Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Hehe Mixy sin tok kaka, det med at de jentene var faen meg kremen. Minner meg om mange onde drømmer jeg har hatt om at jeg plutselig er helt naken og ikke kan finne noen klær, men du har faktisk opplevd drømmen min, som jeg selv håper aldri skjer med meg :p Heldigvis var du ihvertfall i utlandet :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I et hett øyeblikk hvorpå jeg og en flørt møttes på do og begynte å kline, ledet det fort videre, (ikke all the way) og vi klarte merkbart å lage lyd. Da jeg kom inn i klasserommet og satte meg ned, så jeg en god kamerat komme inn etter meg som også hadde vært på do (musestille tydeligvis), med et ukomfortabelt smil rundt munnen. Heldigvis holdt han det hemmelig for offentligheten, noe jeg takket han tusen ganger for. Rykter er ei kjerring å takle vet dere.. hehe

 

I min debut klarte jeg også å komme opp med en del kommentarer som i ettertid var fly idiotiske, dette klarte jeg selvfølgelig ikke å ta erfaring av den andre og tredje gangen heller, siden man gjerne ikke tenker så mye.

 

Og for å toppe dette, har jeg på en tur til sverige blitt avbrutt i heten av kontaktpersonen min som åpnet døren og nektet å dra fordi han ikke kunne finne heispasset sitt. TURNOFF

Endret av F1nst4D
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Jeg ble med en fyr hjem som jeg visste var homofil, ene og alene av den grunn at han var utrolig kjekk. Høy, velbygd, og snill. Jeg tenkte hvorfor ikke, og tilbød ham sex i et tappert forsøk på å omvende ham. Han fortalte at han syntes vaginaer var litt ekle, og ikke ga ham noe. Da jeg fortsatt insisterte, spurte han om han heller kunne ta meg i baken. Og det fikk han...Det gikk greit, han hadde visst mye erfaring på "området." Han brukte glidemiddel, bedøvelse, og fortalte meg at jeg måtte slappe av mens han presset seg inn litt etter litt. Når han var inne og begynte å bevege seg, kjentes det veldig annerledes. Påtrengende men fortsatt godt. Etter to ganger takket han for sexen og sa jeg hadde et deilig rompehull. Noe jeg antar er et fint kompliment...

 

Litt pinlig å gå litt rart på hjemturen med sæden hans i baken, og å ha analsex på første og siste date. Men som sagt, fyren var deilig, og jeg ville ha ham samme hvordan jeg fikk det til. Samboeren min nå vet hvor mange jeg har hatt sex med, men jeg har spart ham akkurat denne detaljen.

Lenke til kommentar
Gjest gjest1924

Altså, jeg vil bare nevne at jeg er 14 år.

 

Jeg og søskenbarnet og endel jenter var ute og drakk. To av jentene bestemte seg for og ligge over, etter at alle hadde sovnet våknet jeg med munnen min inntil den ene jenta, vi begynte og kysse og hun strøk litt på boxeren min.

 

Jeg begynte og fingre henne og hun kom ganske fort, så startet hun med sitt verk. Hun gav meg blowjob og handjob og sikkert godt over en time men jeg kom aldri.. Lille junior ble bare mindre og mindre.. Herregud så flau og patetisk har jeg aldri følt meg!

 

 

Er det dette man kan kalle øltiss?

Lenke til kommentar

Hvis vi skal snakek kattehistorier så har jeg en fin en. Eksen min (vel, hun var ikke eks DA) hadde fått en ny kattunge.Denne gikk rimelig fritt rundt i hele huset. Og så da soverommet.En kveld da vi skulle legge oss gikk det som det måtte; Vi satte i gang med litt sengekos. Det begynte med at hu runka meg. Lenger kom det ikke. Vet dere hva som skjer når en katt ser noe som beveger seg opp og ned under en dyne? Det vet jeg. Katten tror det er en mus eller noe og angriper.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hvis vi skal snakek kattehistorier så har jeg en fin en. Eksen min (vel, hun var ikke eks DA) hadde fått en ny kattunge.Denne gikk rimelig fritt rundt i hele huset. Og så da soverommet.En kveld da vi skulle legge oss gikk det som det måtte; Vi satte i gang med litt sengekos. Det begynte med at hu runka meg. Lenger kom det ikke. Vet dere hva som skjer når en katt ser noe som beveger seg opp og ned under en dyne? Det vet jeg. Katten tror det er en mus eller noe og angriper.

Haha, det var vel en utrolig herlig opplevelse? :p

Lenke til kommentar

ahh bra, trodde den snek seg under dyna nemlig. Hehe, da ble det ja morsomt.

 

Min katte episode var at katta til en eks tok og kilte meg på bena ved at den hoppet opp på senga og la seg rett ved venstre benet mitt, jeg og eksen var i misjonærstilling så selve katta var jo ikke i veien. Hadde den hoppet opp litt før eller litt etter så hadde jeg bare jagd den forsiktig bort, men siden den hoppet opp i det rette øyeblikket så kilte den meg under ja, selve utløsning. Noe som underlig nok forsterket selve klimaksen...

 

Tenner ikke på katter så gudene vet hvorfor det skjedde, men ja det var litt av en opplevelse...

 

Eksen holdt på å le seg i ihjel, og sa der fikk du trekanten din. Hmm, var ikke akkurat hva jeg hadde tenkt på, men ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

vel, min flaueste historie skjedde når jeg var 16 år, og meg og hun som da var kjæresten min og jeg var å gikk en tur rundt i byen etter skolen en dag. begge hadde en ganske kåt dag for å si det sånn, men vi hadde ingen steder å ha sex, siden vi begge bor et godt stykke unna. så vi fannt ut at vi skulle ta turen inn på et solarium for å kose oss litt. vi begynnte oppi denne sengen, som det viste seg at det var svært dårlig plass i.. jeg skallet hode mitt i kanten av lokket og begynte å blø. hun ble helt hysterisk og mente jeg måtte få det sydd. men neida, jeg ville fortsette, smart.., og hun var fort med ijen, bare vi flyttet oss ned på gulvet.

det viste seg at dette slaget i hodet mitt ikke var så bra, for jeg bare bummet på hullet hennes og jeg ble bare slappere og slappere. så hun ville ta saken i egne hender så hun satte seg på meg og begynte å ri, men sluttet når oppdaget at jeg hadde besvimt.

 

så vel. dette var en særdeles flau historie for begge oss, så den har ikke blitt nevnt siden xD

Lenke til kommentar

Hahaa... Off! Tåpelig ja :p

 

Min flaueste var da jeg var 15 år og var sammen med min første kjærlighet! Det var kveld og han skulle få lov å sove hos meg så lenge han sov på gjesterommet, greit nok.. Men vi ville selvfølgelig ha oss, så vi hadde oss inne på rommet mitt. Etter en stund kom mor ned for å si ifra at han måtte komme seg inn på gjesterommet (IRONISK!!!) og der ser hun oss ligge i sengå! Kommentaren hennes var "Å herregud!", slo av lyset og gikk ut døra!

Neste morgen gikk jeg ikke opp før klokken var 1 på dagen, var drit flau + jeg holdt på å dø av sult, hehe ;)

Etter denne episoden fikk han lov å sove på rommet mitt, haha :D Fatter ikke hvorfor? Hehe... Off off.. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...