Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg sett filmen, jeg får skikkelig gutterom nerd feelingen av dette, tror nesten jeg flytter på hybel igjen snart bare for å ha tid for meg selv og datamaskinen min.

Uansett: kjempebra film, fant ut en del ting om hw-nettverket som jeg ikke visste fra før

Skrevet
Selv om musikken som overlappet intervjuene mot slutten med fordel kunne vært droppet. :)

7047336[/snapback]

Artig film, men med såpass plagsom bakgrunnsmusikk på slutten havner denne fila brått og brutalt i søppelkurven!

Greit nok at jeg ikke faller for musikktypen, men det som plagde meg var problemet med å høre hva intervjuobjektene sa :thumbdown:

Skrevet

nice hastighet på serveren ivertfall :D

drar ca 700-800 kb/s :thumbs:

har jo gledet meg til filmen siden den ble annonsert , men den har jo altids hvert RRH© og da :p

Skrevet

Sykt bra film :) Viser virkelig hvor mye tid som er lagt i denne sia her, er virkelig glad for at den eksisterer :D Og den butikken som ikke solgte varen til den prisen som sto har du virkelig fått hevna deg på :tease:

Skrevet

Fin film, absolutt.

Men som andre her sier, musikken mot slutten skulle absolutt vært droppet eller dempet, da jeg hadde noe problemer med å høre hva folk egentlig sa!

Uansett et kjempetiltak!

Skrevet
Fin film, absolutt.

Men som andre her sier, musikken mot slutten skulle absolutt vært droppet eller dempet, da jeg hadde noe problemer med å høre hva folk egentlig sa!

Uansett et kjempetiltak!

7047670[/snapback]

Kanskje et hint til produsent når den mindre utgaven kommer ?...

Skrevet

Vil benytte anledningen til å gratulere Kenneth og hans gjeng med en veldig bra gjennomført jobb!

Vi hadde visning her på kontoret tidligere i dag - og det var mye latter og mimring (var jo med litt i begynnelsen i 98/99)!

Vil samtidig takke alle som har stilt opp, stiller opp og fortsatt kommer til å stille opp for Hardware-nettverket! Det er gøy å få til disse tingene sammen med dere! Og vi hadde ikke fått det til uten dere alle sammen - det er sikkert!

"Sjefen over alle sjefer" - det er meg - ikke Asgeir... ;)

Skrevet

HAHA :!: Filmen får det til å se ut som dere ikke gjør annet enn å leke med ball og spille CS, istedet for å skape noe konstruktivt :p

Har sett filmen nå og jeg må si at den bakgrunnsmusikken var en smule for dominerende, særlig i slutten. Den kunne også vært i det mer rolige slaget mens folk prata, og heller bare satt på noe med fart i når det kom tekst og overganger i videoen.

Men intervjuene var interesante de, og man fikk litt innblikk i den strukturen dere har bygd opp i hardwarenettverket.

Ellers synes jeg det var moro at dere viser oss litt hva som foregår i kulissene da :thumbup:

Skrevet
Den bakgrunnsmusikken var en smule for dominerende, særlig i slutten. Den kunne også vært i det mer rolige slaget mens folk prata, og heller bare satt på noe med fart i når det kom tekst og overganger i videoen.

Ja, musikken var litt dominerende, men likte filmen :thumbup:

Har vært medlem i litt over 2 år på forumet. Leser forumet VÆR dag... må si at jeg digger det :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...