Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

 

Mine 2 flaueste opplevelser..

 

Klassen var på klassetur i Praha. Jeg og ene gutten i klassen ble ganske fulle ene kvelden, og gikk oppå rommet. Med en gang klassen hadde ankommet hotellet, fikk vi beskjed om at man ikke måtte bråke på hotelrommet, fordi det var så tynne vegger. Men uansett... Der ble det ihvertfall ganske hett for å si det mildt. Etter å ha holdt på en stund, ba jeg han slå meg i ansiktet og på rompa. Samtidig som jeg ropte mange grisete ting til ham. Han var ikke så veldig gira på å slå meg i ansiktet, men gjorde det likevell. I og med at jeg var ganske full, kjente jeg ikke hvor hardt han slo. Slik holdt vi på lenge, helt til hele klassen plutselig braste innpå rommet. Da hadde de stått utenfor døra og hørt alt, og noen var gått utpå kanten utenfor vinduet og såg inn.

Alle sto og lo, og vi stoppet fort. Så fikk de alle store øyne og peket på rompa mi, som var blitt ett eneste stort blåmerke. Og idet jeg skulle til å si noe, merket jeg til min store forskrekkelse at hele kjeven min var blitt slått utav ledd.

Mega pinlig var det mest, da vi gikk utav rommet, og så ene læreren gå utav rommet ved siden av. Resten av den turen ble vi mobba av læreren, som spurte på om vi skulle pule igjen, hver eeeneste kveld.

Derifra fikk vi også russenavnene våres, "grisejenta" og "grisegutten".

Dette fordi klassen kunne sitere grisepraten vi hadde hatt under akten..

"Slå meg hardere grisegutt"

*Slår* "Unnskyld!"

"var det alt? Moren din slår nok hardere enn det!"

 

 

 

Den andre episoden var at eg og en gutt satt å spiste Big One pepperoni..

Etter vi hadde spist ble vi ganske kåte, og begynte å klå på hverandre.

Han lå på sengen, og jeg begynte å suge han. Og joda, selvfølgelig, akkurat i det han skal komme, prestere jeg i å kaste opp over hele kuken hans! Og hele pepperoni biter flyter over hele området.

Pinlig? Ja!

 

De historiene virker litt syke så vet ikke om jeg skal tro på det, men det fikk meg i alle fall til å le. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro meg, skulle ønske det var noe jeg fann på:p

Men nå ler jeg jo bare av det. Vertfall det som skjedde på klasseturen.

Litt verre med oppkast greiene, har like mye angst hver gang jeg skal ta en blowjob nå:p

Lenke til kommentar
"Jeg syns ikke den historien var noe morsom i det hele tatt, skulle grisebanka han kødden om jeg fikk tak i han, hva faen er det forno å sjenke å forgripe seg på en 16åring når man er over 30?!?"

 

Litt vel stor aldersforskjell der ja, men hun var jo i lovlig alder, og var med på det selv helt frivillig. Ei jente som bøyer seg frem med naken rumpe må nesten regne med at mannen har sex med henne. Må isåfall helt enorm selvkontroll til for å si nei til ei ung jente på den måten. Synd at hun angrer nå, men sånn er det. Gjort er gjort. Så lenge nåværende kjæreste ikke er sjalu burde det ikke være noe problem..

Utrolig at ingen har reagert på det før, men denne mannen sjenket en mindreårig full for deretter å gjennomføre et samleie. Dermed har han begått et lovbrudd allerede der. Jeg er ikke ekspert på jussen på området, men det minner også om noe som kunne falt inn under voldtektsparagrafen. Først sjenke jenten full for så å "overtale" henne til å ha sex.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal kalle dette for en sex opplevelse, men flaut var det iallefall.

Jeg hadde nettopp blitt sammen med mannen min, og vi hadde det ganske moro sammen. Jeg pleide å reise på besøk til ham, og hadde etterhvert fått en yndlings bag som jeg pleiede å ha tingene mine i. Deriblant en vibrator, og en flaske med analolje. Grøss og gru sier nå jeg, får nesten vondt i magen når jeg tenker på det.

Barna skulle denne spesielle helgen være hos sine besteforeldre, og jeg dume meg klarte å pakke barnas klær inni denne spesielle baggen. Da jeg hentet barna etter endt helg, var denne baggen sammen med barna i baksettet. Og plutselig så roper han eldste at lillebror har ødelagt noe. Ok sier jeg, bare gi meg dette "noe". Og han overrekker meg dildoen, som har ligget i baggen. Hvordan reaksjonen min var? Jeg gjemte den kjapt, og jeg sa ikke noe. De var så små at de husker ikke noe heller. Besteforeldrene? Vel jeg tror de også fant den og denne analoljen, men de har aldri nevnt noe for meg.

 

Jeg lover, aldri mer utlevering av bag før den er ransaket

Lenke til kommentar

Min flaueste:

 

Under forpillet sitter jeg på fanget hans, begge nakne, med overkroppen min han og beina på hver sin side av overkroppen hans. Type rumpeballene på hvet sitt bein :p

Så skiller han beina sine litt fra hverandre, slik at han "deler" rumpa mi. Han strekker den ut, liksom. Lukkemuskelen min blir óg litt stretched, og før jeg vet ordet av det, har jeg - veldig ufrivillig - lagt fra meg på gulvet, mellom føttene hans..

Ble ikke noe på meg, overraskende nok...

 

Tror alle skjønner hvorfor jeg poster som gjest!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Var på et utested og fikk kontakt med en..ehh..dame. Hun var pen og feminin med de rette formene! Vi endte til slutt opp på toalettet der jeg fikk en real avsugning. Da jeg kneppet igjen smekken etter at jobben var gjort, dro hun opp skjørtet, viste frem staken og sa nå er det din tur! :cry:

HAHA!!!! :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ta en til :

 

Jeg møtte ei søt og meget brystfager jente. merkelig nok fikk brystene hennes mer oppmerksomhet en resten av jenta :yes:

 

Hvertfall , vi hadde begynt å kose å klå på hverandre og tempen steg . vi kledde av hverandre og fortsatte kosingen. Jeg ble helt besatt av brystene hennes på et punkt og begynte med merkelige bevegelser med begge brystene i repeterende syklus. ( kna , rulle rundt , kna ,kna, kna , rulle rundt i sirkelbevegelser ) etter at jeg holdt på slik i 5 minutter uten å gjøre noe særlig annet utbryter hun spørrende : Hva er det egentlig du driver med nå ? hæh?

 

Gjett om det var flaut :blush:

 

kansje ikke av værste sort, men fortsatt flaut å få spørsmål om hva jeg egentlig driver med, totalt fortapt i de store puppene som jeg var

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...