Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt usikker på dette... Er det et spill som er gratis og jeg kan laste ned et sted eller er det et spill som man kjøper i butikken?

6493199[/snapback]

 

Hvordan kan du tro det er gratis ? Age of Conan er en like stor satsing som WoW var. Ganske normalt å betale for nye spill >_< Eller var du beruset når du skrev det ?

Lenke til kommentar

Det er en multiplayerdel og en singelplayer del, så du kan bestemme om du vil spille online(koster penger som wow), og singelplayerdelen er gratis vil jeg tro. Hvis dere tror et spill som er som wow vil bli gratis å spille online. Er dere ikke helt rask i hode, hvorfor i all verden skulle de gidde å holde serverne oppe og oppdatere spillet hvis de ikke får noe som helst for det:P

Lenke til kommentar
Hvis dere tror et spill som er som wow vil bli gratis å spille online. Er dere ikke helt rask i hode, hvorfor i all verden skulle de gidde å holde serverne oppe og oppdatere spillet hvis de ikke får noe som helst for det:P

 

Jeg har to ord: Guild Wars!

 

Det er absolutt ikke noe dårligere spill enn wow, og det er fremdeles ingen månedlige avgifter for å spille.. Hvordan kan det gå til, tror du?

Lenke til kommentar
Det er en multiplayerdel og en singelplayer del, så du kan bestemme om du vil spille online(koster penger som wow), og singelplayerdelen er gratis vil jeg tro.

6501623[/snapback]

 

For å starte å spille spillet, så må man skrive inn kreditkort infomasjon. Sånn som man gjorde med WoW.

Singleplayer delen er gratis ja. Og jeg tror det skal være 1 md gratis. Litt usikker.

De begynner uansett ikke å trekke noe ifra kreditkortet før du er ferdig med singelplayer delen.

Lenke til kommentar
Det er en multiplayerdel og en singelplayer del, så du kan bestemme om du vil spille online(koster penger som wow), og singelplayerdelen er gratis vil jeg tro.

6501623[/snapback]

 

For å starte å spille spillet, så må man skrive inn kreditkort infomasjon. Sånn som man gjorde med WoW.

Singleplayer delen er gratis ja. Og jeg tror det skal være 1 md gratis. Litt usikker.

De begynner uansett ikke å trekke noe ifra kreditkortet før du er ferdig med singelplayer delen.

6512788[/snapback]

 

Hele singleplayer delen foregår online. På den måten så forrhindrer Funcom juks og fanteri folk kunne ha funnet på hvis karakteren hadde vært lagret på pcen og ikke på en server. En annen forrdel er att man da vil "sikkre" seg mer (selv om det selvfølgelig vil være noen som låner visa kortet til forreldrene, men noe bedre vil det jo bli da det sikkert kommer til å stå advarsler da de skal registrere seg som forreldrene kan se )

iforrhold til "mature" ratinga som spillet skal foregå i.

 

Siden singleplayer delen foregår online, så vil man ha mulighet til å "chatte" med venner som også spiller seg fra lvl 1 til 20. (Altså singleplayer delen. :) )

 

Man vil ikke betale noe som helst så lenge man _bare_ spiller singleplayer, man er aldri på noen måte "tvunget" til å gå ut i online verdenen.

 

Når man "tørr" fronte onlineverdenen etter 20 levler og ca 10-15 timer, så vil man få en måneds "trail". Altså 1 måned gratis spilling online.

Lenke til kommentar
Det er en multiplayerdel og en singelplayer del, så du kan bestemme om du vil spille online(koster penger som wow), og singelplayerdelen er gratis vil jeg tro.

6501623[/snapback]

 

For å starte å spille spillet, så må man skrive inn kreditkort infomasjon. Sånn som man gjorde med WoW.

Singleplayer delen er gratis ja. Og jeg tror det skal være 1 md gratis. Litt usikker.

De begynner uansett ikke å trekke noe ifra kreditkortet før du er ferdig med singelplayer delen.

6512788[/snapback]

 

*blabla*

6516286[/snapback]

Er du sikker på dette? hørtes veldig fornuftig ut, men jeg vil gjerne se en url.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...