Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har Gamer.no lagt ut demoen (imponerende raskt!), så nå kan folk laste ned derfra! Det er få som bruker serveren, så man er nesten garantert å få god speed! Folk som ikke/nettopp har begynt å laste ned, bør prøver Gamer.no sin server umiddelbart! :)

 

Saddlefall: Jeg vil ikke påstå at Gamespy er en genial side. Gamespot gir f.eks. mye større belønninger til subscribers (Hi-Res vids, flere eksklusive demoer og beta'er, osv), og viktigst av alt: GAMESPOT TVINGER IKKE PÅ OSS ET TEIT NEDLASTINGSPROGRAM!! :hrm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Nå har Gamer.no lagt ut demoen (imponerende raskt!), så nå kan folk laste ned derfra! Det er få som bruker serveren, så man er nesten garantert å få god speed! Folk som ikke/nettopp har begynt å laste ned, bør prøver Gamer.no sin server umiddelbart! :)

 

Saddlefall: Jeg vil ikke påstå at Gamespy er en genial side. Gamespot gir f.eks. mye større belønninger til subscribers (Hi-Res vids, flere eksklusive demoer og beta'er, osv), og viktigst av alt: GAMESPOT TVINGER IKKE PÅ OSS ET TEIT NEDLASTINGSPROGRAM!! :hrm:

6635969[/snapback]

Følg denne snille mannen sitt råd. 350 KB/s atm. :w00t:

Lenke til kommentar

Det absolutt første jeg gjorde da jeg startet opp demoen, var å se rett ned. Hvorfor?

 

 

 

 

Noe jeg ble veldig imponert over, var at "full body awareness", som utviklerne har skrytt så forferdelig av, er verd all skryten! I tillegg til at man ser sin egen kropp, føler man virkelig at man beveger seg når man løper, hopper og går! Eksempel: Når man løper sideveis lener man seg bittelitt til siden, så skjermen så vidt blir litt skråsnudd.

 

En annen ting, jeg skal nå komme med svar på spørsmålet jeg tror alle spør seg selv: "hvor mye krever spillet?"

 

Vel, svaret er: LITE! Det er helt utrolig! Spillet skal være bygget på Source-motoren... Det ser ikke jeg! Det ligner ikke på HL2, i min mening ser det faktisk dessuten enda bedre ut - men det krever like lite!

 

Eneste minus så langt, er at menyen er litt for lik det den er i HL2/CSS. I HL2 og CSS er det greit med en slik meny, men jeg synes et rollespill som Dark Messiah må få en mer "magisk" meny. Bare en liten bagatell, selvsagt. :)

 

 

Så langt gir jeg dette spillet 11/10. :thumbs:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...