Gå til innhold

En oversikt over sider med fonts/skriftyper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Hva er tingen med sider som reklamerer med "OMG WE ARE BEST WE'VE GOT FREE FONTS!" også er alle sidene bare linker til sider der man må KJØPE fonts. Hvem i h* KJØPER fonts? De koster jo nesten tusen spenn! Aner folk hva man får for tusen spenn? Man får et j* skateboard!

 

"Nesjda, jeg vil ikke ut å skate, jeg vil heller sitte inne å skrive med mine nye FONTS!"

 

Jzez.

 

Jeg må nesten le litt... Fonter er et utrolig viktig tema når det kommer til Brand og Image i bedriftssammenheng. Hva er vel ussle tusenlappen for en bedrift når de skal bygge opp sitt fjes til verden?? Nettsider/Flyers/User Interface.. You name it!

 

Klart.. Det er jo ikke lønnsomt for Ola å stikke innom MyFonts.com og ruinere seg på fonter fordi han vil leke seg i photoshoppen, men det er et stort marked for dette i bedriftssammenheng.

 

Jzez
Endret av eMilt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil minne alle som ser etter navnet på fonter på bilder dere finner på nettet, at dere bruke WhatTheFont til å finne navnet på fonten evt. liknende fonter. Linkene fører ofte direkte til MyFont.com som skal ha betalt for de, men hvis du googler navnet så er det ikke å se bort ifra at det dukker opp en gratis versjon.

 

Ble litt krunglete formulert ser jeg, men skylder på at det er sent på kveld :p

 

Mvh

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

jeg har lastet ned et par fonter over tid, og nå vil jeg 'restarte' fontene, jeg vil ha de standard fontene jeg hadde før jeg lastet ned noe annet..

 

noen som vet hvordan jeg får de standard fontene? eller noen smo vet hvilke som er de standard fontene? Jeg husker ikke så kan kan ikke slette de jeg har lasta ned uten å vite om det er en lasta ned eller standard..

 

jeg har windows vista hvis det hjelper

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 5 år senere...
  • 1 år senere...
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...