Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Greit, nå er det så lite aktivitet og omtrent ingen har sagt ifra i oppropstråden at det er like før jeg ikke gidder mer! Om dere vil være med si ifra i tråden, gjør dere ikke det før 10 november regner jeg dere som ikke med! Og, av totalt 58 medlemmer har kun 10 stykker sagt at de er med. Er det færre enn 25 stykker som har sagt ifra innen 10 november trekker jeg meg som leder og medlem.

 

Dette høres drastisk ut, men i mine øyne kreves det at medlemmene sier ifra i oppropstråden når vi har sagt ifra omtrent 3-4 ganger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Den funker ikke til meg eller.

7006794[/snapback]

 

 

Nope funker ikke her heller, fungerte fint i går da.

7006847[/snapback]

Serveren har krasjet totalt. DirectAdmin, FTP, POP3... Ingenting virker, vi får bare vente og håpe.

Lenke til kommentar
Den funker ikke til meg eller.

7006794[/snapback]

 

 

Nope funker ikke her heller, fungerte fint i går da.

7006847[/snapback]

Serveren har krasjet totalt. DirectAdmin, FTP, POP3... Ingenting virker, vi får bare vente og håpe.

7006891[/snapback]

 

Jeg er med, om det viser seg at ledelsen er mindre krisemaksimerende og dramadronningpretenderende til vanlig.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er mange som har sagt at de er med, men nå har jeg/Neppe mast i snart 3 (tror jeg) måneder om at dere skal si ifra i oppropstråden, men når ingen gjør det blir man ganske overgitt. :)

 

ulrikft: Jeg er mindre "krisemaksimerende og dramadronningpretenderende" til vanlig :p Anyway, velkommen. :)

 

EDIT: Der er siden oppe igjen :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden spillet ikke er oppe og går ennå, og folk kanskje bare sjekker innom AoC når det komer nyheter o.l så kan det noenganger være litt "hardt" å holde en guild slik som dette en så god stund før spillet slippes...

 

En god ting å gjøre kan være å finne på ting og tang IRL.

Finn ut hvor folk bor, og lag en fest. Ta en tur ut på byen o.l Da vil guilden bli litt mer "bundet" i og med att man kjenner medlemmene bedre.. Og man vil kunne ha mer å snakke om på forum.

 

Trur dere burde prøve dette ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Huff, nå begynner jeg å bli usikker på om jeg skal velge Darkfall eller Age of Conan. Har sett på Darkfall så alt for lenge og jeg begynner å vippe over mot Darkfall... Noen som blir med på ett guild der? :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Haha. Lykke til med guilden gitt..

7087581[/snapback]

Det som er en mulighet er å ha samme guild innenfor flere MMORPGer. Vi kan jo lage ett online community :p Har planer om å kjøpe meg domene og alt slikt. Det er jo bare en mulighet, men det går jo ann. I såfall må vi ha flere ledere og alt slikt da, men det er jo en mulighet.

Lenke til kommentar

Det som går ann er å ha samme guild spille i flere mmos... Men det vil nok ikke være så lett å gjøre det bra i flere mmos samtidigt.. Att dere prøver darkfall først for så å prøve age of conan etterpå eller omvendt trur jeg hadde vært det enkleste. Men så er det jo det att man igjen må få med seg de folkene som allerede er "hyped" om AoC til å komme til DF?

 

Trur nok jeg ville ha holdt meg til en MMO i første omgang. Liker man det man spiller så bli der, hvis ikke ta med guilden og prøv noe annet.

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Heh, hvis du og dine guild kamerater har tid nok til å spille to MMO's sammtidigt så er det jo ingenting i veien for det..

 

Men trur nok det vil være ganske vanskelig å "holde koken" oppe i to MMO's sammtidigt som jeg har sakt tidligere.. Men for all del.. Dere får prøve ;)

 

Edit: Uansett.. Syns da det virker lite sammensatt når guild lederen plutselig finner ut att han vil prøve noe annet istedet.. ;) Da trur jeg ikke guilden hadde fungert så bra allerede i starten uansett.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hehe, tror jeg tar Age of Conan, ser hakket bedre ut, det eneste jeg syntes mangler er muligheten til å lage kongedømmer, ikke bare byer :)

 

Så det er fortsatt AoC på meg, mulig jeg spiller Darkfall mens jeg venter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Darkfall er inne i sine siste steg før final beta og stresstesting av serverene. Darkfall har mange spennende funksjoner som jeg ville likt å sett i AoC og visa vers. Men AoC har en mer erfaren produsent i forhold til DF. I tillegg er miljøet til AoC mye, mye mer modent enn miljøet til DF. Noe som er meget positivt, fjortisser i MMORPGs som bare tenker på seg selv og gir f*en i alle andre er ikke morro. Noe DF ser ut til å slite med, mens AoC ser ikke ut til å gjøre det.

 

*Vente på at folk skriver seg opp i oppropstråden :p*

Lenke til kommentar

Når var det dem begynnte med Beta testing?

 

Ja, jeg også ser endel spennendes ting hos DF.

Som full loot, FFA PvP og den slags.

 

Men slike spill tiltrekker seg også ofte folk som du nevnte. Små unger som bare tenker på seg selv og spiller på en teit måte.. Low level ganking for å nevne ett ;) hehe

 

Uansett, jeg vil ikke tru det før jeg får se det når det gjelder Darkfall.

Ut ifra videoene jeg har sett av spillet så ble jeg ikke særlig imponert.

Det er alt for "fast paced". Og med tanke på folk rundt om i verden med forskjellige internett forbindelse så ser jeg for meg ett lag helvete uten like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...