Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpent forhold.. Hva ville du sagt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nå ikke slik at et forhold skal være slik at man kun skal ha sex med hverandre. Det er lov å tenke litt i større perspektiv. En tidligere kollega lever i åpent forhold, de har vært gift i 20 år (er vel 25 år nå, om de fortsatt er sammen) Det kommer helt an på preferanser, om man blir sjalu, om man er sikker på seg selv osv. Om to mennesker som er selvsikre og ikke preget av sjalusi også liker å ha seg med flere så er nå det et perfekt par på lik linje med to mennesker som er hellig overbevist om at i et forhold så skal man kun ha seg med partneren.

 

Når det kommer til trådstarter så er det nå helt klart at du ikke skal la deg presse inn i noe åpent forhold. Nå bør aldri sjalusi diktere hva man skal gjøre i et forhold, men det virker nå ikke som om du vil ha noe åpent forhold, uavhengig av sjalusi, så da er et åpent forhold garantert ikke veien å gå.

 

Ønsker du å leve i et forhold hvor partnerene kun skal ha seg med hverandre så finn deg en jente som føler det likedan.

 

Er et åpent forhold så viktig for henne så er ikke du den rette for henne og hun er ikke den rette for deg.

Lenke til kommentar
Det er nå ikke slik at et forhold skal være slik at man kun skal ha sex med hverandre. Det er lov å tenke litt i større perspektiv. En tidligere kollega lever i åpent forhold, de har vært gift i 20 år (er vel 25 år nå, om de fortsatt er sammen) Det kommer helt an på preferanser, om man blir sjalu, om man er sikker på seg selv osv. Om to mennesker som er selvsikre og ikke preget av sjalusi også liker å ha seg med flere så er nå det et perfekt par på lik linje med to mennesker som er hellig overbevist om at i et forhold så skal man kun ha seg med partneren.

 

Når det kommer til trådstarter så er det nå helt klart at du ikke skal la deg presse inn i noe åpent forhold. Nå bør aldri sjalusi diktere hva man skal gjøre i et forhold, men det virker nå ikke som om du vil ha noe åpent forhold, uavhengig av sjalusi, så da er et åpent forhold garantert ikke veien å gå.

 

Ønsker du å leve i et forhold hvor partnerene kun skal ha seg med hverandre så finn deg en jente som føler det likedan.

 

Er et åpent forhold så viktig for henne så er ikke du den rette for henne og hun er ikke den rette for deg.

6772522[/snapback]

Fint skrevet. Er enig. Utseende teller ikke alt. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er vel så enkelt som at hun er en jente på 17 år som trenger å rase fra seg. Jeg hadde ikke vært den som hun kunne kose med i mellom slagene, for å si det slik ;)

 

Skjønner deg godt hvis du faktisk elsker henne. Da er det ikke så enkelt som mange vil ha det til å kaste henne overbords. Men det blir et veldig trøblete forhold om den ene parten er veldig forelsket og seriøs, mens den andre vil ha det mer åpent. Blir helt krasj det.

 

Fint du fikk god pulings da.

Lenke til kommentar
Vel, ga henne ultimatumet : "Åpent forhold, eller ikke noe forhold."

 

Hun svarte heldigvis meg, så vi har nå glemt tanken, og hatt den beste sex'en vi noen gang har hatt, helt siden hun kom hjem for en uke siden  :w00t:

6839729[/snapback]

Som nevnt litt tidligere, lærte nok noen triks på turen... :p

 

Har merkelig nok lest alle 7 sidene i tråden og noe jeg finner litt merkelig er at du bruker elsker om noen du har vært sammen med i 3 mnd.. Jeg synes rett og slett at du tar forholdet altfor alvorlig. Du er 18 år og er i et forhold med et menneske som du egentlig ikke passer i hop med. Vet det er vanskelig men prøv å tenk på betydningen av ordet elsker.. Om du bruker slike ord til henne så skjønner jeg godt at hun vil ha et åpent forhold..

 

På meg så virker hun faktisk veldig ok, hun er ikke utro, men gir deg litt hint om at forholdet ikke er bra.. Hun vil ha litt pusterom.. Så hva gjør du, joda, om jeg ikke har fått helt feil inntrykk så bruker du klisje på klisje, og setter et ultimatum..

Alt du vil gjøre til syvende og sist er å kvele hele forholdet..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...