Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Haha, fikk en morsom kommentar fra en orc!

 

Jeg hadde satt alle poengene mine i "stealth", og var klar til å drepe! Jeg hadde hugget meg ned til orke-campen, og lista meg rundt. Da så jeg en orc som stod med ryggen til, så jeg gikk rett bak han, drog han til meg og kutta han i strupen så blodet sprutet! Litt etterpå hoppet det en annen orc ned. Han sparka litt i liket for å sjekke om han var dau, så gikk han noen steg fra liket og snuste litt rundt. Plutselig hører jeg fra han: "Argh! Everybody kills orcs, everybody hates orcs! Orcs must be better!"

 

Uansett, så må jeg si at jeg elsker AI'en! Denne orcen som jeg snakket om gikk jo rundt om kring og lette etter meg! :D

6640736[/snapback]

 

Haha, opplevde ca. det samme. Mange geniale kommentarer.

 

Og når de leter etter deg hører du at de prøver å lukte deg osv. Dritkult. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan får man opp console?

6655543[/snapback]

 

Du kan ikke. Jeg anbefaler deg å lese tråden. :)

 

 

Haha, jeg hadde forresten en artig opplevelse med en orc her igjen.

Jeg slåss med en orc, og var litt uheldig, så jeg måtte løpe litt vekk for å samle kreftene igjen. Han løp jo selvfølgelig etter meg. Han hoppa mot meg med sverdet over hodet, klar for et skikkelig kraftslag! Det stod en liten stabel med kasser litt foran han, og han deisa rett i dem. For å si det sånn, så kom han ikke levende ut. :ermm:

 

Må ha vert en slags bug. Kasser og fart = død orc. :dribble:

Lenke til kommentar

Det er rart å se hvor dårlig orkene faktisk er til å bekjempe goblins. De små stå og hugge etter dem lenge før de faktisk får tatt dem ned (de bommer mye på dem, kanskje fordi goblins kun er en tredjedel av orkens størrelse). Goblins har dessuten et veldig effektivt våpen mot orkene: De hopper rett inni dem, så tumler de begge ned et eller annet tup. :D

 

PS: Pirkesak: Det heter orK, ikke orC (så lenge vi har et norsk ord for det, er det jo bedre å bruke det). :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...