Gå til innhold

Min mann sier jeg er for gammel, he he.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge communityene og serverne jeg spiller Battlefield 1942 på ledes og drives for det meste av godt voksne folk i 20-40 årsalderen. Både fra Europa, USA, Canada, en som bor i Japan, Australia etc. Disse serverne har mye høyere nivå enn servere som drives av 14åringer som har nick med hieroglyfer sakset fra en pyramide i Egypt.

''Gamle gamere'' er de beste. :)

Lenke til kommentar

De arresterte Rosa Park for å ikke flytte bak i bussen. Noe som var vanlig for afroamrikanere på den tiden. Nå blir hun sett på som et symbol på rasekampen på linje med Martin Luther King.

 

Det jeg vil frem til her er jo at noen må gå foran. Noen må tråkke opp stien for de andre. Å akkuratt nå virker det som at du kan være en ganske bra trokkemaskin for å få "eldre" til å spille spill.

 

Å du bør ikke tenke på hva de som er yngre en deg tenker. For de synes sikkert det er ganske kult. Å de som er eldre en deg og ser ned på deg. Vel, du er i det minste yngre en dem. Så hva har de å si egentlig? ;)

 

Kos deg med DSen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det som overrasker meg mest her inne, er alle som bruker "eldre" om folk på rundt 40 :)

6502922[/snapback]

 

 

Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knytte skolissen, og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: Var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede?
Lenke til kommentar

skjønner ikke dette med aldersbegrensing på spill som samfunnet uttrykker... at spill ikke er for "eldre" skjønner jeg ikke.

pappa og stemora mi på henholdsvis 40 og 33 er jo "hardbarka gamere" :p

pappa spilte gjennom F.E.A.R før meg, og de har hver sin PsP, så hvorfor ikke du skal ha en Nintendo DS skjønner jeg ikke. :p

 

go for it ;)

Lenke til kommentar
skjønner ikke dette med aldersbegrensing på spill som samfunnet uttrykker... at spill ikke er for "eldre" skjønner jeg ikke.

pappa og stemora mi på henholdsvis 40 og 33 er jo "hardbarka gamere"  :p

pappa spilte gjennom F.E.A.R før meg, og de har hver sin PsP, så hvorfor ikke du skal ha en Nintendo DS skjønner jeg ikke. :p

 

go for it ;)

6513064[/snapback]

Skulle ønske foreldrene mine også var så aktiv. Bare min mor (51) spiller på min DS noen ganger. Ikke særlig god, så hun holder mest på med Wario Ware Touched :)

Lenke til kommentar

Full støtte fra meg også. Selv er jeg ikke_spiller, men min holdning er at du aldri er eldre en det du føler deg som.

 

Jeg er eldre enn deg. Antaglig også i dårligere form. Men jeg er ikke bekymret (redd eller tar avstand fra) og måtte overnatte på et gulv (uten madrass), ute (uten telt/sovepose/madrass), Noen er gamle allrede før de er atten (mange her på forumet etter innleggene å dømme), andre er evig unge. De har foskjelloige leker/hobyer. Thor Heyerdahl var evig ung. Arne Ness likeså. For neon er det det dataspill, for andre er det andre ting. Dessverre er det mange som ikke har noe, det er tomt der det burde være interesser.

 

Kjøp og spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...