Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kalles vel gjerne "alpha testing" ^^

Beta (i den forstand at den er åpen for normale/utvalgte folk) skal vel komme opp om ikke så veldig lenge.

 

Jeg sitter å venter i spenning på mail fra Funcom hvor det står "Hello, you have been choosen to participate in the betatesting...." :D

Endret av -=Svin=-
Lenke til kommentar
Kalles vel gjerne "alpha testing" ^^

Beta (i den forstand at den er åpen for normale/utvalgte folk) skal vel komme opp om ikke så veldig lenge.

6650913[/snapback]

 

Betaen har startet. Med et lite utvalg av tidligere betatesterer som har betatestet spill som Funcom har lagd før. Det blir etterhvert flere betatestere og til slutt open beta, hvor alle som vil kan teste det. Men det blir evt bare i noen dager for å stressteste serverne og se hvor mange det går på en server før den stryke med.

Lenke til kommentar
Kalles vel gjerne "alpha testing" ^^

Beta (i den forstand at den er åpen for normale/utvalgte folk) skal vel komme opp om ikke så veldig lenge.

6650913[/snapback]

 

Betaen har startet. Med et lite utvalg av tidligere betatesterer som har betatestet spill som Funcom har lagd før. Det blir etterhvert flere betatestere og til slutt open beta, hvor alle som vil kan teste det. Men det blir evt bare i noen dager for å stressteste serverne og se hvor mange det går på en server før den stryke med.

6655296[/snapback]

Noen *dager* er vel litt drøyt, blir nok mer en det ;)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette så ut som et genialt spill, men er litt noob på online-spill så jeg har noen enkle spørsmål:

hva er en Guild og hva gjør den/det?

hvis jeg vil bli med på dette, forplikter jeg meg til noe spesielt da?

blir dette et spill som man må betale for og spille, sånn som wow?

 

ps. har ikke sett igjennom hele tråden ennå men skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Dette så ut som et genialt spill, men er litt noob på online-spill så jeg har noen enkle spørsmål:

hva er en Guild og hva gjør den/det?

hvis jeg vil bli med på dette, forplikter jeg meg til noe spesielt da?

blir dette et spill som man må betale for og spille, sånn som wow?

 

ps. har ikke sett igjennom hele tråden ennå men skal gjøre det.

6730910[/snapback]

I en guild er man en gjeng som holder sammen in-game og gjør masse rart. Raids, quests etc. Om du blir med forplikter du deg til å spille å ha det gøy, mer forlanger vi ikke :) Og AoC koster penger, omkring 100 kr i mnd antar jeg.

Lenke til kommentar

Har signa meg opp, men er usikker. Spillet skal testes, thats for damn sure.

 

Men jeg undrer meg litt over hvordan guildet skal styres? Skal det bare være 1 overhode? Jeg hater den type guild, ikke fordi det er en som "bestemmer alt", men fordi guildet fort møter veggen hvis sjefen forsvinner.

 

Har et forslag til guildnavn til tross for min reservasjon:

13th Legion

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nja, en som styrer er ikke det jeg håper det blir. Jeg håper (og tror) at alle kan være med å bestemme ting, men at i enkelte situasjoner tar lederne kontroll, på godt og vondt. I tillegg er det en "Co-Leader" som tar over dersom jeg trekker meg. Så jeg håper at alt går bra med guildet.

 

Anngående guildnavnet trenger vi ikke fler forslag, vi har fått inn så mange stemmer på Aurora Borealis at den har vunnet allerede :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Heisann. Når AoC kommer ut er jeg nesten 99% sikker på at jeg vil spille. SÅ jeg blir gjerne med i et AoC hw guild :)

6858904[/snapback]

Si ifra når du er registrert på siden.

 

Og til resten av de som har sagt dere er med: Dere må si ifra i opp-rop tråden! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ok, nå poster jeg igjen for å si at det er litt laber aktivitet på hjemmesiden vår :p Det er lov å være litt innom, spesielt når vi skal ha et opprop... I tillegg driver jeg å modiferer hjemmesiden akkurat nå, så den er utilgjengelig :) Ikke noen store forandringer, bare diverse mods og litt endringer her og der...

 

Stay tuned! :)

 

EDIT: Ok, dette kan ta lengre tid enn jeg trodde da themene ikke vil samarbeide i det hele tatt :p

EDIT2: Nå begynner alt å falle på plass. Dog har jeg fortsatt et problem med Opera, men det er pga cache elns.

EDIT3: Greit, nå er alt ferdig og virker. I tillegg har jeg sagt ifra på det offisielle forumet om guildet vårt og vi har nå blitt satt opp der :D I tillegg er jeg i gang med å lage et nytt domenenavn, som passer bedre til clannavnet vårt... Avstemmningen er ferdig og navnet våres er: Aurora Borealis!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Heisann. Når AoC kommer ut er jeg nesten 99% sikker på at jeg vil spille. SÅ jeg blir gjerne med i et AoC hw guild :)

6858904[/snapback]

Si ifra når du er registrert på siden.

 

Og til resten av de som har sagt dere er med: Dere må si ifra i opp-rop tråden! :)

6858958[/snapback]

 

Har registrert meg. Heter Norticus der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Sign meg opp.

 

Ventet i desperasjon på AoC leeeenge nå.

6886755[/snapback]

Greit, akkurat nå er det bare forumet som jeg bruker til kommunikasjon (www.youaremyenemy.frih.net)... Bruk dette og si ifra til meg. Deretter sier du ifra i opprop tråden. :)

 

EDIT: Jeg ser nå at UTFen er litt fucka :p Skal se om jeg klarer å endre på det.

EDIT2: Greit, nå har jeg oppdatert hjemmesiden til tusen! Og alt fungerer bedre syntes jeg, men, UTFen er fortsatt litt ødelagt, men det får vi leve med. Dette gjelder kun gamle poster!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...