Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Sett meg opp som usikker :)  AoC er noe som skal testes hvertfall :thumbup:

 

Ang. guildname er jeg veldig for Fantasy inspiresrt stuff, og deretter egnede titler til members...

 

Frostheart

Runefire

Cult of the Frozen Star

Brotherhood of the Winter Night

 

bare noen forslag :D

6464015[/snapback]

Ok, setter deg opp som usikker :)

 

AoC SKAL testes :D

 

sett meg gjerne opp på listen  :love:, jeg er med

 

Når det gjelder guildnavn, likte jeg Aurora Borealis :)

 

forresten, er internett siden nede? :p

6464240[/snapback]

Nettsiden var nede i natt pga. at Apache ikke var særlig samarbeidvillig, dette er fikset nå. Og, jeg setter deg opp på listen :)

Lenke til kommentar

MMMm...blir glad når jeg ser at det er litt norsk aktivitet på dette. Satser hardt på at dette spillet kommer til å gi vinteren en helt ny mening.

 

Vil gjerne være med i guilden, og skal registrere meg på siden nå, men tenkte jeg skulle komme med et guildnavn jeg syntes kunne passet litt. For øvrig så er ikke navnet på guilden så viktig i mine øyne, men det er jo litt artig når det er noe som faktisk har en historie eller mening bak.

 

 

"GINUNGAGAP" :Der livet oppstod. Ginungagap er svelget mellom Nifelheim eller Tåkeheimen i nord og Muspellheim i sør. Et umåtelig rom som en vid avgrunn. Nordlige delen fylt med snø, is, fuktighet og kulde. I sørlige delen fløy gnister og glør fra Muspelheim. Midt i Ginungagap ble luften varm og rolig. Der rim og varme møttes, dryppet dråper fra rimfrosten ned. Her oppsto et menneskeliknende vesen; jotunen Ymer. Mens Ymer sov, vokste det fram av hans svette et mannlig og et kvinnelig vesen under hans venstre arm. Hans to bein avlet en sønn med hverandre. Slik oppsto Rimtussene. Her stod kua Audhumbla og slikket de salte steinene og ga Ymer næring.

 

"GUNGNE" : Gungnir. Odins spyd. Smidd av dvergene som kalles Ivaldesønnene. Spydet gikk gjennom alt uten å stoppe. Gugner var en av tre gaver til Tor, Odin og Frej gitt av Loke. De to andre var Sivs hår og Skibladner. Alle tre gavene kunne legges sammen i et tøystykke.

 

Noen eksempler fra en norrønn mytologi-ordliste som inneholder utrolig mye gode navn og ord med historiske sus og historisk tilknytning. http://www.arild-hauge.com/gudb.htm

 

Må vel finne meg et annet nick i AoC. Brede_Skapstroppen var liksom litt vittig til Bf2, men funker vel dårlig i AoC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Velkommen Brede_Skapstroppen, dog vet jeg ikke helt anngående navnene, vi har kommet såpass langt i "votingen" at dine forslag vil vel ikke nå opp :) Men jeg skal se hva vi får til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Sett meg opp på lista :)

 

Men det kan jo være et norsk navn kan det ikke?

Alt trenger vell ikkje æ være engelsk? :hmm:

6465927[/snapback]

Neida, Aurora Borealis er vel ikke engelsk? Det er vel latinsk :p

 

@ Brede_Skapstroppen: Kaller du deg Nidhogg?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg er med! skal registrere meg på hjemmesiden nå, bruker bare samme nick. Nopen som har noe nyheter om Betan? Og hvordan man eventuelt kan komme seg med på den?

 

Aurora Borealis var fett!

6465983[/snapback]

For øyeblikket er det kun en Closed Beta med folk som vet hvordan man betatester spill. Etterhvert kommer openbeta, men det er lite info om det.

Lenke til kommentar
Jeg er med! skal registrere meg på hjemmesiden nå, bruker bare samme nick. Nopen som har noe nyheter om Betan? Og hvordan man eventuelt kan komme seg med på den?

 

Aurora Borealis var fett!

6465983[/snapback]

For øyeblikket er det kun en Closed Beta med folk som vet hvordan man betatester spill. Etterhvert kommer openbeta, men det er lite info om det.

6465994[/snapback]

Open beta blir nok mye nærmere mot release, f.eks sent i høst. Akkurat nå er det kun Funcoms interne team og betrodde, erfarne testere (fra Anarchy Onlines testservere?) som tester spillet såvidt vi vet. Kanskje vil også noen prominente community-medlemmer bli inkludert etterhvert, men på et eller annet tidspunkt kommer det ihvertfall en closed beta som folk kan søke på, med "a few thousand users to help us with testing".

 

Og heisann, ja, jeg kommer til å spille Age of Conan, men kommer ikke til å joine en guild helt enda, selvom dette jo høres veldig interessant ut :) Bare for å foreslå noe når det gjelder navnet så syns jeg personlig at dere bør ha noe som signaliserer at dere er norske og stolte av det! For øvrig er Aurora Borealis og Raiders of the North navn som har vært brukt av andre guilds før...

Lenke til kommentar

De fleste navn har vel vært brukt før da, men jeg synes at så lenge vi styrer unna de klare clichê'ene (sikkert skrevet helt vilt feil :D) ser ikke jeg noe problem. Det viktigste er at vi finner et navn vi alle liker som samtidig er til en viss grad knyttet til Norge.

 

Just my 2 cents...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...