Gå til innhold

PlayStation mimretråd - for oss som har/hadde PSX


Nevnarion

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på en ting. Gran Turismo 2 lot seg ikke fullføre 100 %.

7096746[/snapback]

However, in all other versions bar the first North American release ("v1.0"), 100.0% is achievable (with a small glitch meaning that English-speaking PAL-region players can reach 100.9% - due to the presence of both Vauxhall AND Opel manufacturer races, absent in any other version).
I should know(100% :))
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

noen som har prøvd en dual analog pad eller en net yaroze? jeg har ihvertfall kjempelyst på en net yarroze dual analo har jeg fra før av på wikipedia står det at den er et collectors item jeg så forresten en på finn i en annonse som den fulge med samme mad en ps2 til 600 kr selgeren er sikkerrt ikke klar over at han kan få mye for den

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Husker når jeg fikk Final Fantasy 7 i julegave ett år.. Spillet var så sinnsykt bra. Husker at jeg hadde spilt i 60-70 timer første gangen jeg kom til siste bossen. Hadde timerlange kamper med han, men hadde ikke sjangs. Så startet spillet på nytt ;) Kom til siste bossen etter 34 timer å gruset han så jævli at han fortsatt ikke tørr komme tilbake!! Så gikk jeg tilbake til saving utenfor vulkanen og forstatte å spille. Tok alle de kjempe monstrene rundt omkring i verden, ordnet meg en Gold Chokobo og var vel på level 90 og noe før jeg ikke orket mere. At jeg brukte over 250-300 timer er sikkert.

Lenke til kommentar
Husker når jeg fikk Final Fantasy 7 i julegave ett år.. Spillet var så sinnsykt bra. Husker at jeg hadde spilt i 60-70 timer første gangen jeg kom til siste bossen. Hadde timerlange kamper med han, men hadde ikke sjangs. Så startet spillet på nytt ;) Kom til siste bossen etter 34 timer å gruset han så jævli at han fortsatt ikke tørr komme tilbake!! Så gikk jeg tilbake til saving utenfor vulkanen og forstatte å spille. Tok alle de kjempe monstrene rundt omkring i verden, ordnet meg en Gold Chokobo og var vel på level 90 og noe før jeg ikke orket mere. At jeg brukte over 250-300 timer er sikkert.

7528333[/snapback]

 

 

Been there done that :love:

 

Sist gang jeg fullførte dette var nå i sommer og da var det for 26 gang(17 gang med 100%).........Kommer aldri til å gå lei av dette spillet. Dette er tidenes spill sett fra mine øyne( og mange andres :thumbup: ), og det skal mye til for å slå dette når det gjelder gameplay og historie:)

Lenke til kommentar
Husker når jeg fikk Final Fantasy 7 i julegave ett år.. Spillet var så sinnsykt bra. Husker at jeg hadde spilt i 60-70 timer første gangen jeg kom til siste bossen. Hadde timerlange kamper med han, men hadde ikke sjangs. Så startet spillet på nytt ;) Kom til siste bossen etter 34 timer å gruset han så jævli at han fortsatt ikke tørr komme tilbake!! Så gikk jeg tilbake til saving utenfor vulkanen og forstatte å spille. Tok alle de kjempe monstrene rundt omkring i verden, ordnet meg en Gold Chokobo og var vel på level 90 og noe før jeg ikke orket mere. At jeg brukte over 250-300 timer er sikkert.

7528333[/snapback]

Been there done that :love:

Sist gang jeg fullførte dette var nå i sommer og da var det for 26 gang(17 gang med 100%).........Kommer aldri til å gå lei av dette spillet. Dette er tidenes spill sett fra mine øyne( og mange andres :thumbup: ), og det skal mye til for å slå dette når det gjelder gameplay og historie:)

7529501[/snapback]

Det finnes flere som elsker det spillet ja? :)

Lenke til kommentar

Spelte Syphon Filter 2 ein god del sjølv. Spesielt multiplayer vart populært blant vennegjengen. Trur det er eit av dei spela eg har spel mest multiplayer på. Trur nesten eg må prøve meg på dette spelet i løpet av ferien.

 

Husker SF på PS1, kongespill..likte han Gabe Logan. Bare synd at det ikke kom noe oppfølgere til PS2. Håper PS3 får et SF-spill. Er ikke det kommet et SP-spill til PSP?

7528306[/snapback]

Jepp, http://gamer.no/product.php?productId=51867

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...