Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AoC har ikke manuell blokking, men bruker isteden et automatisert forsvarssystem som tar seg av blant annet blokking, basert på diverse statistikk.

 

En av grunnene til at de valgte å ikke bruke manuell blokking er nettopp latency-relaterte problemer ved en slik løsning.

Lenke til kommentar
AoC har ikke manuell blokking, men bruker isteden et automatisert forsvarssystem som tar seg av blant annet blokking, basert på diverse statistikk.

 

En av grunnene til at de valgte å ikke bruke manuell blokking er nettopp latency-relaterte problemer ved en slik løsning.

7117617[/snapback]

 

Ehmm.. Ja jeg vi vet det ;)

 

Hvis du leser de siste postene så ser du att det er en liten debatt mellom Darfall og Age of Conan.. Og det var Darfall jeg mente, eller sa hadde manuell Blocking.

Lenke til kommentar

Border Kingdoms ligger verken i Cimmeria eller Aquilonia. Den ligger sånn midt i mellom.. Eller DEV's sier att den ligger rett nord for Aquilonia.

 

Husker ikke helt hva det heter der.. Men det blir vell nord for Aquilonia og øst for "pictish wilderness". om jeg ikke tar helt feil. :)

 

Og ja, det vil kun være i BK att man kan lage Battlekeeps.. forutenom Player villages som lages ett annet sted.

 

Grunnen til att det bare er kunn i BK att man kan lage Battlekeeps er grunnet det skal være trangt om plassen. Som ressulterer litt kamp om området og ressurser ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hvor er denne oppropstråden som vi må opprope i?

7121031[/snapback]

Flyttet den over til "Do you wanna join the guild?" pga. at jeg ikke har oversikt lengre over hvem som er med og hvem som ikke er med. :)

Lenke til kommentar

Kommer nok alltid til å være noen som faller av frem til spillet starter da..

 

Det jeg vil råde dere te er bare å finne ett par stykker som ser fram til spellet og heller bli kjent med dem.. Skit i resten. Ett guild får man lett tak i uansett her på forumet når spillet er ute.

 

Så selv om guildet bare inneholder max 10 stk nå.. Så er det nesten bare for det bedre. Blir dere en god kjerne som kan holde styr i guilden seinere når den vokser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jaja, selvfølgelig. Men dem som sier ifra i oppropstråden er jo med i guildet på forhånd. For om det etterhvert blir sinnsykt mange som vil være med kan det blir kaos.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
faen, jeg er lei wow... tenkte å starte AoC...  hvordan blir raiding og sånt å fungere?

7156589[/snapback]

Antar at det blir noe ala WoW's, men dette skal jeg ikke si for sikkert da det er for lite info om det ute (som jeg har lest).

 

Noen som vet når spillet kommer? Eventuelt om det kommer noe open beta?

7156606[/snapback]

Spillet er vel antatt og komme ut omkring mars-mai tror jeg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når det gjelder raiding så vil jeg tru att "formation combat" vill ha mye å si..

 

Der man må kjempe litt mer for å beskytte de "svake". Altså cloth brukerne. :)

 

Der jeg vil tru at AI vil være hakket smartere i AoC enn hos WoW.. Der de faktiskj skjønner att dem må drepe de viktigste klassene.

 

Men det vil jo selvfølgelig være litt aggo kontroll også, slik att hvis en warrior hiver inn en masse DPS så vil jeg nok tru att bossen vil bli "irritert" og vil prøve og drepe han også... ^^

 

( mine synspunker som ikke trenger å være inærheten av hva vi kan komme til å se :p )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...