Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Hvis man får en trekasse rett i trynet, da ligger man der.

Får man en fot rett i brystparti, da er det også store sjanser for at man ligger der.

Er det et stup rett bak deg når du blir sparket, jo da faller du ned.

 

Når man ligger der, så er det enkelt å få et sverd i magen.

Når man detter ned et langt stup vil man også ha liten sjanse for å overleve.

 

Hva er det folk klager over egentlig..?

6643686[/snapback]

 

Får du en pil i trynet er det store sjanser for at du ligger der også, gjør du det i spillet? Niks.

Får du et sverd i ryggen er det også gode sjanser for at du er dau. Er det sånn i spillet? Nope.

Skyter jeg deg med 6 flammepil-magi-ting, burde du være nokså knust, er du det i spillet? Niet.

 

Så, det jeg klager over er balanseringen av kicks/esker og dine våpen forøvrig. Og, jeg repeterer igjen, det vil nok være fiksa i fullversjonen og jeg likte demoen forøvrig. Det blir sikkert et kickass spill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan drepe med én pil, dersom jeg treffer dem i hodet.

Det spørs hvordan du treffer dem i ryggen med sverdet, tror ikke folk dør av et kutt, de bruker vel rustning å?

Magi skal jeg ikke uttale meg om, siden jeg aldri har blitt truffet av en 'magisk flammepil' :p

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Om dere vil kjempe mot det siste monsteret i demoen gjør som følgende:

 

1. Det første du må gjøre er å finne config.cfg fila.

(Min er C:\Dark Messiah Demo\mm\cfg\config.cfg)

2. Start config.cfg i notepad og legg til dette i fila:

bind "g" "noclip"

3. Deretter saver du og går inn i spillet og drar dit det siste monsteret er. Men istedetfor å gå igjennom hula før du kommer dit, press "g" for å aktivere noclip, gå ut og så rundt. Fly ut fra veggen når du er inne i rommet med monsteret. Men ikke gå tilbake der du kom fra for da starter den siste sekvensen før spillet slutter.

 

Skal se om jeg finner noen flere tips til demoen ;)

Lenke til kommentar
Hvis man får en trekasse rett i trynet, da ligger man der.

Får man en fot rett i brystparti, da er det også store sjanser for at man ligger der.

Er det et stup rett bak deg når du blir sparket, jo da faller du ned.

 

Når man ligger der, så er det enkelt å få et sverd i magen.

Når man detter ned et langt stup vil man også ha liten sjanse for å overleve.

 

Hva er det folk klager over egentlig..?

6643686[/snapback]

 

Får du en pil i trynet er det store sjanser for at du ligger der også, gjør du det i spillet? Niks.

Får du et sverd i ryggen er det også gode sjanser for at du er dau. Er det sånn i spillet? Nope.

Skyter jeg deg med 6 flammepil-magi-ting, burde du være nokså knust, er du det i spillet? Niet.

 

Så, det jeg klager over er balanseringen av kicks/esker og dine våpen forøvrig. Og, jeg repeterer igjen, det vil nok være fiksa i fullversjonen og jeg likte demoen forøvrig. Det blir sikkert et kickass spill :p

6643718[/snapback]

 

Du sammenligner seriøst spillet mot virkeligheten?

Lenke til kommentar

Hvordan får man frem console ? Jeg har prøvd å binde flere forskjellige knapper til toggleconsole men det fungerer ikke.

 

Husker ikke helt kommandoene for å lage multiplayer games men for å koble seg til et skriver man "connect SERVERIP:PORT", uten " ".

 

Hadde vært artig om noen hadde hostet en online server...

Lenke til kommentar

Woah! Nå har jeg begynt å eksperimentere litt med npc_spawn, og jeg har komemt opp i en rekke artige situasjoner.

 

Først og fremst har jeg funnet ut at ork og goblin ikke går greit sammen. De hugger løs på hverandre, og goblins er ivrige med å ta kamikaze-hopp mot orkene, som sender både orken og goblin'en selv ned et stup.

 

Dessuten har jeg funnet ut at goblin'ene faktisk kan ha sjel. Jeg hugget løs på en, og plutselig satt han seg ned på kne og ba for sitt liv! :D

 

 

 

 

Dessuten fikk jeg til et sykt kult adrenaline-kill. Jeg fikk den der adrenaline-glow'en på kanten av skjermen, og angrep en ork umiddelbart, da boret Sareth sverdet sitt i i brystkassa på orken, og orken ble tydeligvis veldig svimmel og kvalm (hva annet blir man når han har et sverd gjennom brystkassa?), for han sto der bare og så litt forsiktig ned på sverdet. Så ble visst Sareth lei av å ha en ork hengende på sverdet sitt, så han tok tak i orken med foten, og sparket han av!! :devil:

Lenke til kommentar

Har tenkt til å runne dette spillet med stealth ja. For de som ikke har prøvd stealth på demoen er det et must, utroligt mye artigt man kommer over og kan gjøre hvis man bare ser seg litt rundt. Men gleder meg utroligt mye til spillet kommer ut, og håper at det kommer til og kjøre bedere på datan min en demoen :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er fordi du har for lite plass på disken som du installerer spillet fra. Du må flytte install-fila til en annen disk hvor du har mer plass, da det er noen midlertidige filer som pakkes ut av installasjonen. Disse krever litt plass (kun mens du installerer, selvsagt - de forsvinner etterpå). :)

6644773[/snapback]

 

Disken der installasjonsfila ligger (E:) er det 50 GB ledig.

Disken jeg skal installere spillet til (D:) er det 20 GB ledig.

 

Edit: Jeg løste det ved å velge bort selve demoen og bare trykke next med directX 9.0c, for så og velge tilbake og huke av demoen og vips... :thumbup:

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...