Gå til innhold

Min mann sier jeg er for gammel, he he.


Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Er passert de magiske førtii :wow: og har lyst til å kjøpe meg en Nintendo DS Lite. Ganske så sexy den hvite! Men min mann sier jeg er aaaaltfor gammel for slikt :!: . Hva mener dere ungdommer? Jeg ser ofte mange "eldre" menn som koser seg med slikt, men få damer egentlig. Snodig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synes dere? Er passert de magiske førtii  :wow: og har lyst til å kjøpe meg en Nintendo DS Lite. Ganske så sexy den hvite! Men min mann sier jeg er aaaaltfor gammel for slikt  :!: . Hva mener dere ungdommer? Jeg ser ofte mange "eldre" menn som koser seg med slikt, men få damer egentlig. Snodig?

6500357[/snapback]

Hvorfor skal ikke middelaldrene kvinner få spille spill. Tull og tøys, ingen er for gamle til å spille spill. Er jo god underholdning! Jeg sier at du bør kjøpe deg en DS Lite og la mannen din få prøve den. Han vil bli positivt overakset over at spill kan være gøy i hans alder også.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Hva synes dere? Er passert de magiske førtii  :wow: og har lyst til å kjøpe meg en Nintendo DS Lite. Ganske så sexy den hvite! Men min mann sier jeg er aaaaltfor gammel for slikt  :!: . Hva mener dere ungdommer? Jeg ser ofte mange "eldre" menn som koser seg med slikt, men få damer egentlig. Snodig?

6500357[/snapback]

Hvorfor skal ikke middelaldrene kvinner få spille spill. Tull og tøys, ingen er for gamle til å spille spill. Er jo god underholdning! Jeg sier at du bør kjøpe deg en DS Lite og la mannen din få prøve den. Han vil bli positivt overakset over at spill kan være gøy i hans alder også.

 

Snorre :)

6500368[/snapback]

 

Tuuusen takk, Snorre :thumbup: . Kjekt å høre, he he.

Lenke til kommentar
Dersom du selv synes det er gøy og interessant så synes jeg ikke fordommer skal være det som står i veien for deg.

6500441[/snapback]

 

Nei, det er nå så. Men fordommer er jo det nok av her til lands. Har reist en del utenlands, og har merket meg at der er folk mer åpne for den slags. Men kanskje jeg er litt slik selv? Sitter det en 60 år gammel dame eller mann på bussen og spiller PSP eller DS, så hadde jeg vel smilt litt for meg selv :whistle: , tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske det var flere eldre som spillte. Det ville øke utvalget og kvaliteten på spill enormt vil jeg tro. Det ville også bidra til mer familiesamvær da forledre kan delta i spillingen med ungene forran TVen. Så blir det mye mer enn en elektronisk barnevakt som så ofte er tilfellet nå. Da får foreldre også mye mer kontroll på hva ungene spiller og så slipper man å skylde på TV spillene når en går postal på en skole i USA eller noe slikt. (satt på spissen).

 

Kjør på sier nå jeg. Man blir aldri for gammel!

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske det var flere eldre som spillte. Det ville øke utvalget og kvaliteten på spill enormt vil jeg tro. Det ville også bidra til mer familiesamvær da forledre kan delta i spillingen med ungene forran TVen. Så blir det mye mer enn en elektronisk barnevakt som så ofte er tilfellet nå. Da får foreldre også mye mer kontroll på hva ungene spiller og så slipper man å skylde på TV spillene når en går postal på en skole i USA eller noe slikt. (satt på spissen).

 

Kjør på sier nå jeg. Man blir aldri for gammel!

6500474[/snapback]

 

Hmm, må tenke litt på det der. Men er enig med dere alle. Det er kun i vårt eget hode vi lager slike "tenk-om-noen-ser-meg" tanker :w00t: . Men kanskje vi burde være flinkere til å ikke bry oss så mye om hva andre mener, både gammel og ung. Takk for alle svar, hyggelig!

Lenke til kommentar

Jeg tipper at den generasjonen som er født sist på 1900-tallet kommer til å ha glede å spille når de blir gamle også.. Vi har jo vokst opp med spilling :)

 

Men det kommer helt sikkert andre teknologier om 20-30 år som de fleste av de som er unge nå ikke gidder å sette seg inn i, fordi man har vanskeligere for å lære nye ting når man er i en viss alder. Det finnes en del som elsker å følge med trendene dog :)

 

Jeg har selv en bestemor på over 70 år som elsker å sende sms og mms til barnebarna sine feks.

Lenke til kommentar
Hva synes dere? Er passert de magiske førtii  :wow: og har lyst til å kjøpe meg en Nintendo DS Lite. Ganske så sexy den hvite! Men min mann sier jeg er aaaaltfor gammel for slikt  :!: . Hva mener dere ungdommer? Jeg ser ofte mange "eldre" menn som koser seg med slikt, men få damer egentlig. Snodig?

6500357[/snapback]

 

Syns det et stilig at du har lyst på DS og skulle ønske flere var som deg :yes:

 

Slå til (og la mannen også få prøve hvis han tar oppvasken en dag eller no', så blir han også forelska i DS'en ;)) er rådet fra en sørlandsk 17 åring :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva synes dere? Er passert de magiske førtii  :wow: og har lyst til å kjøpe meg en Nintendo DS Lite. Ganske så sexy den hvite! Men min mann sier jeg er aaaaltfor gammel for slikt  :!: . Hva mener dere ungdommer? Jeg ser ofte mange "eldre" menn som koser seg med slikt, men få damer egentlig. Snodig?

6500357[/snapback]

 

Tøft :thumbup: Drit i kællen!

Lenke til kommentar

Det er nok vanlegare i for eksempel USA enn Norge, ikkje at det er få eldre som spelar i Norge, men i forhold til USA trur eg det er ein forskjell.

 

Kan ha noko med antal innbyggarar å gjere, at eldre folk som spelar har lettare for å bli observert i store antal. Hadde vært interessant å sett ein undersøkelse på dette.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Dere er nå søte, da :!: . Men er ikke såååå gammel, i hvertfall ikke i knollen (føles det som). Jeg har nemlig litt gadget dilla. Hatt det i maaange år. Liker housemusikk (ooops!) etc og styrer på med pc pg andre tekniske duppeditter :p . Ikke har jeg grått hår heller. Rett og slett en moderne noen-og-førti-åring av en moderne tid. Kanskje jeg skal revolusjonere vår generasjon og gå til innkjøp av en DS (i all hemmelighet, selvsagt). Og hvis mannen spør, så skal han få prøve den, he he. Hvis jeg da ikke overrasker ham når han spiller i all hemmelighet :evil: . Tusen takk for alle innspill - dere er knakende skjønne!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...