Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battone, epost-eksempelet med Multicom på starten har ikke noe å gjøre med at de ikke er med i prisguiden vår. De har vært med i prisguiden i lang tid tidligere.

Det han mener med at prisene ikke lenger er like viktig i prisguiden betyr at produktinformajsonen og brukererfaringene nå kan være vel så viktig som prisinfo.

Endret av knatten
Lenke til kommentar
Ah, så det er derfor multicom ikke er med i prisguiden. Interessant også det som blir sagt at prisene ikke lenger er viktig for prisguiden!?  :hmm:

7048418[/snapback]

Herrejesus mann. Leser du ikke rulletekster eller :no:

Står et eller annet med at multicom bare var en tilfeldig utvalgt, og ikke var denne nettbutikken som han ble sur på :)

Lenke til kommentar

Og så kom svarene:

 

For å ta dette med musikken først. Jeg kan være enig i at med vokal på blir det litt mye mot slutten. Dette er et resultat av enormt tidspress på Eirik og meg. Kanskje er vi heldige og får fikset dette. Men at den er malplassert er jeg absolutt ikke enig i. Jeg har sjelden fått en så godfølelse av en avslutnig. Klimakset er totalt, uten musikken blir det latterlig.

 

Hvis den nevnte TCO99-"feilen" er det eneste dere oppdager i den sekvensen blir jeg imponert. Jeg har ikke flere fingre å telle feilene der på jeg :p

 

Ellers så setter jeg pris på all rosen. Godt at dere liker det, hvis ikke hadde det vært ganske meningsløst å lage. Til informasjon kan jeg jo også nevne at Stefan, også omtalt som sjefen over alle sjefene, har vært i kontakt med NRK. De vil muligens legge den ut på nett-TV der blant annet.

 

Og så var det en som spurte om sjefen over alle sjefene hadde forumbruker. Ja, det har han. Han svarte rett før deg nesten. Med brukernavnet ymerguer.

 

Forresten tror jeg vi har forstått folkets mening om den musikken nå. Ingen vits i å påpeke det nærmere ;)

Lenke til kommentar

Det var jeg som fikset oppsettet med å få Multicom til å se ut som det gjorde i 1998, så det med at han så på skjermer som var TCO99-sertifiserte må jeg ta på min kappe. Egentlig skulle vi også se at han var inne på Komplett, men tekniske problemer gjorde at det ikke var så lett... (Gamle websider med frames er noe herk å få til å funke hvis man har dårlig tid!)

 

Men så har vi jo også feilene med "jus student", datoen på de cachede resultatene i Google, datoen på e-posten, e-posten som leses er ikke en mottatt e-post (men en uferdig skrevet e-post), osv...

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Dessuten finnes det vel eksporteringsmuligheter som fjerner interlaced-artefaktene? Det var til tider veldig ødeleggende.

7047996[/snapback]

Det gjer det, men om du ser den i VLC er det berre å høgreklikke --> Deinterlace --> blend.

7048116[/snapback]

Jo da, VLC har muligheter til å fjerne det verste, men det er langt bedre å fjerne hele feilen i utgangspunktet :)

Lenke til kommentar
Del den heller via bittorrent :D myye raskere :D

7048318[/snapback]

Vi har fortsatt en del hundre mpbs ledig på linja vår, så jeg tror ikke det vil hjelpe deg så mye! :)

7048343[/snapback]

for de som bruker ustabile trådløse nettverk og ikke har et nedlastingsprogram med resume funksjon er bittorrent et godt alternativ tenker jeg
Lenke til kommentar
Og så kom svarene:

 

For å ta dette med musikken først. Jeg kan være enig i at med vokal på blir det litt mye mot slutten. Dette er et resultat av enormt tidspress på Eirik og meg. Kanskje er vi heldige og får fikset dette. Men at den er malplassert er jeg absolutt ikke enig i. Jeg har sjelden fått en så godfølelse av en avslutnig. Klimakset er totalt, uten musikken blir det latterlig.

7048491[/snapback]

 

Der må eg seie meg ueinig. Å skape eit godt klimaks som markerar slutten på filmen, er ein ting, men at det skal gå på bekostning av alt som blir sagt dei siste 4 siste minutta, er ikkje noko særleg.

 

 

Ellers ein bra og informativ film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...