Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpent forhold.. Hva ville du sagt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk litt tanker tilbake til filmen "Lange flate ballær" jeg nå, der han ene fyren spør dama om å ta en pause i forholdet, like før han reiser på Tyskland-tur.

 

Altså g@bb@ du må rett og slett bare gjøre det du føler er best nå. Hvis du ikke føler deg komfortabel med dette "åpne" forholdet så få en slutt på det. Det er synd siden du helt tydelig er veldig glad i denne jenta, men når hun ikke bryr seg mer om deg enn det der så er det vel ikke mye å samle på. Støtter de andre her som mener at dama di bare leter etter en god unnskyldning for å ha seg med andre. :nei: Spesielt når hun kommer med dette rett før hun reiser på drikketur, så er det vel som nevnt i forrige post her, it's obvious.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

håper det blir uten krangel da.

det virker som hun ikke vil mer, så jeg tror ikke hun kommer til å bli sur.

men husk på å ikke hiss deg opp. det blir det bare problemer ut av.

blir det til at hun "angriper" deg, så ikke synk ned på hennes nivå. da har du tapt. :nei: bare hev deg over det og ta det med ro.

 

går så bra så :thumbup:

Lenke til kommentar

Du sier dere har vært sammen i tre måneder, og allerede har hun vært utro.

Jeg tror nok jeg ville dumpa henne ganske raskt. I mine øyne er hun ingenting å spare på. Bare det å be om et åpent forhold etter så kort tid er jo et bevis i seg selv, på at hun kanskje ikke trives i forholdet.

Og når hun i tillegg sier "vi ser om et halvt år", da begynner jeg virkelig å lure på om du bare er tidsfordriv for henne.

 

Nei, gå fra henne du. Det hadde jeg gjort uten å bukke. Husk at forhold baseres på respekt for hverandre. Det er tydelig at hun ikke eier respekt for deg.

 

Edit: til Darkness| om du leser denne posten: Jeg har respekt for deg selvom jeg tok en bolle fra baksten din før de egentlig var ferdige. Men de var veldig gode da :p

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Det finnes jo de som er komfortable med såkalte åpne forhold da, men de er vel kanskje litt mer trygge på forholdet seg i mellom. Rart at hun ikke spurte om en pause, i grunn. Det pleier jo å være den typiske unnskyldningen til å slå seg løs.

 

Spørsmålet i seg selv burde ikke være nok til å dumpe henne, men måten hun reagerte på gjør at hun virker veldig lite opptatt av deg og dine følelser. Du sier at forholdet deres er så bra, men det er det jo tydeligvis ikke. Hun er selvsentrert og bare interessert i seg og sine egne lyster. Si til henne at du har ombestemt deg. Dere kan gjerne ha et åpent forhold, for du har nettopp møtt en veldig søt jente. Se hvordan hun reagerer. Når hun kommer hjem kan du alltids dumpe henne hvis hun har skeiet helt ut.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lyst til å si til henne at jeg nettopp har truffet en søt jente og da går det an. Har ingen interrese i å lyve til henne, uansett.

 

Jeg si til henne at jeg elsker henne, og kan ikke være sammen med en som ikke respekterer eller i det minste føler det samme som meg..

Lenke til kommentar

Du må bare respektere at hun føler noen ting anderledes enn deg, og tilsvarende må jo hun!

 

Vi som ikke kjenner dama må være forsiktig med å be g@bb@ om å dumpe henne etc, for det må han finne ut av selv.

 

Samtidig vil jeg si at det er jo en veldig "gunstig" tid for henne å ha åpent forhold når hun skal på finfylla i Portogal, så der bør det jo som nevnt flere ganger tidligere ringe en varsellampe.

Dessuten er det to typer parforhold som fungerer med en åpen løsning. De som kommer sammen og praktiserer det fra dag en, og deretter vokser seg inn i forhold, og de som gjerne har vært sammen så lenge at de er 100% trygge på hverandre. Som jeg forstår så kan ikke dere defineres som noen av delene. Sistnevnte er gjerne også forbeholdt eldre mennesker som ikke opplever sjalusi ala tenåring-no offence!

 

Mitt råd til deg, ut i fra det som står her i tråden, er å ikke ta noen forhastete beslutninger, men du bør nok belage deg på at forholdet ikke varer året ut. For å se ting an om noen måneder er ikke noe du forlanger når forholdet bare er noen månderer gammelt, særlig ikke omkring tema sex og bryte de begrensingene som du har.

Og du kan jo gjerne spørre henne rolig og rett ut om det er en kink hun har eller om det skulle være noen spesielle hun ville rote med. Hva hun svarer da bør jo kunne gi deg en bra pekepinne om hvor du har henne!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Men er det riktig å ha et åpent forhold selv om man er 110% trygge på hverandre? :dontgetit:

6751831[/snapback]

Hvorfor ikke?

Er det riktig for de innvolverte så kan ingen andre si noe på det...

Men det forutsetter jo selvsagt at begge faktisk ønsker det!

6751855[/snapback]

 

selvfølgelig. men det er lett å få følelser for andre i situasjoner som dette.

personlig ville jeg sett på det som om jeg ikke klarer å tilfredstille dama.

men for de som ikke ha problemer med det - kjør på

Lenke til kommentar
Vel, er kommet hjem nå. Ble ikke noe kosing, puling eller lignende slike kjekke saker i går kveld.

Sa til henne rett ut at hvis hun ville ha et åpent forhold slår jeg opp. Hun ble stille og tenkte seg litt om før hun svarte: "Vi venter et halvt år og ser da."

 

Det som er litt dumt er at hun reiser på klasse tur til Azorene utenfor Portugal i morgen og jeg vet at når hun drikker får mye, så blir hun veeeldig kosete med andre gutter òg driter i om hun ligger med dem eller ikke. Hun har sagt at hun ikke vil gjøre det, men siden hun spør om dette nå, blir jeg litt mistenksom..

 

Jeg er 18 år og hun blir 18 i desember, har vært sammen i 3 mnd, og 3 uker, og 4 dager (for å være nøyaktig).

 

Hun kommer ut her senere men det er alikevel ganske vanskelig for meg å si rett ut at jeg slår opp hvis vi har et åpent forhold. Fordi jeg er utrolig glad i jenta..

6751280[/snapback]

 

Du er vel ikke litt for naiv nå.

Hun spør om åpent forhold og skal dra på klassetur til Portugal.

Trur kjærligheten har gjort deg blind gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...