Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Generell info

 

Aurora Borealis er en clan som, for øyeblikket, kommer til å fokusere på rollespill og en del PvP. I begynnelsen vil målet være å samle guildet for å kunne spille seg mest mulig gjennom spillet som ett lag. Utover i spillet når vi begynner å bli passe gode, starter vi å bygge byen og skaffe oss en god gruppe med PvP-folk pluss Elite-crewet vårt.

 

Guildet er helt frivillig og åpent for alle, hardcore PvPere eller rollespillere. Man trenger ikke å spille det 8 timer daglig for å måtte være med. Raids og slikt vil for det meste foregå i helgene eller når en god del av spillerene har tid til å være med; det vil si at det meste som skjer i guildet er opp til spillerene, ikke når lederne føler for det.

 

Jeg føler at spillerene har makten, hvilket vil si at det vil være en form for demokrati i guildet. Noe som tilsvarer at folk kan stemme inn og ut folk av enkelte stillinger, men om det forekommer at man vil stemme inn noen andre, gjør det på behersket vis. Eventuelt kan spilleren beholde posisjonen sin så lenge han gjør en god jobb og alle er fornøyde. Men uansett har lederen i guildet en ekstra stemme^^

 

Uansett, det vi skal satse på er å ha ett oppegående og fungerende guild som skal ha en by som er hjertet og det sosiale senteret til guildet. Vi skal være sosiale, ha nok medlemmer til å fungere godt og sist, men ikke minst; ha det morro. Atmosfæren skal være god og jeg vil ikke, jeg gjentar, ikke ha fjortizzer i guildet, det er det siste jeg vil ha. Jeg satser også på at vi skal ha noen sosiale sammenkomster in-game og ha raids når det passer.

 

Følgende har sagt der er med:

 

Draegon

fox88

genetex

Bakkis

TronDiz

Tubbytazz

XtR

Sùrion

KRAFortune

Asmorigan

Nefarux

Perrin (om han kan)

MRN

Norticus

zula

0gNoM

Teddix

Xilef

Blendik

Drakestorm

ostepop

Sti9nsky

Hadrian

Domoniel

baronblod2003

keepern0

Kaickul

Nemina

empatiy-

Ronso

Dante

Tufte

ehby3003

Jokkulf

Helden

Olaviusan

Tommis

Sindre

Nattefrost

Sycrob

Skauher

UndeadReaper

J.K

Gandusan

Jables

Zavroth

Akidon

Worthy

Daedroth

Mow

Selvin

Crankykid

Circlespace

Nidhogg

Darkizon

Belfez

Torstein OK

Belduin

Maxis

Aukis

Snark

Ganasar

9nja

Nebba

Tril

^CoNaN^

Cael

Newman

Greve

Jebus

Sandviken

Kenneth Dahle

Mr.NiceGuy

Espen W

Hansen

Xauron

Ascalon

mastergamer

Crex

RooNoG

Marjus

Cicero

N`Kara

Sozeles

Grimsbo

Athlen

Ivellios

Celedar

Guovsahas

Ketz

2rst1

Sondre

Uchiha

Privinius

Sindrelol

 

Aurora Borealis

 

Join us!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Jeg er med jeg. :)

 

Kan ikke noe spessielt om AoC loren, og kan heller ingenting om webdesign. :p

6422728[/snapback]

Er ikke så farlig det, bare vi får opp en hjemmeside skal det nok gå greit.

 

EDIT: Jeg driver å ser etter tjenester som går greit å bruke... Her er et kjapt utkast :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Med litt fiksing og litt AoC relaterte bilder og menyer og slikt tror jeg det skal gå veldig bra. :)

6422988[/snapback]

Håper nå det :p Om noen vet om noe bedre, si ifra!

 

EDIT: Om dere vil, kan jeg lage en side på hosten min (mest sannsynlig aoc.youaremyenemy.frih.net elns). Husk, den kan fort bli mye bedre!

 

Hmm, like greit å bruke youaremyenemy.frih.net domenet...

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg kan stå for conanonline.net domene viss ønskelig. :)

6423612[/snapback]

Conanonline.net? Har du allerede registrert det eller?

 

EDIT: Det hadde du, ja, vi kan vel bruke det :) Om resten er enige...

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Er med jeg, lest en del om spillet og det ser utrolig bra og nyskapende ut. gleder meg til betaen kommer ut..  :dribble:

6424356[/snapback]

*Notere at enda en er med*

 

Ett navn bør også tenkes godt igjen på, eventuelt lage en liste over hva forskjellige brukere finner på, og så vote på det.

 

Må liksom ikke bli for "jalla"

 

Jeg blir å spille beta regner jeg med, da jeg har en mann på innsiden :)

6424594[/snapback]

Jalla?

 

Men, er det noen som har et godt guild-navn?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Flowers of Happiness  :grin:

 

(beklager, måtte bare)

6426427[/snapback]

Vi må vel ha noe mer barbarisk/historisk. Som f.eks.: Valhallers (dårlig navn, kom ikke på noe bedre på så kort tid...)

Lenke til kommentar

Hehe derfor det navnet er så morsomt! Viser litt selvironi og humor. Av seriøst guildnavn bør dere imo ta med noe med Norge, vikinger eller noe annet norsk i navnet, synes det ville passet bra i et slikt spill.

 

Northern Chaos

Aurora Borealis (nordlys)

Warriors of Winter

osv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hehe derfor det navnet er så morsomt! Viser litt selvironi og humor. Av seriøst guildnavn bør dere imo ta med noe med Norge, vikinger eller noe annet norsk i navnet, synes det ville passet bra i et slikt spill.

 

Northern Chaos

Aurora Borealis (nordlys)

Warriors of Winter

osv...

6426809[/snapback]

Det var noe slikt jeg mente! Veldig bra! :) Nå mangler bare resten av de påmeldte guild-medlemmene, så kan vi kan få fart på sakene...

 

EDIT: Så fort vi får et clan-navn sier jeg ifra at vi er et guild på den offisielle siden :)

Og, jeg har rasket sammen en rask hjemmeside til guildet.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Noen som vet når betaen starter? Og eventuelt når selve spillet er planlagt ferdig?

6426954[/snapback]

Closed beta starter i sommer (ingen vet helt sikkert når) mens open beta kommer utpå høsten/vinteren mest sannsynlig. Spillet er planlagt å slippes Q4 i år.

 

BTW: dominizer, er du med i guilden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...