Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fraråder klumpesand. Blir ekkelt ganske fort i kattekassa, og selv foretrekker jeg å bare dumpe alt når jeg føler for det, blir vanskelig økonomisk å bare kaste alt hvis du har betalt blodpris for sanden. Prøvde desperat å like klumpesand men det ble bare så ekkelt.

Rart, EverClean har fungert veldig bra for meg. Et dobesøk blir en klump som lett fjernes uten at det ligger noe igjen.

 

Har ikke brukt kattedoen på mer enn et år siden katta bestemte seg for å gjøre fra seg ute istedenfor, eller kanskje hun tilegnet seg evnen til å ta opp maten 100 % så hun slipper å gå på do - jeg vet ikke. Uansett helt greit for meg, så slipper jeg det.

 

 

Jeg endte opp med en sureflap connect, utrolig fornøyd! Tok litt tid før han brukte den skikkelig, men nå kommer han å går helt på egenhånd. skikkelig digg. Håper bare jeg slipper mus og fugler, men det kommer vell :)

Bra å høre. Var kanskje litt vel kritisk i mitt innlegg (da ble du ihvertfall ikke skuffet). Den er ikke perfekt, men fy så kjekt det er å ha - og den gjør jobben sin! :) Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle katter burde få ormkur, utekatter oftere enn innekatter. Noen mener at man bare skal gjøre det ved behov, men poenget er jo å sørge for at katten ikke får innvollsorm til å begynne med.

Mens behandlingen mister effekt dersom alle bruker det hyppig, resistens er skikkelig dritt i denne sammenheng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hell kokende vann på ugresset. Er farlig for katter frem til det har blitt kaldt.

 

Vel, kokende vann er riktignok veldig brukbart, men det er vanskelig å lage nok av det til større felter med ugress. Klar eddik er et nokså ufarlig alternativ. Men kan det være farlig for katter? Jeg vet ikke. Min katt holder seg langt unna alt som lukter klar eddik.

Endret av LangtGjesp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...