Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om musikken som overlappet intervjuene mot slutten med fordel kunne vært droppet. :)

7047336[/snapback]

Artig film, men med såpass plagsom bakgrunnsmusikk på slutten havner denne fila brått og brutalt i søppelkurven!

 

Greit nok at jeg ikke faller for musikktypen, men det som plagde meg var problemet med å høre hva intervjuobjektene sa :thumbdown:

Lenke til kommentar

Vil benytte anledningen til å gratulere Kenneth og hans gjeng med en veldig bra gjennomført jobb!

 

Vi hadde visning her på kontoret tidligere i dag - og det var mye latter og mimring (var jo med litt i begynnelsen i 98/99)!

 

Vil samtidig takke alle som har stilt opp, stiller opp og fortsatt kommer til å stille opp for Hardware-nettverket! Det er gøy å få til disse tingene sammen med dere! Og vi hadde ikke fått det til uten dere alle sammen - det er sikkert!

 

"Sjefen over alle sjefer" - det er meg - ikke Asgeir... ;)

Lenke til kommentar

HAHA :!: Filmen får det til å se ut som dere ikke gjør annet enn å leke med ball og spille CS, istedet for å skape noe konstruktivt :p

 

Har sett filmen nå og jeg må si at den bakgrunnsmusikken var en smule for dominerende, særlig i slutten. Den kunne også vært i det mer rolige slaget mens folk prata, og heller bare satt på noe med fart i når det kom tekst og overganger i videoen.

Men intervjuene var interesante de, og man fikk litt innblikk i den strukturen dere har bygd opp i hardwarenettverket.

 

Ellers synes jeg det var moro at dere viser oss litt hva som foregår i kulissene da :thumbup:

Lenke til kommentar
Den bakgrunnsmusikken var en smule for dominerende, særlig i slutten. Den kunne også vært i det mer rolige slaget mens folk prata, og heller bare satt på noe med fart i når det kom tekst og overganger i videoen.

 

Ja, musikken var litt dominerende, men likte filmen :thumbup:

 

Har vært medlem i litt over 2 år på forumet. Leser forumet VÆR dag... må si at jeg digger det :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...