Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så mye rart egentlig , dette var mens jeg fortsatt bodde hjemme og hadde invitert en dame hjem for å slappe av. Det endte med puling og siden min bestemor var på besøk akkurat da og det "våre aktiviteter på rommet" ble litt mer høylydt enn det burde vært så sa hun "jeg synes ikke du burde gjøre slikt med jenter du ikke er kjæreste med".. Det er jo også noe å høre fra en som er 70.

 

Bobler: En gang så var jeg og noen kamerater ute på byen. Jeg scora en dame og vi fant oss turen hjem til henne. Kameraten min hadde dog fulgt med oss og siden ikke gardinene var trukket for så stod han og så hele seansen og stod å klappet når jeg kom.. Slik fikk jeg kallenavnet "the loverboy" som jeg sliter med selv den dag i dag. Ikke alltid like morsomt når en er på byen og prøver å imponere en dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke så mye rart egentlig , dette var mens jeg fortsatt bodde hjemme og hadde invitert en dame hjem for å slappe av. Det endte med puling og siden min bestemor var på besøk akkurat da og det "våre aktiviteter på rommet" ble litt mer høylydt enn det burde vært så sa hun "jeg synes ikke du burde gjøre slikt med jenter du ikke er kjæreste med".. Det er jo også noe å høre fra en som er 70.

6852943[/snapback]

Bestemødre. :love:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hehe. første gang jeg hadde sex med x'en min, og vi var ferdige så skulle jeg kaste kondomen, men fant ikke noe sted å kaste den.. Ingen søplebøtter i nærheten. Så jeg kastet den i do.

Dagen etter fikk jeg høre at dassen hadde tetta seg og mora hennes hadde fisket opp kondomen :blush:

6994502[/snapback]

Thumbs up! :thumbup::thumbup:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

OK, da kommer min flaueste sex-opplevelse, håper inderlig at jeg ikke kjenner noen har på forumet!

 

Jeg lå å humpet litt på en jente da jeg plutselig merket at det var usannsynlig vondt i penishodet, men jeg kunne jo ikke stoppe, så jeg sa ikke noe og fortsatte som ingenting. Når vi er ferdig ser vi at det er blod over alt! Å sprute i damen får en helt ny betydning. Det er helt villt mye blod som kan komme ut av en penis, skal jeg love dere.

 

DET er min flaueste (og ekleste) sex-opplevelse. Håper dere ble glad nå når dere fikk høre den.

 

 

 

(faen hvorfor forteller jeg dette her? bare jenten jeg blødde på...og hele forumet som vet det, hurra)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
OK, da kommer min flaueste sex-opplevelse, håper inderlig at jeg ikke kjenner noen har på forumet!

 

Jeg lå å humpet litt på en jente da jeg plutselig merket at det var usannsynlig vondt i penishodet, men jeg kunne jo ikke stoppe, så jeg sa ikke noe og fortsatte som ingenting. Når vi er ferdig ser vi at det er blod over alt! Å sprute i damen får en helt ny betydning. Det er helt villt mye blod som kan komme ut av en penis, skal jeg love dere.

 

DET er min flaueste (og ekleste) sex-opplevelse. Håper dere ble glad nå når dere fikk høre den.

 

 

 

(faen hvorfor forteller jeg dette her? bare jenten jeg blødde på...og hele forumet som vet det, hurra)

6996657[/snapback]

Oj, fant du ut hva som gjorde det?

Lenke til kommentar
Min pinligste opplevelse førte også til at jeg fikk "Straffepuler`n" på russelua mi, iallefall det som skjedde var at jeg var hos ei god venninne av meg. Foreldra skulle bort for helga så de spurte om jeg ville overnatte. Da de dro, begynte vi med engang å bange, og jeg fant etterhvert uniformen(faren var politimann) og tok på meg den, og noen håndjern som jeg tok på hun. Da kom foreldra inn igjen fordi di hadde glemt lommeboka. Og der sto jeg i doggy med dattera og politiuniformen hans, og ellers ingenting på........flaut eller?

Ja en smule

6997035[/snapback]

Hva sa foreldrene hennes?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...