Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nettopp nedlasta her i fra gamer.no..

fekk denne feil meldingen når eg prøvde og instalere dt... det vill sei, den kom ikkje før eg hadde begynt å instalere, men midt inne i instaleringen... :cry::(:dontgetit:

 

CRC error: the file c:\programfiler\ubisoft\dark messiah of might and magic demo\mm\mm_levels_public.gcf doesn't match the file in the setup's .cab.file. the medium from you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor.

Lenke til kommentar
Haha, fikk en morsom kommentar fra en orc!

 

Jeg hadde satt alle poengene mine i "stealth", og var klar til å drepe! Jeg hadde hugget meg ned til orke-campen, og lista meg rundt. Da så jeg en orc som stod med ryggen til, så jeg gikk rett bak han, drog han til meg og kutta han i strupen så blodet sprutet! Litt etterpå hoppet det en annen orc ned. Han sparka litt i liket for å sjekke om han var dau, så gikk han noen steg fra liket og snuste litt rundt. Plutselig hører jeg fra han: "Argh! Everybody kills orcs, everybody hates orcs! Orcs must be better!"

 

Uansett, så må jeg si at jeg elsker AI'en! Denne orcen som jeg snakket om gikk jo rundt om kring og lette etter meg! :D

6640736[/snapback]

 

genialt! :!:

Lenke til kommentar
har nettopp nedlasta her i fra gamer.no..

fekk denne feil meldingen når eg prøvde og instalere dt... det vill sei, den kom ikkje før eg hadde begynt å instalere, men midt inne i instaleringen... :cry:  :(  :dontgetit:

 

CRC error: the file c:\programfiler\ubisoft\dark messiah of might and magic demo\mm\mm_levels_public.gcf doesn't match the file in the setup's .cab.file. the medium from you are running  the setup may be corrupted; contact your software vendor.

6641520[/snapback]

 

noen som kan hjelpe meg :cry:

Lenke til kommentar

CRC-error får man når ikke alt er nedlastet, eller når det som er nedlastet er korrupt. Dette kan skyldes at fila som ligger på serveren er korrupt, eller at det har skjedd en feil under nedlasting. Flere har lastet ned fra Gamer, og de har ikke noe problem, så da er det nok feil under nedlastingen som skylder problemet. Prøv å laste ned demoen igjen (gjerne bruk GetRight, da det kan gjennoppta nedlastinger hvis nettet ramler ut hos deg). Det er da 99,999% sjanse for at det vil fungere. :)

Lenke til kommentar
CRC-error får man når ikke alt er nedlastet, eller når det som er nedlastet er korrupt. Dette kan skyldes at fila som ligger på serveren er korrupt, eller at det har skjedd en feil under nedlasting. Flere har lastet ned fra Gamer, og de har ikke noe problem, så da er det nok feil under nedlastingen som skylder problemet. Prøv å laste ned demoen igjen (gjerne bruk GetRight, da det kan gjennoppta nedlastinger hvis nettet ramler ut hos deg). Det er da 99,999% sjanse for at det vil fungere. :)

6641638[/snapback]

 

slettet demoen og prøvde i gjen fra gamer... dei ga meg best fart... tror du dt vill fungere no kanskje? :love:

Lenke til kommentar

For et digg spill. det kamp systemet gjorde hele spillet til noe jeg aldri har sett maken til.

 

Sparka en kar så han landa i et bål, å der ble han og brant ihjel, var i kamp med en anne, kasta meg mot han med svrdet mitt. Han tar i mot og begge står der ansikt til ansikt opg gnisser sverdene mot hverandre. Ekstremt kult!

Lenke til kommentar
CRC-error får man når ikke alt er nedlastet, eller når det som er nedlastet er korrupt. Dette kan skyldes at fila som ligger på serveren er korrupt, eller at det har skjedd en feil under nedlasting. Flere har lastet ned fra Gamer, og de har ikke noe problem, så da er det nok feil under nedlastingen som skylder problemet. Prøv å laste ned demoen igjen (gjerne bruk GetRight, da det kan gjennoppta nedlastinger hvis nettet ramler ut hos deg). Det er da 99,999% sjanse for at det vil fungere. :)

6641638[/snapback]

 

slettet demoen og prøvde i gjen fra gamer... dei ga meg best fart... tror du dt vill fungere no kanskje? :love:

6641647[/snapback]

 

 

hei har nedlastet det på nytt for 2-ende gang no... men dda kommer det en melding... alvorlig feil... så kommer det opp eit vundu om at eg må lukke instaleringen... internettet mitt hopper ikkje ut... dt må vere noe anna feil... eg har mer enn nokk plass på c disken og... men eg kom lit lengre i instaleringen no enn i sta...

 

EDIT: størelsen på filen eg har nedlasta er 1.34gb

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Nei, det finnes ikke stav i demoen. Du får tak i to forskjellige sverd, pil og bue, noen spells, to skjold, og ei klubbe.

6641955[/snapback]

 

Ikke glem at man kan bruke to daggere samtidig. :)

6641991[/snapback]

 

Ja, det er sant. Begynte å spekulere på om det var noe jeg hadde glemt. :)

 

Goz, i demoen kan du nok ikke bruke bare en av knivene nei, bare begge to samtidig. De er assassin-våpen. De er ikke veldig effektive i kamp.

 

paranoide, jeg kan ikke fatte at du mener HL2: Ep1 (det er vel det du mener, vel?) går bedre. Det er i allefall ikke slik hos meg. HL2 (og Ep1) har alltid sine punkter hvor FPS'en tumler ned på et lavt nivå i noen sekunder, men dette skjedde ikke i Dark Messiah.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at Episode 2 både ser og kjører bedre ut.

 

Det var nærmest uspillbart et par steder.

6642356[/snapback]

 

Åssen rigg har du da?

6642375[/snapback]

 

 

Gidder ikke gå inn på det spesifike, men

 

Intel P4 2.8 GHz

1024 mb RAM

Radeon X800XL 256 MB

160GB HD

 

Dette er langt fra noen kjemperigg, men jeg syntes likevel spillet krever ufattelig mye for å se ut som det gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...