Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpent forhold.. Hva ville du sagt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært sammen med dama i 3år nå. (eller ble 3 på fredag . :D )

Og vi har bodd sammen i 2 måneder. De første månedene så vi hverandre et par ganger i uka, så ble det litt sjeldnere og etter 1,5 år så ble det nesten bare hver helg.

 

Dette gjorde jeg bevisst fordi jeg har brent noen forhold med å møtes for ofte, og jeg blir som regel fort lei av ting.

 

Så selv om man ikke treffer hverandre hver dag, så kan man ha et bra forhold.

 

Det som bestemmer hvor bra et forhold blir, er de i forholdet og deres egne erfaringer, ikke hva alle andre har opplevd.

 

Til trådstarter:

Hvorfor er dama så opphengt i et halvt år? Hun skulle bare bort en uke eller er det en langtur det er snakk om?

 

Skjønner det hun sier at man kan bli lei av hverandre, men å møte\prøve andre virker mer som en måte å komme over hverandre på...

Lenke til kommentar

Vel, hun mente at vi ikke trengte å ha et åpent forhold før om et halvt år.

 

Får vente å se hvordan ting utvikler seg når hun kommer tilbake fra turen.

En ukes tur med klassen til Azorene for info'ens skyld. Hun reiste i går :(

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Vel vis ikke du vil at hun skal være "fri" en helg så får hun faen meg respektere det. om jeg hadde vært deg så hadde jeg slått opp med en gang hun hadde sagt det. selv om jeg hadde vært utrolig glad i henne så hadde jeg aldri vært sammen med en dame etter hun hadde kommet med et slikt forslag... nei. kast henne på dynga finn en ny å bli glad i.

Lenke til kommentar

Det er smak og behag som alt annet her i livet.

Hvis to mennesker føler for å ha et åpent forhold, så er jo det flott for de.

Blir vel litt sånn som venner bare de puler uten noen form for forbindelse følelsemessig.

Eller så er det snakk om følelser og begge er okei med at den andre ligger rundt, men poenget er vel at det da er lett å falle for noen andre...

Det er vel også kanskje grunnen til at åpne forhold ikke varer så altfor lenge.

Åpne forhold kan for noen være helt normalt og forandre helt utenkelig.

 

En ting er sikkert, begge i forholdet må være på begge side.

Eller gi den andre tid til å fordøye saken.

Hovedsaklig vil jeg si det er døden for et forhold, hvis den ene personen ikke liker tanken.

Men hvis begge er på samme side er jo det flott, men det vil ikke si at forholdet vil vare.

Når du roter og ligger med andre på fester etc, så er det lett at det blir noe mer enn bare det fysiske.

Hun var skjønn, hyggelig snill og singel?

 

Spørsmålet er vel om definisjonen på et åpent forhold er at det er greit å ligge rundt så lenge det ikke er følelser involvert.

Personlig syns jeg ikke det er noe greit, men det er også bare min mening og mitt syn på saken.

 

Kanskje noen mener at et åpent forhold vil si at man kan også date og ha følelser for andre, men det blir vel å dra det litt langt.

Selve definisjonen på å rote er jo at det ikke er følelser involvert.

Men å kysse en person, iallefall fra mitt stå sted, er en måte å uttrykke følelser på.

 

Andre kan tolke det anderledes, bare se på det som en fysisk "ting" som må "pleies" fra tider til tider.

For min del er det snakk om følelser, flertallet her inne er nok enig i det.

Men vi må også respektere at mennsker er forskjellige, så hver forsiktig med å komme med råd som -"dump henne".

Det er utrolig inviduelt fra forhold til forhold, dere som har opplevd flere enn et langvarig forhold kan vel bekrefte at hvert forhold er UNIKT.

 

Kan hende at jenta bare utforsker litt, er litt usikker på hva hun føler og hva hun vil.

Dette er noe tiden vil vise, ikke rush det med noe ultimatum.

 

Ble en lite sammenhengende tekst dette da. :blush:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Hvis du har planer om å gå ut av dette med æren i behold, må du nesten dumpe hun. Nå tenker sikkert folk "det er ikke så lett", men faen heller. Sier seg selv at ei dame som foreslår et såkalt åpent forhold for en viss tid har en eller annen slæsk intensjon. NEI! Det er ikke snakk om at hun vil utforske det samme kjønn mens du ser på, men hun vil rett og slett stappe tunga inn i en annens kæll orale åpning.

 

TENK PÅ DET TRÅDSTARTER!

 

( Nei, jeg har ikke lest hele tråden :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...