Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har veldig lyst til å prøve dette.. hvor finner jeg beta hvis den finnes

og ser at noen har skrevet spillet vil slippes i q4 i år hva betyr q4?

7292978[/snapback]

Spillet var ment å bli sluppet ut Q4 i år. Men spillet ble utsatt til Q2-2007. Noe som vil tilsvare mellom mars-mai neste år.
tror ikke det er noen betaer nå, om det er vil jeg gjerne prøve.

Spillet er inne i "internal closed beta". Som betyr en tidlig utgave av betaen.

Det er bare spill utviklerne og noen godkjente beta testere av FunCom som får teste spillet nå.

 

Andre faser av betaen vil bli kunngjort snart vil jeg tru. Siden beta har vart i snart 5 måneder.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Bajs, noen som har tatt nicket mitt; Njord

 

Eller kanskje jeg har regga før og ikke husker det?  :dontgetit:

7439005[/snapback]

Tror ikke det, personen har en annen mail enn deg og heter ikke Espen :)

Lenke til kommentar
Bajs, noen som har tatt nicket mitt; Njord

 

Eller kanskje jeg har regga før og ikke husker det?  :dontgetit:

7439005[/snapback]

Tror ikke det, personen har en annen mail enn deg og heter ikke Espen :)

7439042[/snapback]

 

Ok, regget nettopp med EspenSF, men det skal ikke være nicket mitt in-game, men det er vel ikke noe problem.

 

Men anyways, har du eller noen andre systemkrav til spillet? Hørte av en kompis at de ville gjøre det lett tilgjengelig, slik at folk med mindre bra pc også kan nyte spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Systemkravene er ikke lagt ut ennå, men jeg vil ikke tro de er så altfor lave. Det ser ut til å bli et meget krevende spill så en litt nyere PC vil alltids hjelpe. Derfor skal jeg kjøpe ny til konfen :)

Lenke til kommentar
Systemkravene er ikke lagt ut ennå, men jeg vil ikke tro de er så altfor lave. Det ser ut til å bli et meget krevende spill så en litt nyere PC vil alltids hjelpe. Derfor skal jeg kjøpe ny til konfen :)

7439119[/snapback]

 

Til konfen!? En ung herremann med andre ord. Fikk inntrykk av at du var eldre av å lese poster, så det er vel et slags kompliment... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Systemkravene er ikke lagt ut ennå, men jeg vil ikke tro de er så altfor lave. Det ser ut til å bli et meget krevende spill så en litt nyere PC vil alltids hjelpe. Derfor skal jeg kjøpe ny til konfen :)

7439119[/snapback]

 

Til konfen!? En ung herremann med andre ord. Fikk inntrykk av at du var eldre av å lese poster, så det er vel et slags kompliment... :whistle:

7440068[/snapback]

Hehe, du er ikke den eneste :) Alle sier jeg ser ut som en 16-17 åring i tillegg. Uansett, takk.

Lenke til kommentar

Funcom sammarbeider jo med NVIDIA, og på hjemmsida deres anbefales GPU i 8xxx serien. Nå regner jeg med an NVIDIA gjerne vil selge sine nye produkter men tror likevel denne uttalelsen vitner om at systemkravene kan bli ganske høye.. De anbefaler foreksempel 6xxx serien til WOW( hehe.. ikke et spill som kan vitne om sinnsyk grafikk men likevel...)

 

I tillegg lages jo AoC som showcase for Windows Vista, og funcom sier jo selv at spilet vil bli optimalisert med med DX10 og vista. Blir nok en mengde med settinger man kan sette lavt/høyt slik at bredden på hardware som kan kjøre spillet blir stort. Håper på en ny GPU før den tid og overklokke prosessoren så mye den makter så får vi se om vi ikke får ting på max... :)

 

Dette hører kanskje hjemme på guildforumet men poster her:

 

Hvordan tenker dere om PvE? Har spilt litt WoW og instances og hele greia med å lære å samarbeide er en ganske spennende del av mmorpgs syns jeg.. Håper vi kan ha en eller to raids kvelder i uka eller noe sånt.. Tar gjerne på meg ansvar som koordinator for dette om det skulle være interessant for guildet.

 

Ellers hadde det vært fett med en jevn fordeling av klasser og hvilke håndtverk vi spesialiserer oss i, slik at total effektivitet blir høyest mulig..

 

Gleder meg til å se hvor stor rolle f.eks en arkitekt har:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Funcom sammarbeider jo med NVIDIA, og på hjemmsida deres anbefales GPU i 8xxx serien. Nå regner jeg med an NVIDIA gjerne vil selge sine nye produkter men tror likevel denne uttalelsen vitner om at systemkravene kan bli ganske høye.. De anbefaler foreksempel 6xxx serien til WOW( hehe.. ikke et spill som kan vitne om sinnsyk grafikk men likevel...)

 

I tillegg lages jo AoC som showcase for Windows Vista, og funcom sier jo selv at spilet vil bli optimalisert med med DX10 og vista. Blir nok en mengde med settinger man kan sette lavt/høyt slik at bredden på hardware som kan kjøre spillet blir stort. Håper på en ny GPU før den tid og overklokke prosessoren så mye den makter så får vi se om vi ikke får ting på max... :)

 

Dette hører kanskje hjemme på guildforumet men poster her:

 

Hvordan tenker dere om PvE? Har spilt litt WoW og instances og hele greia med å lære å samarbeide er en ganske spennende del av mmorpgs syns jeg.. Håper vi kan ha en eller to raids kvelder i uka eller noe sånt.. Tar gjerne på meg ansvar som koordinator for dette om det skulle være interessant for guildet.

 

Ellers hadde det vært fett med en jevn fordeling av klasser og hvilke håndtverk vi spesialiserer oss i, slik at total effektivitet blir høyest mulig..

 

Gleder meg til å se hvor stor rolle f.eks en arkitekt har:)

7441208[/snapback]

 

Med mindre du overklokker som et helvete, tror jeg at jeg skal klare å spille spillet med noenlunde FPS om du klarer å spille det fint. PVE er heller vanskelig å tenke ut av nå siden funcom har sluppet så lite informasjon om spillet, men for min del tror jeg sannsynligvis jeg heller går PVP.

Lenke til kommentar
PVE er heller vanskelig å tenke ut av nå siden funcom har sluppet så lite informasjon om spillet, men for min del tror jeg sannsynligvis jeg heller går PVP.

 

Sant... prøver bare å sjekke interesse for eventuell PvE i guildet, da WoW guildet jeg er med i nå kun driver PvP, og aldri får surra seg til å stille mannsterke til raids, noe jeg syns er synd... greier lissom ikke forlate de heller... :dontgetit:

 

Ønsker egentlig bare å være sikker på at det er interesse i for raiding i den guilden jeg blir med i..

Endret av Gummun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

For min del er det dere som bestemmer, jeg er bare øverst leder, ikke noe mer. Jeg har ikke tenkt å være diktator, her er det demokrati. Dere bestemmer selv når vi skal raide, FunCom sa jo at Guildleaderen valgte selv når de skulle på raids :) Så for min del kan dere ganke, drive med PvP og PvE og RP så lenge dere har det gøy :)

 

EDIT:

Gummun: Jeg prøver å få oversikt over hvilke prestige class' andre spillere skal være; her. Og anngående rollen din, se på dette bildet og vurder selv hva du vil være. For din del kan du være raidleder og/eller taktikker, evt. eventleder. :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

De som er redde for system kravet så kan det jo nevnes att spillet er blitt vist på årets E3 messe, som jo var i mai.

 

Og da hadde man ikke 8800 gfx serien. Og det funket aldeles utmerket der.

 

Vi har fått vite att grafikk kortet som ble brukt der og på DragonCon var med "bare" 256mb sdram...

 

Jeg trur ihvertfall att folk med grafikk kort ned i 6xxx serien vil kunne spille spillet greit. ( Snakker jo da om nvidia.. ^^ )

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
De som er redde for system kravet så kan det jo nevnes att spillet er blitt vist på årets E3 messe, som jo var i mai.

 

Og da hadde man ikke 8800 gfx serien. Og det funket aldeles utmerket der.

 

Vi har fått vite att grafikk kortet som ble brukt der og på DragonCon var med "bare" 256mb sdram...

 

Jeg trur ihvertfall att folk med grafikk kort ned i 6xxx serien vil kunne spille spillet greit. ( Snakker jo da om nvidia.. ^^ )

7443281[/snapback]

Da tenker jeg folk med ATI's 800 serie også vil klare spillet (værtfall hvis kortene er smålig modifiserte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...