Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpent forhold.. Hva ville du sagt?


Anbefalte innlegg

Dama foreslo i går at vi skulle ha et åpent forhold en helg eller noe slik. Ikke at vi kan ha sex med andre, men rote med dem.

 

Jeg er også litt sjalu av meg, så om jeg hadde visst at dama mi rota med noen andre, hadde jeg kaldkvelt den personen..

I og med at jeg hade følelsen av at x'en min var utro, så har jeg store invendinger mot dette og ville aldri hatt et åpent forhold om helvete frøs over.

 

Men dama er fast bestemt på at hun vil dette.

Hva ville dere gjort? Slått opp?

Gitt henne et ultimatum? "Velg mellom meg å et åpent forhold?"

6746530[/snapback]

 

Hm.. den er vrien... grunnen til at hun vil ha ett åpent forhold er fordi hun er usikker. Hvis ikke hadde hun vel ikke tenkt på det.. sorry asså, men det er en veldig feig måte å si : "jeg vet ikke om det funker mellom oss" på.. jeg tror hun rett og slett er usikker på om hun vil være sammen med deg, dette kan jeg si utifra at jeg har vært i samme situasjon selv, og jeg er jenta..... ...

6749539[/snapback]

 

Og det hadde jeg ikke godtatt, da hadde jeg satt ultimatumet. du sier du er så glad i henne, og det er du nok, bare husk at det gagner hverken deg eller henne å la henne rote med andre. du viser hvertfall at du er glad i henne hvis du setter ned foten..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i samme situasjon som kjæresten din nå, selv. Kjenner at det kommer til å rakne sakte mellom meg og dama, og jeg er klar for å være flørtesingel i en lang stund fremover. Om kjæresten min hadde stilt meg det ultimatumet, så hadde jeg nok sagt at det er nok. Om man er "lei nok" kjæresten sin, til å kunne flørte med andre, så har man et behov som kjæresten ikke kan dekke, og man søker da andre personer som kan gjøre den jobben. :)

Lenke til kommentar

Ved å fremme forslag om å prøve et åpent forhold, så sier man egentlig: jeg vil slå opp med deg, men jeg vil ikke ha skylden for det. Det blir enkelt og greit til at man må enten godta at hun i praksis er utro, eller nekte og bli den som får skylden for bruddet.

 

Det er tvers igjennom feigt, og det er derfor jeg står ved mitt forslag; Fuck you.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Åpent forhold? Spørsmålet her er jo hvorfor vil hun ha et åpent forhold? Trenger hun spenningen, har hun noen i sikte eller vil hun bare rett og slett teste deg?

Det tror jeg trådstarter vet svaret på bedre enn alle andre. Er jo ingen vits i å slå opp med ei du er virkelig glad i pga. noe som kanskje bare er en liten filleting? For meg virker det helt meningsløst å helgardere seg med "Haha, jeg slo opp med deg før du fikk sjangsen", men som nevnt tidligere i tråden: Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Blir spennende å se hvordan det går med dere.

 

Lykke til! ;)

 

Edit: Spent - Spennende

Endret av Nudle
Lenke til kommentar

Åpent forhold er vel kanskje litt rart!

 

Men noen gjør vel heller det sånn at de slår opp/utro, for å så finne ut av gresset ikke var så grønnere på andre siden å så kommer krypende tilbake.

 

Hvis noen foreslår åpnet forhold, prøv heller med en liten pause.

Gi hverandre en mulighet til å savne den andre litt.

Lenke til kommentar

Vel, er kommet hjem nå. Ble ikke noe kosing, puling eller lignende slike kjekke saker i går kveld.

Sa til henne rett ut at hvis hun ville ha et åpent forhold slår jeg opp. Hun ble stille og tenkte seg litt om før hun svarte: "Vi venter et halvt år og ser da."

 

Det som er litt dumt er at hun reiser på klasse tur til Azorene utenfor Portugal i morgen og jeg vet at når hun drikker får mye, så blir hun veeeldig kosete med andre gutter òg driter i om hun ligger med dem eller ikke. Hun har sagt at hun ikke vil gjøre det, men siden hun spør om dette nå, blir jeg litt mistenksom..

 

Jeg er 18 år og hun blir 18 i desember, har vært sammen i 3 mnd, og 3 uker, og 4 dager (for å være nøyaktig).

 

Hun kommer ut her senere men det er alikevel ganske vanskelig for meg å si rett ut at jeg slår opp hvis vi har et åpent forhold. Fordi jeg er utrolig glad i jenta..

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

for å si det enkelt og greit. har du lyst å leve slik med henne resten av livet?

nei tydeligvis ikke. dump henne nå med en gang. hvorfor gidde å bruke tid og krefter på noe slikt?

 

skal du liksom være sammen med henne lenge og hele tiden måtte tenke på om hun er utro eller ei? og/eller at hun vil ha sex med andre gutter?

 

hvorfor bruke tiden på det, når du kan bruke den på noe annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...