Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

det er helt klart på 18 årsdagen min, mamma, pappa og søstra mi med gutten sin på 4 år kom på overraskelsesbesøk til meg i Trondheim, stod i dusjen da de kom og typen min slapp de inn, jeg kom og satte meg ved spisebordet og åpnet pakker sammen med mamma og pappa, da det kom et hyl fra søster, borte ved tv`en hadde 4 åringen trykket på videokameraet til typen min, akkurat da stod verden stille,,, på tv skjermen viste filmen vi hadde tatt i natt etter bursdagsfeiringa mi sammen med et vennepar, i gave fra typen hadde jeg fått lær undertøy og bondage sett som jeg hadde på meg, og ble pult av han og kompisen i begge hull, samtidig som jeg slikket venninna mi, mamma, pappa og søster var sprutrød i toppen og fikk det utrolig travelt med å dra hjem til Oppdal, gikk noen dager før jeg ringte hjem og takket for gavene den gangen,,,

 

 

Kill me now?

 

Jeg hadde aldri klart å snakke med foreldrene hvis det hadde hendt meg xD FY F*EN

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg og kjæresten min hadde sex på bursdagen hennes. mens nesten alle i klassen hadde planlagt et suprise party. plutselig kom 15-20 folk fra klassen (alle jenter) rett inn på rommet hennes mens vi hadde oss.jeg dro meg fort ut av senga og tok en pute foran juvelene. Da en jente spurte noe som dette omtrent: kan jeg få ta på pikken din. fikk jeg nesten lyst til og dra til henne. Men jeg kom meg jo ut NESTEN med verdighet min i behold. :s

Lenke til kommentar

Hadde en ganske het kveld med dama, og vi lå nakne på senga og kysset. Hun skulle prøve å suge på tunga mi, som noen hadde fortalt henne tidligere på kvelden at var digg - og presterte å ryke tungestrengen min, så det fosset blod. Artig. Heldigvis kan man dra nytte av hennes ekstreme sugeevner på andre måter ,)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...