Gå til innhold

På tide å fjerne reklame/redsigne hw.no?


Anbefalte innlegg

Sitter å ser på framsiden til hardware.no, er det bare meg eller har hardware.no blitt en plass med ALT og ALT for mye forstyrrende reklame?

 

 

Ta en titt og svar meg oppriktig, er det ikke SYKT mye reklame på forsida? Altså...jeg syns det ligner et juletre rett og slett...

Hele siden burde være kvitt den reklamen som er på siden nå, det er forstyrrende og det ser ut som et juletre rett og slett. Jeg syns hardware.no burde ta seg råd rett og slett som den ledene siden og få oppdatert designet til hw.no og fått den ordentlig smakfullt gjort med absolutt alt av kompentanse de kunne ha på området og få fjernet reklamene fra komplett, psdata som flaggerer over og er animert.

Jeg merket det nå bare plutselig at man har så og si gått lei av designet til hardware.no...det er på tide å oppdatere imo og prøve å skape noe egent og helt, helt spessielt for hardware.no der folk kan komme inn på sidene og merke at her er det blitt lagt godt omtanke og myyyye tid på rett og slett. Jeg merke det på mitt egent bruk at hardware.no var ikke den plassen den en gang var. Ting har dabbet av på en måte og de forskjellige nyhetene osv som var å finne på en hardware side har på en måte ikke lengere blitt hardware.no..siden er litt..tam rett og slett.

 

Og forrøvrig så mangler den lille piffen på hvorfor akkurat man må besøke hw.no sin side rett og slett. Tester og..jah...masse masse testdigg som man kan bare bla seg igjennom. Hele hardware.no har bare daffet av, og sammenslåingen med ok.no har man ikke akkurat sett så mye av...det har heller blitt en ren fjernelse av overklokking.no imo, desverre å måtte si det. Det virker mere som et AS nå en det var en side med frivillige som ville gjøre så utrolig mye for siden og hadde store ambisjoner.

 

Er det flere en meg som bare syne det eller begynner man bare rett og slett bli trøtt og lei og man har forrandret seg og blitt det noen beskriver som gammel? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en god del (for mye) reklame her ja, og det er godt å høre det fra en litt høyere opp i hirarkiet for en gangs skyld.

 

Jeg skulle ønske at nettsiden HW.no kunne bli like fint som HW's nye kontorer i Oslo med sine fine nye hvite treskap med tre små fine skuffer, enn dette juletreet som blir presentert for tiden.

 

Rent innholdsmessig er det alt for lite egenproduserte tester og dingsebomser, sistnevnte gikk dukken da OK og HW ble en og samme møjle, og OK-miljøet domineres nå fjortisser som modder pappas's Dell med en ny vifte og litt kladdete maling.

 

Personlig leser jeg mer på HWB enn HW for tiden.

Lenke til kommentar

Hehe det er ikke bare du som synes det, når websider vokser seg store slik som hw.no har de en tendenes til å ta helt av og miste bakkekontakten. Reklamen har tatt overhånd og får hw.no til å virke rotete og jalla aktig så en kraftig overhalig er på sin plass. reklame vil nok være ungåelig da en såpass stor side trenger penger men reklamen kan integreres på en mye bedre måte enn i dag. håper bare ikke hw.no ender opp som itavisen..

 

Ang. "sammenslåingen"

Etter min mening lignet den såkalte "sammenslåinga" av overklokking.no og hw.no mer på et leiemord en konstruktivt sammarbeid, et helt sammfunn gikk i grus. Sterke ord ja men jeg savner virkelig overklokking.no

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar

Er selv skuffet over at ok.no forsavnt og det skjer nada på den fronten lenger.

 

Reklame må vel til så lenge det ikke blir overdrevet mye...

 

Alt i alt så er ikke hw.no det det en gang var, men så er det vel også en romantisering av at alt var bedre før. Slik er det vel med det meste. Men sier meg uannset enig i at hw netteverket skilte seg mer ut før. Hadde det ikke vært for den meget etarblerte forum delen så tror jeg ikke hw ville vært noe mer en andre ligneden sider. Men om noen år så kommer det en ny genrasjon ungdomer som skal bruke nette, og sakte med sikkert vil mulignes andre nettverk/forum ta en del av markede/brukerene fra hw nettverket ink. forumet.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i mye av det som står i første innlegg. Det er for mye reklame.

 

For mange er det ikke store forskjellen på forsiden til HW og konkurrérende sider.

6926534[/snapback]

Nei, hadde det ikke vært for forumet så vet jeg rett og slett ikke om hw.no er verd å besøke lengere..og jeg syns det har begynt å bli utrolig kjedelig :\

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx

Kan ikke si meg annet enn enig i det b-real setter søkelyset på her. Har vært medlem i snart 5 år nå, og fulgt HW i noe tid før det også.

 

Som mangeårig fast leser, synes jeg kanskje det er ETT særdeles viktig punkt som blir tatt opp her...og nei, det er ikke den utstrakte bruken av reklameplass på sidene. Reklame er i dag et nødvendig onde får at såkalte ildsjeler skal få noen kroner til å krydre maten med, blir det for plagsomt finnes det et hav av software som tar seg av dette i hvilken som helst browser.

 

Det som derimot ER viktig og sant i det b-real påpeker, er at kvaliteten på hw.no's innhold har sunket betraktelig i mine øyne. Andre vil selvfølgelig være grusomt uenig med meg her, og det skal de få lov til. Men jeg hadde oppriktig håpet at hw.no skulle bli noe annet enn en formidler av andres nyheter. Hvor mye av stoffet som presenteres her idag som er egenprodusert skal ikke jeg spekulere i, men som fast leser av større utenlandske IT- og HW-relaterte portaler, synes jeg å dra kjensel på svært mye av stoffet som blir "omskrevet" her.

 

Har hw.no blitt en gjeng late "ildsjeler" som bruker dagen til å surfe rundt for å kopiere/omskrive andre nyheter??

 

Ikke vet jeg...eneste jeg vet er at det sjelden kommer originale HW-relaterte tester her lenger...lite av det som presenteres er overraskende eller særegent for hw.no. Et oppgulp av internasjonale nyheter plukket fra ati, amd, intel, nvidia osv osv sine "Press-Releases" holder ikke på leserne i lengden, tror jeg.

 

Og for guds skyld - bruk noe av reklameinntektene til å komme med én ny overklokkingsnyhet...eller enda bedre: gjør noe originalt innen ok selv!!

 

Be Real! :D

 

ZiDRoV

Endret av Slettet-gjmTLx
Lenke til kommentar

Litt morsomt for litt siden, da var alle reklamene øverst på sida. Problemet var jo at det var kjempesvære blokker alt sammen, så man måtte scrolle en hel skjerm nedover for å finne noe som ikke er reklame. Den dagen HW.NO begynner med "lyd-på-mouseover" reklamebannere....*snerrrr*

 

Ingenting er jo så morsomt som å få hjerteinfarkt når man sitter og leser nyheter på VG, for at lyden står litt høyt og plutselig noen begynner å plapre ivei om helsekost.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...