Gå til innhold

PlayStation mimretråd - for oss som har/hadde PSX


Nevnarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker In Cold Blood?! Brukte mange timer på dette mørke snikspillet...Det var utrolig vanskelig men veldig bra. Har flere titler som jeg likte også:

 

- Final Fantasy serien

- Metal Gear 1

- Galerians: Dette var virkelig et bra spill....Vanskelig som ****, men

utrolig bra laget

 

- Resident Evil serien

- Silent Hill 1

- Dino Crisis 1 og 2(3 var for dumt)

 

+ amnge fler. Hadde over 200 spill på PSX! Nå hold jeg nesten på å glemme favoritten blandt multiplayer: Track & field! Herregud så bra dette er! Husker jeg og en kamerat brukte en stund på å knuse rekordene til maks! KAste spyd til selve "rødløperen" der hvor spurten foregår, høydehopp på nesten 3 meter osv:P Nei dette var virkelig en klassiker:)

Lenke til kommentar
Om rekorder, jeg tror lillebroren min har verdensrekorden i antall tastetrykk ¨

på "Boost"-abilityen til GF`ene i FF 8.

Tror han klarte 240 slag eller noe sånt på Shiva-summonen. :D

6802739[/snapback]

250 med eden er jo utroligt lett, ellers så greier jeg 150-200 med alle gf's plus noen jeg greier max på ( som er 250).

Lenke til kommentar

Husker min "historie" om min første PSX. Min halvbror kunne få taki billig PSX på Ram&Rom en gang i tiden. Ville da egentlig ha N64 den gangen og ble så skuffa da han kom hjem med PSX til meg. Gikk og surmulte dagen lang før han kom hjemme med noen spill som han hadde bla Resident Evil 1 og Ridge Racer, satte meg og spilte og ble sittendes døgnet rundt etter det. Mitt første PSX spill var NFS3:Hot Pursuit etter fulgt av Jurassic Park: The lost World(tror jeg det het) og så ble det en del forskjellig spill utover. Mitt siste var vel Dino Crisis 2(har enda) og Syphon Filter 2(utrolig fet spill men lånte det bort og fikk det aldri igjen :( )

 

Noen spill jeg har hatt/har:

 

 

37069.jpg

 

Jurassic%20park.jpg

 

g04542l823l.jpg

 

product-956416.jpg

 

metalgearsolid_psx_eu.jpg

Lenke til kommentar

ah, good times.. husker back in the days når brodern og jeg fikk PSX til jul.. første jeg spilte på den var en demo av herkules :p husker bror min og jeg ble helt sjokkert over hvor vill grafikk det var :p

 

Tombi som nevnt her husker jeg ja, det var dritkult.. andre gode minner er FF7, GranTurismo, Tekken 3, MGS, og Syphon Filter.. ( & 2ern). husker første gang jeg prøvde demoen til S F, med taser og greier. var dritfett.

Lenke til kommentar
ah, good times.. husker back in the days når brodern og jeg fikk PSX til jul.. første jeg spilte på den var en demo av herkules :p husker bror min og jeg ble helt sjokkert over hvor vill grafikk det var :p

6803459[/snapback]

Herkules ja, det husker jeg. Jeg spillte demon en million ganger helt til jeg kjøpte spillet, satt meg fast og spillte det aldri igjen. :love:

Lenke til kommentar
Hadde noen andre Porsche Challenge? Kongespill!

Ble helt satt ut av grafikken på bilene på den tiden...

6803463[/snapback]

Ja, jeg kjøpte det i mangel på noe bedre å gjøre. Omtrent like morsomt som tarmskylling (har aldri prøvd tarmskylling, men det skal etter sigende ikke være hysterisk festlig). Altfor kort, altfor enkelt. Ikke verdt de 200 platinumutgaven kostet engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...