Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette her kan virkelig bli ein knall opplevelse. Likte det lille eg såg meget godt. Deilig å kunne utnytte fysikken i kamp etc. Herlig var det faktisk :)

6637904[/snapback]

 

En ting som er litt merkelig angående det:

 

Jeg står og utveksler sverdslag mot en fiende i flere minutter, og får til slutt drept han. Det kommer enda en fiende, jeg tar opp en _tom_ kasse og hiver den på han, og da greier han så vidt å reise seg! :hmm:

Lenke til kommentar
Dette her kan virkelig bli ein knall opplevelse. Likte det lille eg såg meget godt. Deilig å kunne utnytte fysikken i kamp etc. Herlig var det faktisk :)

6637904[/snapback]

 

En ting som er litt merkelig angående det:

 

Jeg står og utveksler sverdslag mot en fiende i flere minutter, og får til slutt drept han. Det kommer enda en fiende, jeg tar opp en _tom_ kasse og hiver den på han, og da greier han så vidt å reise seg! :hmm:

6638038[/snapback]

 

En mester sa en gang: Aldri undervurder en tom kasse.

Lenke til kommentar

Flaringo, du kan jo plukke opp ei stor, tom treboks og hive den på noen du også. Den er vesentlig tyngre enn en pappeske. ;)

 

EDIT:

Det går fint ann å kutte av flere lemmer enn hodet. Jeg har tatt armer flere ganger.

6637873[/snapback]

 

Det er ingen som har sagt noe annet....

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jenssen fortell litt om spillet.

 

Er det muligheter for online ?

Hva er maks level ?

Hvor lenge varer demoen ?

Støtter det sli ? (Tror ikke dette er nødvendig med maskina mi da)

Finnes det quester ? Byer og kjøpe ting ? Er det sånn typisk tjen xp level opp osv ?

Lenke til kommentar

-Multiplayer blir det i massevis. Vi får Deathmatch, Team Deathmatch, og en ny Crusade-modus. Sistnevnte kan sammenlignes med Battlefield: Klassebasert (warrior, assassin, mage, priestes, archer), handler om å ta over kontrollpunkter på brettene, osv. Her kan man også gå opp i level, få nye skills og mer HP. Dessuten er det dynamisk, så når et lag vinner på et brett, går man videre til et av brettene som tilhører den tapende siden. Vinner den siden som tapte sist, går de tilbake til forrige brett. Slik går det frem og tilbake over et halvt dusin brett helt til det ene laget har knust det andre laget tilbake til hovedbasen deres, og beseiret dem der.

 

-Jeg vet ingen ting om levelling, da man ikke går opp i lvl i demoen (men jeg vet at man skal gjøre det i fullversjonen).

 

-Demoen er kort, men viser deg alt du trenger å vite, slik at du er sikker på om du vil kjøpe spillet eller ikke.

 

-Jeg tror nok det støtter SLI.

 

-Det er nok ingen spesielle quests eller noe slik. Spillet er et action-spill med enkelte RPG-elementer, det er ikke fritt som f.eks. Oblivion eller Gothic. Man følger hele tiden hovedhistorien som andre FPS. Det kan derfor sammenlignes minimalt med andre rollespill.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg synes det er flott å ha litt lengre sverdkamper, jeg. Ikke bare hugg-hugg, så gå videre. I Dark Messiah får man også litt variasjon i kampene. Noen ganger kan man være lynrask, sparke en fyr inn i en felle, og så gå videre, eller man kan kjempe mot en fyr i flere minutter. Dette synes da jeg er virkelig kult.

 

Å bruke sverd synes jeg forøvrig ikke var noe problem i det hele tatt. Jeg døde noen få ganger, men det var alltid fordi jeg var så dum at jeg klarte å ramle utfor et stup. Jeg ble aldri slått ihjel, selv når jeg brukte bue og magi (dog jeg brukte bue og magi hovedsaklig som tillegg til sverdet).

Lenke til kommentar

Haha, fikk en morsom kommentar fra en orc!

 

Jeg hadde satt alle poengene mine i "stealth", og var klar til å drepe! Jeg hadde hugget meg ned til orke-campen, og lista meg rundt. Da så jeg en orc som stod med ryggen til, så jeg gikk rett bak han, drog han til meg og kutta han i strupen så blodet sprutet! Litt etterpå hoppet det en annen orc ned. Han sparka litt i liket for å sjekke om han var dau, så gikk han noen steg fra liket og snuste litt rundt. Plutselig hører jeg fra han: "Argh! Everybody kills orcs, everybody hates orcs! Orcs must be better!"

 

Uansett, så må jeg si at jeg elsker AI'en! Denne orcen som jeg snakket om gikk jo rundt om kring og lette etter meg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...