Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpent forhold.. Hva ville du sagt?


Anbefalte innlegg

Vel, kunne bedt henne velge,men jeg er så utrolig glad i dama..

6746538[/snapback]

Tøffel. ;)

 

Seriøst, hun vil bare skuffe deg i lengden. Sett ned foten når det er noe som er viktig for deg. Ikke lid pga. henne. Hvis hun ikke kan respektere det, så er hun ikke den rette for deg allikevel, og du vil få mer vondt og frustrasjoner i fremtiden. Det er mye bedre for din egen selvrespekt å gjøre det rette nå, enn å krype for ei som ikke respekterer deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest gjennom denne tråden sitter jeg med følgende tanke:

 

Dump henne. Hun betyr ikke så mye for deg. Du kommer altids over henne. Og hun er ikke noe å samle på. Hvis det er så lettvint for henne at hun bare kan spørre om dere kan ha et åpent forhold en helg, sier hun egentlig at hun ikke bryr seg så veldig mye om deg.

 

Og hvis dere kun har vært sammen i tre måneder, hadde jeg bare bæsjet i forholdet. Og hun er sikkert utro. Eller har vært utro mens hun var i Portugal.

 

-b-

Lenke til kommentar
Etter å ha lest gjennom denne tråden sitter jeg med følgende tanke:

 

Dump henne. Hun betyr ikke så mye for deg. Du kommer altids over henne. Og hun er ikke noe å samle på. Hvis det er så lettvint for henne at hun bare kan spørre om dere kan ha et åpent forhold en helg, sier hun egentlig at hun ikke bryr seg så veldig mye om deg.

 

Og hvis dere kun har vært sammen i tre måneder, hadde jeg bare bæsjet i forholdet. Og hun er sikkert utro. Eller har vært utro mens hun var i Portugal.

 

-b-

6841773[/snapback]

 

livet er ikke så perfekt alltid, av og til må vi godta litt. vi gjør alle feil.

 

husk neste gang hun er i tvil så ikke nøy deg med alfabetet, skriv en roman.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Etter å ha lest gjennom denne tråden sitter jeg med følgende tanke:

 

Dump henne. Hun betyr ikke så mye for deg. Du kommer altids over henne. Og hun er ikke noe å samle på. Hvis det er så lettvint for henne at hun bare kan spørre om dere kan ha et åpent forhold en helg, sier hun egentlig at hun ikke bryr seg så veldig mye om deg.

 

Og hvis dere kun har vært sammen i tre måneder, hadde jeg bare bæsjet i forholdet. Og hun er sikkert utro. Eller har vært utro mens hun var i Portugal.

 

-b-

6841773[/snapback]

 

livet er ikke så perfekt alltid, av og til må vi godta litt. vi gjør alle feil.

 

husk neste gang hun er i tvil så ikke nøy deg med alfabetet, skriv en roman.

6852576[/snapback]

 

Ikke nøy deg med alfabetet, skriv en roman?

 

HÆH?

 

Fikk ikke den med meg gitt...

 

B

Lenke til kommentar

Det "rare" her er at hun insisterer på å prøve noe som gjør deg usikker og setter i fare det forholdet dere har. Du finner deg ikke oppi den greia. Står hun på sitt, så tyder det nok på at det er andre ting hun setter mer pris på. Altså, ikke deg.

 

Da er det bare å gjøre som Steffyboy foreslo: "FUCK OFF!"

 

Litt unødvendig å pakke utroskap så fint slik at den ikke skal se ut som hva det egentlig er. Kanskje en trøst at hun spurte først og ikke bare gjorde det hun har lyst til.

 

Move on, dude. Makrellen kommer alltid tilbake. Hvert år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dama foreslo i går at vi skulle ha et åpent forhold en helg eller noe slik. Ikke at vi kan ha sex med andre, men rote med dem.

 

Jeg er også litt sjalu av meg, så om jeg hadde visst at dama mi rota med noen andre, hadde jeg kaldkvelt den personen..

I og med at jeg hade følelsen av at x'en min var utro, så har jeg store invendinger mot dette og ville aldri hatt et åpent forhold om helvete frøs over.

 

Men dama er fast bestemt på at hun vil dette.

Hva ville dere gjort? Slått opp?

Gitt henne et ultimatum? "Velg mellom meg å et åpent forhold?"

6746530[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...