Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-87354

Vel, eg var vel 16-17 på tidspunktet dette skjedde. Eg var utrolig forelska i ein mann som er 9 år eldre enn meg og nå min samboer.

Anyway, eg skulle overnatte hos ei venninne (var iallefall det eg sa til mine foreldre :p), men vi var på fest hos han, og det blei til at eg blei med han heim etter ein tur på byen. Anyway, vi enda selvfølgelig opp i senga hans.

Neste morning våkna vi omtrent samtidig, og heiv dyna til side for å avdekke pinligheten.

En ENORM blodflekk (forstår ikkje koss det blei så mye, heilt sjukt) som vi låg midt oppi. Han lurte på om han hadde skada meg på ett eller anna vis i løpet av nattens aktiviteter. Men neida. Perfekt timing til å få mensen. Blødde jaggu igjennom overmadrassen. Eg har aldri vært så flau noensinne. Var spesielt fælt for meg som var ung og forelska, og trodde han kom til å syns noe fælt om meg. Heldigvis tok han det med fatning, og vi kunne le av det seinere samme dag. Spøkte med at om det ikkje gikk vekk i vask, kunne vi henge det på gjerdet utenfor og skreve på en plakat at her hadde Nattvette vært :p

Endret av medlem-87354
Lenke til kommentar

"hvordan synes dere det er?"

 

 

Please...

 

Edit: Anyways, pussyfarts, farts, blod osv er ikke pinlig, det er naturlig :thumbsup:

 

Flaueste jeg har opplevd er vel at jeg hadde laus mage, i fylla, med eksen, need i explain more?

 

THERE, ive said it.

Endret av BigBlackUndy
Lenke til kommentar
Synes ikke det var så merkelig, jeg.. Han spurte om det var godt å få kjørt henne litt.. :p

 

Haha, spesielt.

 

Kanskje han ville sammenlikne erfaringer :p

 

har sluppet unna pinlige situasjoner på hengende håret før, og slipper derfor *heldigvis* å bidra med historier :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_nøtteliten_*

Okei, etter å ha lest igjennom mange sider av denne tråden, må jeg si at nå gruer jeg meg til første gang ass .. :whistle: Men det som sannsynligvis vil skje med meg er vell at døren glemmes å låses .. :thumbdown: hahahah

Lenke til kommentar
Okei, etter å ha lest igjennom mange sider av denne tråden, må jeg si at nå gruer jeg meg til første gang ass .. :whistle: Men det som sannsynligvis vil skje med meg er vell at døren glemmes å låses .. :thumbdown: hahahah
Ja, eller at du kommer etter 2 sekunder, ikke får stå osv. osv. Det er masse som gå galt. :thumbup:

Men har det på samme måte, vil bare få det overstått. :p For å ikke gå helt off topic så har jeg blitt catcha i å runke av noen veninner. Det var temmelig flaut.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...