Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å registrere meg på guildens hjemmeside, men lyktes ikke. Jeg mottok aldri noen konfimerings-epost, og når jeg prøvde å endre adressen denne skulle sendes til, så fikk jeg "Connection Refused". Det kan være jobbens søte brannmur som er ute og leker seg.

 

Uansett, dere kan gjerne behandle dette som en søknad om medlemskap. Navnet jeg vanligvis bruker på karaketerer er "Mellonamin" eller bare "Mello".

 

Angående guildnavn (jeg leste i en tråd på guildsiden at dette nesten var fastsatt, men jeg smetter inn et forslag likevel), så synes jeg selv Memento Mori er ganske greit. Det er latin og betyr bl.a. noe sånt som "Husk at du er dødelig" eller "Husk at du skal dø" (mer på Wikipedia-linken). Navnet har jeg funnet hos en gammel norsk Quake2-klan. En som var veldig god.

 

--

Lars M.

Endret av LarsM
Lenke til kommentar
[klipp] Angående guildnavn (jeg leste i en tråd på guildsiden at dette nesten var fastsatt, men jeg smetter inn et forslag likevel), så synes jeg selv Memento Mori er ganske greit. Det er latin og betyr bl.a. noe sånt som "Husk at du er dødelig" eller "Husk at du skal dø" (mer på Wikipedia-linken). Navnet har jeg funnet hos en gammel norsk Quake2-klan. En som var veldig god.

6574310[/snapback]

Hvis jeg husker/ tipper riktig var det en oppgave som slavene hadde. Når de store legion offisere sto bak på hestevogna under inntog i Roma etter triumfer på slagmarken, var det en slave der også. Denne slavens oppgave var å hviske/si "husk vi en gang skal dø". Dette fordi offiseren ikke skulle la hyllest og ovasjoner gå til hodet på han. (Mange kjendiser som hadde trengt dette den dag idag).
Lenke til kommentar
Hvis dere tror et spill som er som wow vil bli gratis å spille online. Er dere ikke helt rask i hode, hvorfor i all verden skulle de gidde å holde serverne oppe og oppdatere spillet hvis de ikke får noe som helst for det:P

 

Jeg har to ord: Guild Wars!

 

Det er absolutt ikke noe dårligere spill enn wow, og det er fremdeles ingen månedlige avgifter for å spille.. Hvordan kan det gå til, tror du?

6510987[/snapback]

 

Det er ikke et MMORPG enkelt og greit. Det er ingen interaktivtet når dere går ut i verdenen på missions eller utforsker generellt. Alt som skjer er at det genereres private servere hvor du kan invitere venner sånn at dere ser hverandre.

 

I MMORPG`s kan du dra hvor du vil og se tilfeldig forbipasserende. Har du hele tatt spilt Guild Wars ? Helt utrolig at du ikke ser forskjellen. Guild Wars er absolitt ikke et MMORPG.

Lenke til kommentar
Hvis dere tror et spill som er som wow vil bli gratis å spille online. Er dere ikke helt rask i hode, hvorfor i all verden skulle de gidde å holde serverne oppe og oppdatere spillet hvis de ikke får noe som helst for det:P

 

Jeg har to ord: Guild Wars!

 

Det er absolutt ikke noe dårligere spill enn wow, og det er fremdeles ingen månedlige avgifter for å spille.. Hvordan kan det gå til, tror du?

6510987[/snapback]

 

Det er ikke et MMORPG enkelt og greit. Det er ingen interaktivtet når dere går ut i verdenen på missions eller utforsker generellt. Alt som skjer er at det genereres private servere hvor du kan invitere venner sånn at dere ser hverandre.

 

I MMORPG`s kan du dra hvor du vil og se tilfeldig forbipasserende. Har du hele tatt spilt Guild Wars ? Helt utrolig at du ikke ser forskjellen. Guild Wars er absolitt ikke et MMORPG.

6586454[/snapback]

 

La oss se hva MMORPG betyr?

 

Massive Multiplayer Online Roleplaying Game

 

Guild Wars er massivt

 

Det er Online

 

Det er også mulighet for roleplay

 

Og det er ett spill

 

Hvorvidt det kvalifiserer til hva du ser på som MMORPG må være din sak da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...