Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror 36 poser hadde dobbelt så høy porto når jeg sjekket i allfall, så da lønnet det seg heller å kjøpe 24 poser. Jeg fikk alle 24 posene i en pakke, og denne lå i postkassa (og jeg har bare en liten luke i et postboksanlegg i en studentby). Regner med pakken vil passe i alle vanlige postkasser.

 

Edit: Omregningskursene til tollen finner du på www.toll.no, også trykker du på omregningskurser på forsiden.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar
Jada, er blant annet noen ebaystores som driver med online godis-salg. LooneyStuff er en amerikansk ebay-sjappe som har et bredt utvalg av diverse godteri. De sender over hele verden, og portoen for å få en kasse sjokolade sendt til Norge er ikke særlig høy.

 

En kartong sjokolade (24 stk) koster ca 14 dollar og porto ligger på 9,50 dollar pr. kartong. 23,50 dollar tilsammen, noe som blir rundt 150 norske kroner. Det morsomste med å handle godis her er ikke de lave prisene (selv om 6 kroner for en sjokolade er billig nok) , men at du kan velge massevis av godteri som ikke finnes i butikkene her hjemme. F.eks har de Skittles (über genialt), M&m's, butterfinger, three musketeers osv.

 

Jeg har bare handlet her en gang, men servicen jeg fikk var utrolig bra. Tok bare 4-5 dager fra jeg hadde bestilt til det lå en kartong med butterfingers i postkassa mi :)

 

edit: glemte link, http://stores.ebay.com/LooneyStuff-Foods

7030552[/snapback]

Hva? De har ikke dumle ffs!

Lenke til kommentar
Er det slik at jeg må gi tilbakemelding til selgeren, før han(Looneystuff) gir til meg? Har nemlig 0 tilbakemeldinger på eBay, og har lyst på noen. Har kjøpt Skittles og Jujyfruits. :p

7225090[/snapback]

 

Du må vente til du får varen. Tilbakemeldingen skal gjenspeile hvor fornøyd du er med handelen, om varen var som forventet o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...