Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Real Madrid Club dé Fútbol

 

 

Real Madrid Club dé Fútbol, populært kalt Real Madrid, er en av Spanias og verdens største klubber, klubben ble etablert i 1902. Real Madrid har vunnet hele 31 ligatitler og 9 Champions League titler (tidligere Europa Cupen), samt flere andre forskjellige mesterskap. Real Madrid holder til i stadion Santiago Bernabéu, bygd i 1947. Klubben er unik i at den er eid og styrt av medlemmene sine, og hvert fjerde år blir en president valgt som skal styre klubben.

 

 

President:

Florentino Pérez

 

Manager:

José Mourinho

 

 

 

 

Real Madrid laget:

 

Keeper

1. Iker Casillas

25. Jerzy Dudek

13. Antonio Adán

 

Forsvar

2. Ricardo Carvalho

3. Pepe

4. Sergio Ramos

15. David Mateos

17. Álvaro Arbeloa

18. Raúl Albiol

19. Ezequiel Garay

 

Midtbane

5. Fernando Gago

6. Mahamadou Diarra

8. Kaká

10. Lassana Diarra

11. Esteban Granero

12. Marcelo

14. Xabi Alonso

16. Sergio Canales

21. Pedro León

23. Mesut Özil

24. Sami Khedira

 

Angrep

7. Cristiano Ronaldo

9. Karim Benzema

20. Gonzalo Higuaín

22. Angel di Maria

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MODEDIT: Trådstarter ble endret 20/12-09 da <a href="https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=21153" target="_blank" rel="nofollow">tidligere trådstarter</a> ikke har vært aktiv i tråden på lenge. MVH KVTL

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Ja den stod stille så jeg..  :cool:

Men en fin pre-season info du hadde i første post..

6925617[/snapback]

 

Hehe, må gjøre mitt beste, akkuratt nå leder Real Madrid 1-0 over Betis, målscorer Diarra. Håper det holder seg sånn helt ut, de har snart spilt 40min av andre omgang :)

--------------------------------------------------------------------

 

Resultatet blei: Betis 0-1 Real Madrid

Mål scorer: Mahamadou Diarra

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Hva med å kanskje sette opp tabellen også, med oppdateringer for hver runde? Hadde vært flott, hvis du hadde gidda det. :)

6926417[/snapback]

 

Ja, jeg tenkte på deg skjønner du. Skal se hva jeg får til :)

 

Edit: Nå er tabellen lagt inn, det vil bli oppdatert når neste runde av Primera Division er spilt. Veit ikke halt hvor oversiktlig den er, men dere skjønner den ivertfall ;)

 

Den er delt opp i Kamper, mål og poeng.

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Prøvde å sende en klage til tv2 angående reprise på spansk fotball, er jo tragisk å sende dårlige serier når dem kan sende kamper direkte. Vi trenger jo ikke en gang komentatorer..

6945160[/snapback]

 

Hvorfor sende klage, reprise av en Real Madrid kamp er jo genialt. Men men, er jo opp til deg og dine meninger det!

Real Madrid leder 3-0 over Dinamo Kiev etter første omgang, det er lovende!

Lenke til kommentar
Ifjor sendte dem både direkte og reprise, det funker, men man må da sende direkte om man har mulighet til det.  Og reprise er ok om det var en bra kamp, men vet man resultatet og at kampen var så der, så er reprise kjipt..

6946115[/snapback]

 

Ja det er klart, men de som ikke fikk med seg kampen kan det være intressant for å se kampen, se hvordan de gjorde det, og om det var et fortjent resultat!

 

Real Madrid vant 5-1 mot Dinamo Kiev, dette var en etterlengetet seier etter den svake opningen mot Lyon

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

Jeg må legge inn et lite spørsmål her, hva synes folk her om at Spanias kaptein Raùl har blitt vraket av Luis Aragonés. Han får ikke være med i oppgjøret mot Sverige.

 

"Dette er første gang siden Raul debuterte på det spanske landslaget 9 oktober 1996 at han blir vraket fra en landslagstropp."

Det sier vel sitt, er en skandale. Hva mener dere?

 

mvh.

Fredrik

Lenke til kommentar
Meget bra og ordentlig tråd. Kanskje du brude lage en offisiell Primera Divisone tråd. Veldig bra arbeid...

6970836[/snapback]

 

Enig i det, så langt har denne tråden blitt den mest ordentlige av alle supportertråder jeg har sett, ut i fra første post (og den andre).

 

Men det står at de ble buet ut av banan.

For å unngå misforståelse med en gul, bøyd banan, burde kanskje dette bli byttet om til banEn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...