Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpent forhold.. Hva ville du sagt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Litt klinings har vel aldri betydd stort?!

6750018[/snapback]

Har lest at kyssing er det mest intime man kan gjøre med en annen person? Mer intimt enn sex

Lenke til kommentar
Hun ber ikke om lov til å være utro. Får hun lov så er hun jo ikke utro.

6752293[/snapback]

 

jo? så lenge du gjør noe sexuelt sammen med en annen enn din partner, så vil jeg påstå det er utroskap. lovlig utro, men forsatt utro

6752354[/snapback]

 

det er rett og slett fordi man er for feig, vil ha i pose og sekk, for å sjekke om det er bra nok liksom..

Lenke til kommentar

Ikke bland horer inn i dette da.

Selve definisjonen på "rote" vil vel si å gjøre noe seksuellt uten noen form for følelser eller jah at det har noe betydning.

Noe som passer fint for single folk, men seriøst?!?!

Jeg syntes at å rote/pule andre enn partneren sin, å ikke kalle det utro er galskap!??!

Kanskje det bare er meg, kanskje jeg er litt for konservativ.

Lenke til kommentar

Ting som kan føles galt for deg, kan være rett for andre. Pr. definisjon er det ikke utroskap å ha sex dersom man har et åpent forhold og har satt rammene til at det er OK å ha sex - uansett hvordan du vrir og vender på det.

 

Det har ingenting med om du er konservativ eller ikke. Du føler at det ikke er riktig for deg, og det er OK. Men da er ikke åpent forhold noe for deg heller. Ergo vil du ikke kunne kalle det utroskap. Hva som er utroskap er opp til de to personene som har et forhold å definere.

Lenke til kommentar
Hva faen?!?!

 

hvordan kan hun spørre om noe slikt? hadde jeg ikke akseptert.

hun spørr jo om lov til å være utro? (å kysse noen andre er utroskap. trenger ikke å være sex)

hun der hadde ikke jeg vert i lag med lenge. uansett hvor mye jeg hadde elsket henne

6746808[/snapback]

Tja...det å kysse og kline er ganske forskjellige ting. Tungekyss og et søtt lite kyss på munnen...tja, et vanlig kyss kunne jeg gitt omtrent hvem som helst...

Lenke til kommentar

Vel, da reiste min søte kjæreste til Azorene. Vel, egentlig reiser hun i morgen tidlig, men jeg får ikke truffet henne igjen før neste tirsdag..

 

Sa til henne at hun MÅ velge mellom meg å et åpent forhold.

Hun svarte ganske enkelt: Kysser du med samme person hver dag lenge nok og treffer den personen hele tiden, blir du lei. Kanskje jeg har forandret mening når jeg kommer tilbake, men vi får se om et halv års tid. Hva vi BEGGE føler da".

 

Jeg tenkte en stund på dette svaret og forsto hva hun egentlig mente da hun sa hun ville ha et åpent forhold:

 

Mennesker blir lei hverandre, uansett hvor tett de står. De sier en ting, men i bunn å grunn så er det det som skjer.

Avstand er bra, til en viss grad.

Krangling er bra, til en viss grad.

Savn er bra, til en viss grad.

Et åpent forhold er bra, til en viss grad.

Forandring fryder og å kunne dele et liv, med savn, avstand, krangling og følelser med en òg samme person, viser egentlig bare at du elsker denne personen, siden du er villig til å gå igjennom alt dette med en person, istedenfor å slå opp når det skjer og bli sammen med en annen for så å oppleve det samme.

 

 

Selv om svaret kanskje sårer meg litt, blir jeg glad når jeg tenker på det.

 

Istedenfor å slå opp nå, så vil hun oppleve det med meg, noe hun ikke har gjort tidligere. Ble det trøbbel med andre typer, slo de opp. Hun gjør dette fordi hun ikke skal bli lei av meg.

 

For andre sin info:

Vi hadde sex etter praten ;)

Lenke til kommentar
Vel, nå har vi da truffet hverandre hver dag i 3 måneder, så jeg kan forstå henne. Men,men virker som hun ikke er så keen på ideèn lengre  :)

6754629[/snapback]

hun "holder seg på matta" i portugal altså? skjønte ikke helt forrge innlegget ditt tror jeg.. et seriøst forhold får som regel litt motgang innimellom.. men tror ikke "åpent forhold" er løsningen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...