Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det ikke seier i den siste kampen en gang, skuffende. Ellers synes jeg dommeren i dagens kamp var utrolig dårlig, utrolig mange feilaktige kort og mye tull ellers. I tilegg at Malaga er et ordtenlig drittlag gjør ikke saken bedre.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Jeje, da var sesongen ferdig. 1-1 i Malaga. 4-0 i Barcelona. Men vi har klart å holde følge helt inn til slutten. Ett år har gått og det begynner å bli mer et lag enn bare gode spillere. Gi det ett år til så tror jeg detta kan blir bra. Spennende å se hvem som kommer inn og hvem som går ut i sommer, ikke minst om Pellegrini er trener kommende sesong eller ikke.

 

Gratulerer til Barca, forhåpentligvis klarer vi å vinne kampene som virkelig betyr noe neste sesong.

 

Hala Madrid!

Lenke til kommentar

Passer egentlig Mourinho inn i Real Madrid? Han er en type som ønsker å ha kontroll på alt når det gjelder spillerkjøp/salg og han er knallhard defansivt. I madrid er det ofte presidenten med sportsdirektør som tar valgene om spillere som skal komme gå, og personelig mener jeg at det å spille offansiv fotball og score et lass med mål er veldig viktig.

 

Men bare så det er sagt. Mourinho er min favoritt trener og jeg er meget sikker på at det blir gull vis han kommer, men er det verdt det?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Mou passer overhode ikke inn i Real Madrid. Enkelt og greit. Som bruttern sa; "Henter dere Mou, selger dere endel av sjela deres", det er jeg helt enig i. Han står ikke for noe Real Madrid ønsker å stå for, dog han kan skaffe titler. Og det er nok det Valdano & Co må fremskaffe neste sesong. Som Realmadrid.no såvidt nevnte, hva har egentlig Pellegrini bevist? For meg handler det mer om det, enn det å se seg etter en erstatter. For meg har han bevist lite, men det er ingen tvil om at han har et ønske om noe mye mye bedre. Problemet, slikt jeg ser det, er at det vil ta altfor lang tid. Tid er en mangelvare i hovedstadadslaget :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv syntes jeg at Pelle burde få 1/2-1 sesong til på seg. Klarer han ikke å få utrettet noe mer da er det på hodet og rævva ut. Mou hadde sikkert utrettet mye med Madrid, men som dere allerede har skrevet står han for en annen filosofi enn det vi aller helst vil asosiere oss med.

50 år siden finalen mot Eintracht-Frankfurt

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting til overs for noen av dem egentlig, Pellegrini har bevist nada hittil, og jeg klarer ikke se hvordan han skal få "snudd" det til sin fordel heller. Mou er ikke Real Madrid-verk...

 

Drømmescenarioet hadde vært å fått snappet opp Wenger (...Det er lov til å drømme en gang iblant).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det, for og i mot:

 

Pellegrini

 

For:

 

- Han virker som en herlig type, ærlig og spillerne har respekt for han.

- Klar på at man skal spille angrepsfotball.

- Kontinuitet. Hvem vet, kanskje 2 sesongen blir fabelaktig.

- Tør å benke de som ikke oppfører seg/ er for dårlige (les: Guti/Diarra, Raúl eks)

-

 

I mot:

 

- Virker som et litt planløst spill.

- Som påpekt, tapt i grunn nesten alle de viktige kampene i år, vunnet de mindre viktige.

 

 

Mourinho

For:

 

- En trener i verdensklasse

- Virker som han har plan over spillet.

- Artig kar

 

Midt i mellom:

- Spillestilen. Kan være for defansiv, men det jeg tror at han vil skape et solid Madrid-lag og et mektig Madrid-lag. Kampen med inter på camp nou tror jeg ikke vil være en måte som et Mourinho-trent Madrid vil spille. Når man har spillere som C.Ronaldo så vil det alltid komme penspill. Bare se på antall hælpassninger han tar i løpet av en kamp, dette tror jeg ikke vil endre seg under Mou. Vi har mange tekniske spillere som vil spille bra/pent/tiki-taka osv, og jeg klarer ikke å tro at de bare vil slutte med det fordi Mourinho blir trener. Men dette blir bare synsing fra min side. (en litt dårlig en, eksamen i morra så dette burde jeg virkelig ikke drive med, men det får gå)

 

Føler også at når det gjelder det med å spille pent, så er det viktig å ha et godt fundament. I dag syntes jeg ikke laget er så mye "lag" som jeg hadde håpet på, men mer mange gode spillere. Klarer man virkelig å samle alle disse til å bli et skikkelig solid lag (noe jeg tror Mou kan klare, og Pellegrini kan klare om han får litt tid) så er jeg 98,7% sikker på at finspillet automatisk kommer.

 

I mot:

 

- Personlig vil ikke jeg ha trenerbytte.

- Tror det blir full krasj mellom Mou og Perez. Mou vil ha kontroll, tviler på at Perez lar han få så mye kontroll som han vil osv osv.

- Han maser hele tiden om at han vil til England, ergo det kan være en kortvarig løsning ( noe igrunn det meste er i Madrid for tiden) og at Madrid bare er en mellomstasjon hvor han skal vinne La liga-trofeet sitt før han reiser tilbake til øya.

 

Sikkert fult av skrivefeil og tull, men det får gå. Eksamen kaller.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Selfølgelig er spillet som Inter viste mot Barcelona bare et egangstilfelle. Inter har scoret 75 mål i serien, og spiller mer offansivt til daglig. Men så er spørsmålet om han safer inn en seier til 2-0 isteden for å gå for 5-0. Jeg liker heller da å satse på å vinne 5-0 og gå på en smell en gang i blant. I storkampene derimot hadde det ikke gjort noe med litt Mourinho kynisme. :)

Lenke til kommentar

- Tror det blir full krasj mellom Mou og Perez. Mou vil ha kontroll, tviler på at Perez lar han få så mye kontroll som han vil osv osv.

Nå skal det også sies at Mourinho er Perez sitt valg, ikke Valdano som det var med Pellegrini. Sånn sett tror jeg at Mourinhoo kommer til å få mer makt enn Pellegrini noen gang hadde.

 

Personlig så vil jeg heller beholde Pellegrini i minst en sesong til, og se hva man hadde klart. Men jeg tror det ender med at både Pellegrini og Valdano får sparken, og all makten går til Mourinho som tar over Real Madrid. Vinner minst 2 trofeer i første sesongen og klarer the tripple i løpet av de tre årene han er der før han drar tilbake til England.

Endret av Parejo
Lenke til kommentar

Perez skal si noen ord senere i dag:

 

Real Madrid's Board of Directors will meet at 18:30 CET in the Board Room of the Santiago Bernabeu Stadium. Club President Florentino Perez will address the media in a press conference after the meeting.

 

Regner med at man får vite at Pellegrini har blitt løst fra kontrakten og at man jobber med å få til en avtale med Mourinho, evt at Mou er klar.

 

Enlace

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...