Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpent forhold.. Hva ville du sagt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai,ai.. Høres ut som noe er galt med forholdet hvis hun spør slik.

Kanskje på tide å piffe forholdet litt opp? Ellers er jeg enig med det SteffyBoy skriver. Du kommer jo bare til å bli enda mer såra hvis du finner ut at hun er utro, mens du er sammen med henne. Det er egentlig du som vet best hvordan forholdet deres er, men for meg høres det tvilsomt ut..

Endret av Timur
Lenke til kommentar
Hva faen?!?!

 

hvordan kan hun spørre om noe slikt? hadde jeg ikke akseptert.

hun spørr jo om lov til å være utro? (å kysse noen andre er utroskap. trenger ikke å være sex)

hun der hadde ikke jeg vert i lag med lenge. uansett hvor mye jeg hadde elsket henne

6746808[/snapback]

Enig med Gorbag her, dersom forholdet ikkje er usikkert vil det ikkje være noko behov for å drive å rote med andre. Forstår godt at det ikkje er lett å gi ho eit ultimatum om å droppe idéen eller gjere det slutt, men det er eit ganske dårleg teikn når ho spør om sånt. Som nevnt tidlegare her, det blir som å få tillatelse til å være utro.

 

Be ho være ærlig og bestemme seg for om ho vil halde fram med forholdet eller gjere det slutt. Synest det er rimelig frekt å spørre om noko sånt, synest det viser mangel på respekt for deg.

Lenke til kommentar

Det er jo noen mennesker som føler seg komfortable med å ha et åpent forhold. Så at dama di spurte deg er et ærlig spørsmål det.

Men at du ikke er keen er jo et ærlig svar også! Og det skal du stå for fult og helt!

Vil ikke anbefale ultimatum, for hun må være ansvarsfull nok til akseptere ditt nei!

 

Kan jeg spør hvor lenge har dere vært sammen og hvor gammel er dere?

For om man ønsker et "utviklende" forhold så ønsker man gjerne å gjøre noen ting som bryter med tabuene. Noen ønsker å prøve et åpent forhold mens andre vil gjøre noen annet, og det kommer gjerne etter å ha vært sammen en stund.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke åpent forhold er tingen. Altså, er man sammen, så er man sammen fordi man er forelsket i hverandre og glad i hverandre. Da skal man ikke ha behov for å rote med andre.. Har man behov for det, så mener jeg det er like greit å gjøre det slutt. Hva er vitsen med å ha et forhold når det likevel skal være åpent?

Lenke til kommentar
Jeg er også litt sjalu av meg, så om jeg hadde visst at dama mi rota med noen andre, hadde jeg kaldkvelt den personen..

6746530[/snapback]

 

Hvorfor i alle dager er det den andre personen som skal kveles? Er vel dama di som skal bli "straffa"?

 

Og jeg ville sagt nei! til åpent forhold.

Enten så er man kjærester, eller så er man ikke.

Lenke til kommentar

Vel, det jeg tenker er: Hun har lyst til å prøvekjøre en annen. Siden hun har bedt om "pause" kun for en helg.. Kanskje rått å si det, men det er det første som faller meg inn.

 

Er spent på å høre hva som kom ut av dette! ...men sånn i bunn og grunn er jeg minst like interessert i å høre hva hun vil svare på spørsmålet om hvorfor hun ønsker dette.

Elsker man noen, så vil man sjelden rote med noen andre bare for å teste. Det kommer perioder i livet hvor gresset virker jævlig mye grønnere på den andre siden av gjerdet, men det er dessverre ikke alltid det stemmer. Kvitt deg med henne om hun er en sånn.. øh, gjerdehopper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dette trenger ikke å være veldig negativt. Jeg hadde nok stusset over et slikt utsagn, men mye avhenger jo også av hvilken person dama er og hvor lenge dere har vært i sammen. Hvor gamle dere er har også litt å si. Sannsynligvis hadde hun fått en utside av meg og en allerede foreslått "Fuck you", men som sagt: det kommer an på.

Lenke til kommentar
Dama foreslo i går at vi skulle ha et åpent forhold en helg eller noe slik. Ikke at vi kan ha sex med andre, men rote med dem.

 

Jeg er også litt sjalu av meg, så om jeg hadde visst at dama mi rota med noen andre, hadde jeg kaldkvelt den personen..

I og med at jeg hade følelsen av at x'en min var utro, så har jeg store invendinger mot dette og ville aldri hatt et åpent forhold om helvete frøs over.

 

Men dama er fast bestemt på at hun vil dette.

Hva ville dere gjort? Slått opp?

Gitt henne et ultimatum? "Velg mellom meg å et åpent forhold?"

6746530[/snapback]

 

Hm.. den er vrien... grunnen til at hun vil ha ett åpent forhold er fordi hun er usikker. Hvis ikke hadde hun vel ikke tenkt på det.. sorry asså, men det er en veldig feig måte å si : "jeg vet ikke om det funker mellom oss" på.. jeg tror hun rett og slett er usikker på om hun vil være sammen med deg, dette kan jeg si utifra at jeg har vært i samme situasjon selv, og jeg er jenta..... ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...