Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg utførte oralsex på en jente i lett beruset tilstand, merket jeg plutselig en smak av blod i munnen. Jeg så ned, og hele underlivet hennes var dekket av blod og andre kroppsvæsker.

 

Jeg ble grossed out, og begynte å skjelle henne ut og fortalte henne at hun godt kunne fortalt meg at hun hadde mensen, og at det var skikkelig ekkelt av henne og dårlig gjort. Men hun syntes selv det var veldig rart, for hun var helt sikker på at hun ikke hadde sin månedlige.

 

Jeg tørket vekk det som virket som en unaturlig stor mengde blod fra ansiktet, og til min overraskelse fortsatte det å renne i strie strømmer fra nesen min. Denne gangen var det hennes tur til å bli sur og skjelle meg ut, og stemningen resten av kvelden var generelt ganske utrivelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oldboy_*

Flaueste? Jeg var på hjemme alene fest hos ei jente når jeg var yngre. Det var mange folk som kom og gikk, og en god del øl gikk ned. Jeg kom i god formen, og greide å sjarmere hun som var vertinne. Vi endte opp på soverommet hennes, og det var tydelig hva hun ville skulle skje. Buksa og trusa hennes forsvant, og jeg la meg til rette mellom beina hennes etter å ha fått en kjapp blowjob. Da jeg trengte inn, syntes jeg det var litt vel vått og klissete. Jeg husker jeg så ned, og tenkte "hva faen, fittesaft skal jo ikke være hvit.." Selv om jeg egentlig visste hva det var, slo jeg det av meg og fullførte. Deilig sex, og fin dame...men. Dagen etterpå kom det fram at en kompis av meg allerede hadde vært på henne tidligere på kvelden, og lagt igjen et par speilegg i musa hennes før meg. Han hilste meg med "Velkommen etter" en lang stund etterpå. Sloppy seconds? Nei takk...

 

Har lest gjennom mange innlegg. Den verste og beste historien er den med å bruke en brukt sokk som kondom... :ohmy: Bare det å få ideen liksom...

Lenke til kommentar

Haha, må ha denne i mine innlegg. Har hatt sex (oralsex/handjob/sex) på utallige steder som lett kunne ført til pinlige øyeblikk, men har utrolig nok ingen skikkelig pinlige historier. Hvertfall ikke som jeg kommer på i farta. Har to halvdårlige jeg kan dele for de som vil lese litt uansett :)

 

Det var på sommeren, for to år siden hvis jeg ikke tar feil, jeg og min daværende kjæreste hadde sex med alle vinduene oppe. Rommet ligger i litt høyde over bakken og det er så og si ingen som ser opp mot vinduet når man går forbi. Vi lå og holdt på og destod varmere det ble jo mer legger kjæresten min seg tilrette i vinduskarmen (vi hadde sengen stående mot vinduet og i ca. lik høyde). Ettersom det blir heftigere og vi holder på så blir det sånn at hu ligger med hodet og skuldrene ut av vinduet mens jeg holder henne fast, og i det jeg er midt i sluttfasen min (les: the o-word) roper hun og spretter dramatisk vekk fra vinduet og gjemmer seg mens hun hvisker at en venn av meg akkurat gikk forbi og glana opp mot rommet mitt. Ikke så pinlig, og flaut har jeg ikke i mitt vokabulær, men en halveis god historie er det vel :)

 

Nummer to er igrunn en klassiker. Trodde vi var alene hjemme hos kjæresten og holdt på så skapene raste og høytalerne på hylla datt ned. Når vi var ferdige går vi ut på kjøkkenet (naborommet) i undertøy og der sitter moren hennes med et pinlig blikk og stirrer ned i avisen. Moren er også delvis konservativ og kristen, så vet ikke om det falt helt i smak.

 

Nå får dere fortsette med pinlige stories! Jeg som har fire søsken og bor med begge foreldre burde jo hatt tonnevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke noe sånn super flaut som har skjedd med meg enda, men er da noe.. Hehe

 

Det var ei helg for ikke så lenge siden, dama var på besøk og søstera mi hadde bursdagselskap(7 års dag). Vi hørte det var mange unger nede, men vi hold nå bare på med vårt^^ Så hører eg at noe komme opp... Da skulle de plutselig har fiske konkurranse fra toppen av trappa(rekner med de flesta har fiska godteposer i løpet av sitt liv:P).

 

Da eg hører dette forslår eg at vi kanskje tar det litt roligt, men dama var helt uenig så vi fortsatte bare.. Men etter at vi hadde holdt på en god stund, snur eg meg mot døra og ser to nyskjerrige unger som står å glaner på de noe merkelige tingene som forgår i senga(rekner ikke med de har sett det så mange ganger) :!:

 

Egentlig ikke så veldig flaut, men vet jo aldri hva de fortalte når de kom hjem :p

Lenke til kommentar

Haha, utrolig morsomt å lese ting som står her. Jeg trodde virkelig ikke jeg hadde noen nevneverdige episoder, helt til jeg kom på én flau episode..

 

 

Jeg bor sammen med en del andre, og en kveld stod jeg og dusjet. Min tidligere kjæreste poppa inn i dusjen med meg, og det endte med action i dusjen, på alle mulige måter man kan klare innenfor 2 kvadratmeter.. Litt stønning og koselyder fulgte naturligvis med de krevende possisjonene og løftene. Vi holdte på i kanskje 15 min.

 

..Da vi skulle gå ut av dusjen, ser jeg to bare føtter som stikker ut fra dassen som er rett ved siden av... Der satt en kar og dreit, og hadde vært vitne til det hele. Det endte med at jeg og kjæresten min holdte på å dø av latter og pilte ut av badet så fort vi kunne.

 

..Har aldri visst hvem det var som satt på doen, men det var en som bor i samme hus som meg, så... ja.. Litt pinglige blikk og analyseringer av hva samboere sa dagen etterpå for å finne ut hvem det var! Utrolig morsom episode, men intet hell i å finne ut hvem det var som dreit til vår gode sexopplevelse! :!:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Guest_inger_*

det er helt klart på 18 årsdagen min, mamma, pappa og søstra mi med gutten sin på 4 år kom på overraskelsesbesøk til meg i Trondheim, stod i dusjen da de kom og typen min slapp de inn, jeg kom og satte meg ved spisebordet og åpnet pakker sammen med mamma og pappa, da det kom et hyl fra søster, borte ved tv`en hadde 4 åringen trykket på videokameraet til typen min, akkurat da stod verden stille,,, på tv skjermen viste filmen vi hadde tatt i natt etter bursdagsfeiringa mi sammen med et vennepar, i gave fra typen hadde jeg fått lær undertøy og bondage sett som jeg hadde på meg, og ble pult av han og kompisen i begge hull, samtidig som jeg slikket venninna mi, mamma, pappa og søster var sprutrød i toppen og fikk det utrolig travelt med å dra hjem til Oppdal, gikk noen dager før jeg ringte hjem og takket for gavene den gangen,,,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
det er helt klart på 18 årsdagen min, mamma, pappa og søstra mi med gutten sin på 4 år kom på overraskelsesbesøk til meg i Trondheim, stod i dusjen da de kom og typen min slapp de inn, jeg kom og satte meg ved spisebordet og åpnet pakker sammen med mamma og pappa, da det kom et hyl fra søster, borte ved tv`en hadde 4 åringen trykket på videokameraet til typen min, akkurat da stod verden stille,,, på tv skjermen viste filmen vi hadde tatt i natt etter bursdagsfeiringa mi sammen med et vennepar, i gave fra typen hadde jeg fått lær undertøy og bondage sett som jeg hadde på meg, og ble pult av han og kompisen i begge hull, samtidig som jeg slikket venninna mi, mamma, pappa og søster var sprutrød i toppen og fikk det utrolig travelt med å dra hjem til Oppdal, gikk noen dager før jeg ringte hjem og takket for gavene den gangen,,,
Å fy faen så flaut.
Lenke til kommentar
det er helt klart på 18 årsdagen min, mamma, pappa og søstra mi med gutten sin på 4 år kom på overraskelsesbesøk til meg i Trondheim, stod i dusjen da de kom og typen min slapp de inn, jeg kom og satte meg ved spisebordet og åpnet pakker sammen med mamma og pappa, da det kom et hyl fra søster, borte ved tv`en hadde 4 åringen trykket på videokameraet til typen min, akkurat da stod verden stille,,, på tv skjermen viste filmen vi hadde tatt i natt etter bursdagsfeiringa mi sammen med et vennepar, i gave fra typen hadde jeg fått lær undertøy og bondage sett som jeg hadde på meg, og ble pult av han og kompisen i begge hull, samtidig som jeg slikket venninna mi, mamma, pappa og søster var sprutrød i toppen og fikk det utrolig travelt med å dra hjem til Oppdal, gikk noen dager før jeg ringte hjem og takket for gavene den gangen,,,

Haha! :D Dumt å sette kameraet der. :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...