Gå til innhold

PlayStation mimretråd - for oss som har/hadde PSX


Nevnarion

Anbefalte innlegg

Var utrolig mange gode spill til PSX!

 

Verdt å nevne er:

 

Breath of Fire III

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

normal_18563.jpg

 

bof3_2.jpg

 

Battle Arena Toshinden (Var det virkelig så dårlig grafikk på det spillet?)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

toshin1.jpg

 

Xenogears

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Xenogears_box.jpg

 

Xenogears-PSX-NTSC-CD1.jpg

 

58761.jpg

 

screenshot1.jpg

 

Grandia

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Grandia_Pal.jpg

 

grandia.jpg

 

Grandia-PSX-PAL-FR-CD1.jpg

 

Også samtlige Final Fantasy spill, Metal Gear Solid, Tekken, Syphon Filter, GTA, Ape Escape, Gran Turismo, Destruction Derby, Cool Boarders, Crash Bandicoot, Moto Racer, Tomb Raider 1 & 2, Twisted Metal, Fighting Force (noen som husker det? :p ), Time Crisis (med G-con 45 pistolen eller noe), og Vigilante 8.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Battle Arena Toshinden ja....husker eg hadde ein demo av det på den første Demo 1 discen som fulgte med konsollen. Eg DIGGET musikken i den demoen. Så var litt tøft at man kunne putte discen i CD-spilleren å høre på musikken :wee: Forøvrig var demoen ganske digg!

7533026[/snapback]

 

Det med at man kunne spille av musikken fra spillet ved å sette discen i en cd-spiller, funka på flere spill også. Blant annet Tekken 3 og Grand Theft Auto. :wee:

Lenke til kommentar
den daul analog  kontrollen er jeg glad for at jeg har enda. jeg  vurderte og gi den bort  en gang når jeg var mindre pga  den var litt stor for hendene mine da ,  men takk og lov for at jeg ikke gjorde det nå som den har blitt så skjelden

7559337[/snapback]

 

Den er sjelden ja, har vel en tredje analog modus den som tilsvarer den doble flystikke saken som ble utgitt tidlig i PS1 fasen (få spill som støtta dette). Ser du har teipa ledningen til den, gjort noe modifiseringer?

 

Du kunne ta noen andre bilder av den? Skulle likt å se R og L knappene, samt hvor lange de holdegrpene er i forhold til en vanlig dualshock.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Drar frem denne godtråden igjen iom at man kan peise spilla inn på PSP i disse dager. Er det noen som har gått steget og børstet støvet av gamle svisker for å endelig runde de emulert på PSP'en?

 

Jeg har fått GT2 av en kompis og importerte den rett inn. Så nå skal det kjøres.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...