Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

4 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det kort og meningsløst innlegg som er slettet.

Lenke til kommentar
Kan ta en jeg også.

 

Bodde med 2 kompiser på den tiden, og ene av dem er typen som har 100 jente venner men de blir bare venner, denne kvelden møter vi et par av beste veninnene hans i taxi køen og de blir med på nach. Jeg ender opp med ene jenta etter en stund. Jeg fingrer hu litt, knuller litt mens hu suger på fingra mine før hu avslutter med å suge meg. Hu må på do og lurer på om hun bare kan løpe igjennom stua uten klær for de andre må jo ha sovna. Etter 5 min kommer hun tilbake litt paff, viser seg at kompisen min hadde døra til rommet åpent så han så hu løpe igjenom stua, og hu hadde fått kraftig mensen mens vi holdt på (lyset av på mitt rom så så det ikke) og jeg hadde jo fingra hu og holdt hu på ræva etc så det var blod pretty much over alt, men kompisen så bare en blod rød ræv. Dagen etterpå lurer kompisen min no jævlig på hvorfor hu var så rød på rumpa, men siden dette var ei god veninne av siste kompisen sier jeg bare at hu likte å bli spanka, så var det. Et år etterpå i fylla får jeg beskjed fra siste kompisen at han ikke har hørt noe fra XXX siden hu knulla meg og var fly forbanna fordi jeg hadde spanka hu så mye at hu ikke ville ha kontakt mer. (hadde ikke hjerte til å si hva som egentlig skjedde, kan jo hende de tar opp kontakten igjen så jeg er enda en voldelig kødd i huet hans :p)

 

Ehm, ingen som merket mensen før kompisen din så en rød rumpe? :p

 

--

--

 

Jeg har lest halve tråden og tenkte jeg kunne komme med mitt bidrag nå. Det har vel vært en del "småepisoder" som mange har nevnt her (fittefjert etc.), jeg har også blødd neseblod rett ned i ansiktet hennes, ikke spesielt tennende. Er derimot så bråkjekk at jeg derimot påstår at min historie er værre enn det meste her inne, i alle fall hvis man fjerner vandrehistoriene. Dette er heller ikke akkurat en historie man kan finne på :p

 

Men så var det den ene gangen.

 

Jeg hadde holdt på med ei jente en måneds tid. Jeg skulle til Magalluf med gutta, 4 gutter 1 uke med fyll. Hun skulle det samme med sin ex, og gjengen hans. 1 jente, 11 gutter, 1 uke med fylll. Samme uke, samme sted. Noe av denne kvelden er vage minner, noe er helt fortapt, mens resten har blitt koblet sammen etter prat med vitner i ettertid :p

 

Og som det da blir med slik billig sprit og selv-overvurdert-ungdom blei jeg drita full. Drita full. Denne kvelden møttes vi da, og begynte å rote, kom oss ut fra utestedet for å finne et sted for å ha sex. Vi prøvde oss på en bil, men ble kastet bort derfra. Greit nok, drita full. *BLACK* Kommer oss inn i bakgården til et hotell, knuller litt ved bassengkanten der før vi naturligvis blir fjernet av vaktene (dette mystiske hotellet fikk en donasjon av svett boksershorts denne kvelden). *BLACK* Vi kommer oss endelig til et hotellrom der vi regner med å få være i fred.

 

Hvor lang tid det går før vi blir avbrutt vet jeg ikke, men inn kommer en av hennes reisekompanjonger som skal bare hente noe. Jeg ligger på ryggen, nederst, sprikende mot inngangen, et slips er halvveis bundet for øynene mine. Han går igjen. Fortsatt drita full.

 

Så kommer vi til den delen jeg ikke husker en dritt av, men som jeg har blitt fortalt i ettertid. Hennes ex og hans venner vil jo gjerne hjelpe han med å ikke like meg, og jeg blir kastet ut av hotellrommet, litt trusler osv, men greit nok.

 

Det neste jeg nå husker er at jeg blir "vekt" av en hotellansatt som spør hvilket rom jeg bor på "1-2-3" som jeg hadde pugget så mange ganger. Mannen forteller meg at de ikke har noe rom 123. Jeg ber om et minutt på toalettet (et av de større i resepsjonen) for å ta litt vann og hente meg inn, fortsatt like drita. Det er først her jeg oppdager det, jeg er klin naken. Panikken slår meg, hva kan jeg gjøre? Hva kan jeg dekke meg til meg? Papir? Er det noen vei ut? Etter en lang prosess ser jeg slaget tapt og går like naken ut igjen til den ventende resepsjonisten. Hyggelige som de er prøver de å forklare meg at de ikke har noe rom 123, og prøver å søke meg opp på både fornavn og etternavn uten resultat.

 

Skråsikker som jeg var får jeg en av resepsjonistene til å bli med meg til heisen for nå skal jeg faen meg vise dem rom 123 (som lå i 12. etasje i mitt hotell), modig går jeg inn i heisen for å kun finne 5-6 knapper, kun 3 etasjer. Husk at jeg nå står klin naken i en heis full av speil med en resepsjonist :p I en sinnsvak logikk regner jeg med at dette er en annen heis, og tar den til 3. for så å gå ut, jeg skal gå trappene opp til toppen. Trappen leder kun en vei, ned til resepsjonen.

 

Etter nok en gang å ha svelget egoet mitt går jeg til resepsjonen for å finne en av sjefene som er rimelig irriterte, klokken er vel 6, halv 7 på morgenen nå. Jeg sier så pent jeg kan "Can i please have a towel?", noe han nekter for. Mannen bak han sier med en kvalt stemme full av empati "He said please" :p

 

Som om ikke det var nok nå, ettersom det ikke finnes verdighet igjen i livet. Gud har derimot et siste stikk på lager. For foran resepsjonen ruller en buss, og ut kommer 20-30 jenter i en gjeng som nå skal skjekke inn. Herregud for en velkomst. Før når de kommer inn i resepsjonen skjønner de at nå må de bli kvitt meg, gir meg et håndkle og sender meg ut på gata.

 

Jeg vandret dermed kun med dette håndkle på tvers av hele Magalluf, gjennom diverse hotellbakgårder osv. og fant frem til mitt hotell i 7, halv 8 tiden. Endelig kunne jeg sove.

 

Rundt 1900 tiden samme kveld er jeg nødt til å få kontakt med jenta da jeg selvfølgelig trenger sko som ble lagt igjen der. Jeg må da møte opp foran alle gutta fordi de spiser felles middag, og du kan tro det var mange fine kommentarer da.

 

1 uke senere ble jeg sammen med denne jenta.

 

Konklusjon, Rosa Del Mar er ikke et hotell jeg har tenkt til å vise meg igjen på :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mammadalt_*

Denne måler seg ikke med det meste her, men var rimelig flaut..

Det har seg sånn at jeg kommer fra en veldig kristen familie der vi aldri noen gang har snakket om sex sammen.

 

En kveld etter skoletid var jeg hjemme hos mine foreldre. Ute på kjøkkenet var det en rar lyd. Jeg skjønte ikke hva det var, og moren min ble litt skeptisk. Vi trodde først det var kjøleskapet, men vi kom fram til at det var det ikke. Hun ba meg om å hjelpe til for å finne ut hva det var, iom at hun trodde det var noe elektrisk som som laget en skummel lyd. Jeg leta lenge og vel, og til slutt fant jeg ut hvor lyden kom fra. Den kom fra jobbkofferten hennes, og det var en vibrasjonslyd. Jeg ble paff, men måtte jo si hvor den kom fra.. Da fikk pipa til mora mi en annen lyd. Hun sendte meg ut fra kjøkkenet, med en streng og flau stemme, sa takk for hjelpen og sa aldri noe om hva det var. Men det var jo ikke så vanskelig å gjette seg til..

 

Spesielt flaut med tanke på at hun er nesten 60 og hyperkristen...

Lenke til kommentar
Denne måler seg ikke med det meste her, men var rimelig flaut..

Det har seg sånn at jeg kommer fra en veldig kristen familie der vi aldri noen gang har snakket om sex sammen.

 

En kveld etter skoletid var jeg hjemme hos mine foreldre. Ute på kjøkkenet var det en rar lyd. Jeg skjønte ikke hva det var, og moren min ble litt skeptisk. Vi trodde først det var kjøleskapet, men vi kom fram til at det var det ikke. Hun ba meg om å hjelpe til for å finne ut hva det var, iom at hun trodde det var noe elektrisk som som laget en skummel lyd. Jeg leta lenge og vel, og til slutt fant jeg ut hvor lyden kom fra. Den kom fra jobbkofferten hennes, og det var en vibrasjonslyd. Jeg ble paff, men måtte jo si hvor den kom fra.. Da fikk pipa til mora mi en annen lyd. Hun sendte meg ut fra kjøkkenet, med en streng og flau stemme, sa takk for hjelpen og sa aldri noe om hva det var. Men det var jo ikke så vanskelig å gjette seg til..

 

Spesielt flaut med tanke på at hun er nesten 60 og hyperkristen...

 

Vibrerende mobil? :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...