Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Jeg overvurderte min egen kontroll på brekkerefleksen denne helga, som endte med at jeg slang meg på alle fire på gulvet og spydde litt :):) Aldri hatt sex med fyren før det, så regner med jeg gjorde et veldig bra førsteinntrykk :nei:

Hey, det nivået av iver og dedikasjon kan ikke annet enn å settes pris på. ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Hey, det nivået av iver og dedikasjon kan ikke annet enn å settes pris på.

 

Haha! Han tok kontakt med meg neste dag så jeg regner med han synes det var verdt det ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flau ting jeg har opplevd er når jeg deepthrota en kar, som da fikk for seg at han ikke var godt nok utstyrt. lettere kleint å prøve å forklare at det ikke var størrelsen hans det gikk på, bare at jeg likte godt å gjøre det sånn xD

Rareste jeg har opplevd..kvelden 4de date, første sexytime, god stemning og godt igang når han plutselig roper ut; lag en baby med meeeg! Aldri kommet meg så fort ut og vekk fra en fyr i mitt liv

 

 

Edit: skrivefeil^^

Endret av Aeroaga
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
Gjest cbe52...1c1

Hadde ei jeg drev på med tidligere. Vi hadde helt vanlig sex der hun lå på magen mens jeg tok henne vanlig men bakfra. Hun med beina rett ut og jeg med mine på hver side. 

Hun passet da på hunden til søstra si som befant seg på rommet fordi den hadde separasjonsangst.

 

Mens jeg drev og pumpet på, stakk hunden snuten oppi ratata på meg og rakk å slikke to raske drag før jeg rakk å reagere (ble dratt ut av den rosa bobla der jeg nærmet meg klimaks) og WTF!

Anonymous poster hash: cbe52...1c1

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest c32d7...140

 

69 og klarte ikke å holde igjen en fjert som gikk rett i nesebora på han🙈.

hadde blitt servert biff og vin og klarte å dekorere hele stasen hans da han lå på rygg og holdt med blowjob.. brekningsrefleksen slo inn🙈
 

ja det var de verste for meg.

De var ikke samme mann da heldigvis 🙈

Anonymous poster hash: c32d7...140

Lenke til kommentar
Gjest c32d7...140
Gjest c32d7...140 skrev (Akkurat nå):

 

69 og klarte ikke å holde igjen en fjert som gikk rett i nesebora på han🙈.

hadde blitt servert biff og vin og klarte å dekorere hele stasen hans da han lå på rygg og holdt med blowjob.. brekningsrefleksen slo inn🙈
 

ja det var de verste for meg.

De var ikke samme mann da heldigvis 🙈

Anonymous poster hash: c32d7...140

Glemte å si at han jeg spydde på har fortsatt sex med innimellom 2 år senere så det gikk bra tross alt😂

Anonymous poster hash: c32d7...140

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest e5051...e33

I går, faktisk.

Elskeren min fikk meg til å komme så til de grader at jeg både kastet opp og bæsjet på meg. Jeg har faktisk aldri opplevd lignende.

Dvs: jeg var den gode sub som sugde ham slik han liker det , sadisten og dom som han er (jeg hater å suge, men jeg tenner på at det gjør vondt, er masochist). Anyway: jeg brekker meg fort, og i går kastet jeg faktisk opp. Heldigvis ikke på kuken hans, klarte å unngå det, men det var vondt og digg samtidig. Og samtidig flaut.

Og mens jeg sugde ham, ble "kvalt" og kom samtidig, mistet jeg helt fullstendig kontroll over visse funksjoner, hvilket førte til at analvibratoren fôr ut og det gjorde også en kladd med eh.. ja. 

Ingen av oss tennes av kroppsvæsker av dette slaget, men han ble heltent fordi jeg lot meg selv gi meg hen fullstendig. Sykt flaut og sykt digg. Vanskelig å beskrive. Aldri opplevd lignende.(...)

Anonymous poster hash: e5051...e33

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest c32d7...140

1... 69 og han la seg oppå magen min som resulterte i en real fjert rett i fjeset hans. 

2. Lekte med tau og blindfold ... han var en hyggelig date som serverte meg biff og rødvin. Ved suging så klarte jeg å kaste opp og dekorerte hele stasen hans med rødvin og kjøttbiter.... 

Anonymous poster hash: c32d7...140

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...