Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

Hehe, prisen blir ca 6,50 pr. 2.17 ounce bag hos Looneystuff. Og da er frakt inkludert i prisen (Uten frakt blir det vel rundt 4 kroner).

 

Siden 2.17 ounce = 61,5 gram blir hektoprisen følgende:

 

Deli De luca: ca 31 kroner

Looneystuff: ca 10 kroner

 

Nonsens: har de flere varianter av skittles på Deli De Luca, eller kun den originale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir pakken sendt med ein gang betalingen er i orden? Sto ikkje noko om dette på Ebay.

7047715[/snapback]

Når de har mottatt betaling får du en mail med sporingsnummer og slikt. Jeg fikk mitt etter ca 5-6 timer. :)

7049286[/snapback]

Hmmm, har ikkje fått det eg.

Fekk denne posten:

This email confirms that you, ....., have paid [email protected] $23.49 USD using PayPal.

Er det noko meir eg må gjere før det blir sendt? Oppretta Ebay-kontoen same dag som eg bestillte.

 

Blir beløpet trukket direkte frå Visa-kortet gjennom Paypal-kontoen eller må eg overføre til Paypal først? Eg fekk jo betalingsbekreftelse, så det ser jo ut til å ha gått bra.

post-23219-1160630465_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så var pakken i hus. Fekk leveringsbekreftelse sist fredag og pakken var i hus i går, tok ei veke. Totalt betalte eg circa 150 kroner.

 

Pakken det kom i, den har tatt litt skade av den lange turen.

 

post-23219-1161421821_thumb.jpg

 

Her ser du herligheten, 24 stykk pluss ein Menthos som bonus. To lappar frå Looneystuff, den eine er ein kupong på 10% avslag ved neste kjøp. :)

 

post-23219-1161421815_thumb.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Fulgte det med noe sporingsnummer på skittles'ene?

7118104[/snapback]

Ja, men informasjonen var svært begrensa.

Label/Receipt Number: LC46 5474 634U S

Status: Acceptance

 

Your item was accepted at 11:54 am on August 12, 2006 in CEDAR GROVE, NJ 07009. No further information is available for this item.

Lenke til kommentar

Fin tråd, bestilte nettopp en slik boks med orginale Skittles fra Ebay på grunn av dere. :)

Ble totalt 160 kroner. Og regner med jeg bestiller mer om det blir en suksess. Gleder meg til å smake Skittles, har nemlig aldri prøvd det før.

 

Noen som vet om pakken får plass i postkassen? Og om selgeren, LooneyStuff, er villig til å sette ned verdien på pakker? I så fall, er det fint mulig å bestille mer på en ordre, og unngå toll.

 

Edit: Ser nå etter bestilling, at de også selger bokser med 36 pakker. Selv tok jeg 24, hadde nok gått for den største om jeg hadde sett det. vet i hvert fall det til neste gang.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Fin tråd, bestilte nettopp en slik boks med orginale Skittles fra Ebay på grunn av dere. :)

Ble totalt 160 kroner. Og regner med jeg bestiller mer om det blir en suksess. Gleder meg til å smake Skittles, har nemlig aldri prøvd det før.

 

Noen som vet om pakken får plass i postkassen? Og om selgeren, LooneyStuff, er villig til å sette ned verdien på pakker? I så fall, er det fint mulig å bestille mer på en ordre, og unngå toll.

 

Edit: Ser nå etter bestilling, at de også selger bokser med 36 pakker. Selv tok jeg 24, hadde nok gått for den største om jeg hadde sett det. vet i hvert fall det til neste gang.

7177644[/snapback]

 

Nei, de setter ikke ned verdien. Har spurt, og fikk et høflig, men avvisende svar.

Lenke til kommentar

Bestilte i første omgang Twix limited ed. (hvit sjokolade) 24 stk. til ca. 175 kr. Leveringen tok ca. en uke og fikk med en Mentos Peach som var så god, så i dag bestilte jeg to pakker mentos til ca. 240 kr... uten frakt blir deg 196 kr. i følge kalkulatoren til db.no så håper tollvesenet har samme kurs... kan man sjekke kursen de bruker forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...