Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Jeg blir kanskje med på dette; vi får se til høsten (om det blir hetende "The Norsemen" hjelper nok det betraktelig) :)

6434319[/snapback]

Hvorfor vil det hjelpe om guilden ble hetende The Norsemen? Men jeg setter deg opp på usikker lista uansett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet!

Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! ;)

 

"Vi snakkas!"

6437130[/snapback]

Ja du kan drømme :p Neida, med så "mange" medlemmer ser jeg frem til å starte opp å spille.

 

VIKTIG: Medlemmer, registrer dere her!

Lenke til kommentar
Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet!

Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! ;)

 

"Vi snakkas!"

6437130[/snapback]

Ja du kan drømme :p Neida, med så "mange" medlemmer ser jeg frem til å starte opp å spille.

6438657[/snapback]

 

 

Hehe, dere får si ifra hvilken server dere velger.. så får vi slakta hverandre litt.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet!

Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! ;)

 

"Vi snakkas!"

6437130[/snapback]

Ja du kan drømme :p Neida, med så "mange" medlemmer ser jeg frem til å starte opp å spille.

6438657[/snapback]

 

 

Hehe, dere får si ifra hvilken server dere velger.. så får vi slakta hverandre litt.. ;)

6439644[/snapback]

Vi får vel det. Jeg er glad over at FunCom valgte at spillere ikke kan ødelegge byer andre spillere har laget :)

Lenke til kommentar
Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet!

Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! ;)

 

"Vi snakkas!"

6437130[/snapback]

Ja du kan drømme :p Neida, med så "mange" medlemmer ser jeg frem til å starte opp å spille.

6438657[/snapback]

 

 

Hehe, dere får si ifra hvilken server dere velger.. så får vi slakta hverandre litt.. ;)

6439644[/snapback]

Vi får vel det. Jeg er glad over at FunCom valgte at spillere ikke kan ødelegge byer andre spillere har laget :)

6439986[/snapback]

 

 

Vi har jo "battlekeeps" som guilds kan "fighte" over da.. Så blir jo på en måte en form for å ødelegge en annen guilds by.. ;)

 

Men det gjelder vell for det meste såkaldte " Super-Guilds"

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Jeg får ike til å registrere meg på den siden, hvor er "registrerings knappen"?

 

Og hva er egentlig poenget med og lage en slik side nå? Hadde vert like fint fått med mest mulig folk nå, så laget klanside osv. nærmere jul eller hvor tid spillet kommer ut.

6440261[/snapback]

 

Jeg ser ikke helt problemet med å lage nå :) (?) det er jo bare bra det... lettere å rekruttere også

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg får ike til å registrere meg på den siden, hvor er "registrerings knappen"?

 

Og hva er egentlig poenget med og lage en slik side nå? Hadde vert like fint fått med mest mulig folk nå, så laget klanside osv. nærmere jul eller hvor tid spillet kommer ut.

6440261[/snapback]

Signup under loginen... Og det er bedre nå, man får organisert seg, lagt planer, osv.

 

Jeg får ike til å registrere meg på den siden, hvor er "registrerings knappen"?

 

Og hva er egentlig poenget med og lage en slik side nå? Hadde vert like fint fått med mest mulig folk nå, så laget klanside osv. nærmere jul eller hvor tid spillet kommer ut.

6440261[/snapback]

 

Jeg ser ikke helt problemet med å lage nå :) (?) det er jo bare bra det... lettere å rekruttere også

6440280[/snapback]

Jepp, you got my point of view.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Commando_Sondre du tenker å drive guilden ? Den blir helnorsk uten noe krav om antall spilletimer ?

 

Eneste kravet er å være registrert på Diskusjon.no ? Eller er det et krav ?

6440980[/snapback]

Ja, den skal være helnorsk og man trenger ikke å ha spillt 100 timer. Alt man trenger er å spille spillet og ha det gøy :) Å være registrert på forumet er vel et krav, men om man kjenner noen som har veldig lyst å bli med må vel de få lov til det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Var sånn jeg også tenkte det, håper gamer.no er smarte nokk til å lage en liten plass for oss :)

6441049[/snapback]

En plass til oss? En egen kategori eller en nyhet om oss? BTW: Siden du er med burde du registrere deg på hjemmesiden vår. Da kan du vote om hvilket guildnavn du vil ha og vi kan diskutere ting internt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg har registrert meg, bare ikke fått bekreftelsen enda.

 

Jeg tenker sånn, World of warcraft har jo eget forum, Guild Wars har, battlefield har osv. AoC burde også ha hatt :)

6441111[/snapback]

Ja, men det kommer ann på popularitet. Akkurat nå er det vel 4-5 tråder om Aoc. Det er nok ikke nok :) Og, jeg skal fikse registrasjonen for deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...