Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpent forhold.. Hva ville du sagt?


Anbefalte innlegg

Dama foreslo i går at vi skulle ha et åpent forhold en helg eller noe slik. Ikke at vi kan ha sex med andre, men rote med dem.

 

Jeg er også litt sjalu av meg, så om jeg hadde visst at dama mi rota med noen andre, hadde jeg kaldkvelt den personen..

I og med at jeg hade følelsen av at x'en min var utro, så har jeg store invendinger mot dette og ville aldri hatt et åpent forhold om helvete frøs over.

 

Men dama er fast bestemt på at hun vil dette.

Hva ville dere gjort? Slått opp?

Gitt henne et ultimatum? "Velg mellom meg å et åpent forhold?"

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med at jeg hade følelsen av at x'en min var utro, så har jeg store invendinger mot dette og ville aldri hatt et åpent forhold om helvete frøs over.

6746530[/snapback]

 

Du burde si det til henne.

 

Edit:

Vel, skal ut til henne nå snart. tenker på å si til henne at hvis det er viktigere å rote med andre enn meg, så kan hun finne noen andre enn meg.

 

Den er også god!

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Ikke det at jeg er redd for å bli utkonkurrert eller noe slikt, men x'en min var utro n stund, selv om hun nektet får det. Hun rotet også med kameratene mine mens DE (les, jeg var ikke 18, ergo ikke i byen) var ute på byen. Og hun skulle selvfølgelig ut hver eneste helg. Den følelsen av at dama di er utro, er noe av det værste man kan oppleve.

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Den største tabben du kan gjøre nå er å stille ultimatum, du vil bare tape på det. Hvis hun spør om et åpent forhold, så betyr det i praksis at forholdet er over. Det er like greit å være den som avslutter det nå, framfor å bli dumpet etter du har gått gjennom slitet med å tenke på at hun driver på med en annen i helgen.

 

Tenk deg om; hvorfor akkurat denne helgen? Tror du det er snakk om å finne en tilfeldig kar på byen som hun kan rote med? Jeg ville satset høyre testikkel på at hun er veldig klar over hvem det er hun skal holde på med i helgen.

Lenke til kommentar
Den største tabben du kan gjøre nå er å stille ultimatum, du vil bare tape på det. Hvis hun spør om et åpent forhold, så betyr det i praksis at forholdet er over. Det er like greit å være den som avslutter det nå, framfor å bli dumpet etter du har gått gjennom slitet med å tenke på at hun driver på med en annen i helgen.

 

Tenk deg om; hvorfor akkurat denne helgen? Tror du det er snakk om å finne en tilfeldig kar på byen som hun kan rote med? Jeg ville satset høyre testikkel på at hun er veldig klar over hvem det er hun skal holde på med i helgen.

6746692[/snapback]

 

Syns du virker for sikker i det du sier. Men du kan jo ha rett.

Lenke til kommentar
Den største tabben du kan gjøre nå er å stille ultimatum, du vil bare tape på det. Hvis hun spør om et åpent forhold, så betyr det i praksis at forholdet er over. Det er like greit å være den som avslutter det nå, framfor å bli dumpet etter du har gått gjennom slitet med å tenke på at hun driver på med en annen i helgen.

 

Tenk deg om; hvorfor akkurat denne helgen? Tror du det er snakk om å finne en tilfeldig kar på byen som hun kan rote med? Jeg ville satset høyre testikkel på at hun er veldig klar over hvem det er hun skal holde på med i helgen.

6746692[/snapback]

 

Syns du virker for sikker i det du sier. Men du kan jo ha rett.

6746701[/snapback]

 

Ditto. Alltid artig når "barn" uttaler seg skråsikkert om slike ting.

Lenke til kommentar
Den største tabben du kan gjøre nå er å stille ultimatum, du vil bare tape på det. Hvis hun spør om et åpent forhold, så betyr det i praksis at forholdet er over. Det er like greit å være den som avslutter det nå, framfor å bli dumpet etter du har gått gjennom slitet med å tenke på at hun driver på med en annen i helgen.

 

Tenk deg om; hvorfor akkurat denne helgen? Tror du det er snakk om å finne en tilfeldig kar på byen som hun kan rote med? Jeg ville satset høyre testikkel på at hun er veldig klar over hvem det er hun skal holde på med i helgen.

6746692[/snapback]

 

Syns du virker for sikker i det du sier. Men du kan jo ha rett.

6746701[/snapback]

Å spørre om et åpent forhold er å unnskylde for utroskap før man er utro.

Lenke til kommentar
Hun sa at vi kan gjøre det om en stund, dvs noen måneder.. Men jeg het ikke. Hvis jeg stiller hette et ultimatum, kan det gå som steffyboy sier, at hun egenlig vil slå opp  :cry: ... Tar bussen ut der om 10 minutt, finner det ut da..

6746709[/snapback]

 

Vil ho slå opp er det vel ikke vits i å være i lag med henne? Dessuten burde du spørre henne, ellers vil det kanskje plage deg mye.

 

Edit:

Skal man sitte i båten, så får man faenmeg sitte i ro.

Haha bra sagt! ;)

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...