Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Here goes.

 

Ei jente jeg hoppa på for tre-fire år siden, hadde mye merkelig for seg. En natt våknet jeg av at hun lå med min slappe hånd, og dro den opp og ned i sprekken. Jeg fikk total paranoia, og måtte vekk asap zulu.

 

Da jeg var 17, var jeg sammen med ei jente som var noe eldre, og med opphav fra en VELDIG religiøs familie. Hun lurte på om jeg ville "passe på henne" noen timer, mens foreldrene var på fest. Det begynte som det alltid gjør, og det endte på stuegulvet i 69. Tv'en sto på fult, og vi hørte selvfølgelig ikke at døra ble låst opp.

Hun begynte å gråte, og jeg, som var livredd for faren, dro på meg buksene og løp ut på verandaen - og fortsatte hjem i -13 grader.

 

Lenge leve ungdommen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Heh, har en bekjente som hadde en meeget fuktig kveld på byen og fikk med seg ei dame hjem.. Når han våkna opp neste morgen fant han fa**n meg ut at dama hadde downs!

Å FY F*EN!

Hva?? Hvis hun var med frivillig, og han likte henne på kvelden, hva er problemet? Det kan ikke kalles utnytting hvertfall, og det er ikke akkurat synd på ham. En med downs syndrom er like mye fullverdig person som deg .

Enig.

Selvsagt, men hun hadde fremdeles downs

LOL

 

 

HAHAHA. Episk!

Lenke til kommentar
Gjest Ex. nord-trønder

Her er et par av mine egne historier:

 

En gang da jeg og dama hadde knullet hjemme hos hennes foreldre glemte vi å ”rydde opp” etter oss og når svigermor ordnet opp litt på rommet senere fant hun en velfylt kondom på gulvet ved sengekanten. Den ble liggende uten noen kommentar...

 

En annen fra sentralstasjonen i Trondheim. Vi var kåte og ville ”gjøre det”. Vi gikk derfor til doene på sentralstasjonen i Trondheim og betalte oss inn på damedoen. Tok en ledig bås og tok en kjapp runde. Ble ikke noe søl for nestemann da vi brukte kondom. Ble et par rare blikk da vi gikk ut sammen etterpå... :roll:

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Heh, har en bekjente som hadde en meeget fuktig kveld på byen og fikk med seg ei dame hjem.. Når han våkna opp neste morgen fant han fa**n meg ut at dama hadde downs!

Å FY F*EN!

Hva?? Hvis hun var med frivillig, og han likte henne på kvelden, hva er problemet? Det kan ikke kalles utnytting hvertfall, og det er ikke akkurat synd på ham. En med downs syndrom er like mye fullverdig person som deg .

 

Enig.

 

Selvsagt, men hun hadde fremdeles downs

 

LOL

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA

Lenke til kommentar

Min flaueste er ikek så flau, men når jeg holdte på å komme så hørte vi faren hennes på vei til rommet, i trappa. Jeg dro på meg buksene og visste ikkek hva jeg skulle gjøre, så jeg bare tok en gitar som sto ved senga og dro den oppi fanget mitt og latet som jeg spilte. han kom ikke inn, men.

 

OK, det var ikke særlig flaut..

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle fyre opp en til. Vurderte sterkt å være anonym på denne, men da er det jo ikke like morsomt for dere. :p Handler om en annen eks denne gangen.

 

Jeg og fruen var alene hjemme en kveld for en del år siden. 2-3 år siden kan jeg tenke meg. Og vi hadde oss selvfølgelig hele tiden, som all ungdom på den alderen som får muligheten. I stua, dusjen, you name it. Når kvelden gikk mot slutten fant vi sengen, og skulle ta den avsluttende etappen der. Ting begynte å gå riktig så flott, men plutselig skled kukkefant ut av godsakene. Jeg kjører den optimistisk inn igjen, veldig, veldig hardt (vi var jo i full action). Men jeg kjører den selvfølgelig rett opp i rumpa, og et halvkvalt skrik forlater hennes lepper. Jamring, salte tårer og tenners gnissel kommer også. Litt creepy og trist da; men veldig komisk nå. I hvert fall for andre.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

(Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar

Var sammen med ei jente og vi hadde kost en del med hverandre både befølinger og litt oralsex og så var det en kveld ho skulle være hjemme alene og ho ville att vi skulle ha full sex for første gang men jeg var så nervøs så jeg fikk ikke ståpels. Må være noe av det flaueste jeg har opplevd. Var jo tross alt kåt på henne og hadde lyst til att ho ble den første men ble ikke slik første kvelden vi var alene men gikk bedre den andre gangen.

 

Men fy så flaut det var.

Lenke til kommentar
Gjest Gjestepest

Var på et utested og fikk kontakt med en..ehh..dame. Hun var pen og feminin med de rette formene! Vi endte til slutt opp på toalettet der jeg fikk en real avsugning. Da jeg kneppet igjen smekken etter at jobben var gjort, dro hun opp skjørtet, viste frem staken og sa nå er det din tur! :cry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mine 2 flaueste opplevelser..

 

Klassen var på klassetur i Praha. Jeg og ene gutten i klassen ble ganske fulle ene kvelden, og gikk oppå rommet. Med en gang klassen hadde ankommet hotellet, fikk vi beskjed om at man ikke måtte bråke på hotelrommet, fordi det var så tynne vegger. Men uansett... Der ble det ihvertfall ganske hett for å si det mildt. Etter å ha holdt på en stund, ba jeg han slå meg i ansiktet og på rompa. Samtidig som jeg ropte mange grisete ting til ham. Han var ikke så veldig gira på å slå meg i ansiktet, men gjorde det likevell. I og med at jeg var ganske full, kjente jeg ikke hvor hardt han slo. Slik holdt vi på lenge, helt til hele klassen plutselig braste innpå rommet. Da hadde de stått utenfor døra og hørt alt, og noen var gått utpå kanten utenfor vinduet og såg inn.

Alle sto og lo, og vi stoppet fort. Så fikk de alle store øyne og peket på rompa mi, som var blitt ett eneste stort blåmerke. Og idet jeg skulle til å si noe, merket jeg til min store forskrekkelse at hele kjeven min var blitt slått utav ledd.

Mega pinlig var det mest, da vi gikk utav rommet, og så ene læreren gå utav rommet ved siden av. Resten av den turen ble vi mobba av læreren, som spurte på om vi skulle pule igjen, hver eeeneste kveld.

Derifra fikk vi også russenavnene våres, "grisejenta" og "grisegutten".

Dette fordi klassen kunne sitere grisepraten vi hadde hatt under akten..

"Slå meg hardere grisegutt"

*Slår* "Unnskyld!"

"var det alt? Moren din slår nok hardere enn det!"

 

 

 

Den andre episoden var at eg og en gutt satt å spiste Big One pepperoni..

Etter vi hadde spist ble vi ganske kåte, og begynte å klå på hverandre.

Han lå på sengen, og jeg begynte å suge han. Og joda, selvfølgelig, akkurat i det han skal komme, prestere jeg i å kaste opp over hele kuken hans! Og hele pepperoni biter flyter over hele området.

Pinlig? Ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...