Gå til innhold

Slik er Opera 9.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får jeg Opera til å åpne vidnier i tabs i stedet for nye vinduer? Dette fungerte i Opera 8.

 

"Open vindows instead of tabs" står ikke avkrysset.

6379266[/snapback]

 

Hva legger du i ordet "avkrysse"? Det blir gjerne brukt i to forskjellige betydninger. Det valget skal være markert for å oppnå det du ønsker.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opplever flere problemer med musebevegelsene på dette forumet? Når jeg trykker høyre+venstreklikk for å gå tilbake reloader siden. Man må faktisk dobbeltklikke for å få det til. Det skjer ikke alltid, men ofte nok. Har rapportert dette til Opera, og håper de fikser det.

 

Ellers syns jeg dette er en fin ansiktsløftning av en allerede suveren browser. Reklameblokkeringen har vært sårt savnet, men nå går det faktisk an å lese bl.a. ITavisen. :D

Lenke til kommentar
Opplever flere problemer med musebevegelsene på dette forumet? Når jeg trykker høyre+venstreklikk for å gå tilbake reloader siden. Man må faktisk dobbeltklikke for å få det til. Det skjer ikke alltid, men ofte nok. Har rapportert dette til Opera, og håper de fikser det.

 

Ellers syns jeg dette er en fin ansiktsløftning av en allerede suveren browser. Reklameblokkeringen har vært sårt savnet, men nå går det faktisk an å lese bl.a. ITavisen. :D

6388133[/snapback]

 

Har opplevd det samme, og det ser ut til å være etter man har lagt til et innlegg at det blir tull(?), litt irriterende, men forhåpentligvis fikset raskt.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Extremetech lanserte i dag en test av de tre nye nettleserene:

Which New Browser Is Best: Firefox 2, Internet Explorer 7, or Opera 9?

 

Det er kanskje litt urettferdig å sammenligne to betautgaver med en ferdig nettleser men kan sikkert gi en viss indikasjon på hva vi kan vente av de ferdige programmene. Men jeg synes det er bra de tok med Opera selv om den har små markedsandeler i utlandet og dermed ofle blir glemt.

Lenke til kommentar
ÅÅ,, savner å få ny tabs når jeg trykker CTRL-N. Ser jo at det fungerer å trykke CTRL-T, men det er liksom ikke det samme :):)

6379447[/snapback]

Akkurat det synes jeg var noe av det beste med den nye versjonen, jeg bruker opera på jobb og firefox hjemme, og når det var ctrl + t hjemme ogctrl + n på jobb så ble jeg rimelig frustrert innimellom

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva skal jeg forandre på for at Opera alltid skal vise nyeste versjon av en siden nå jeg besøker den.

Har en del faste sider som www.news4gamers.com og andre hvor det stadig kommer nye saker.

Når jeg går inn på en slik side, så viser opera siden akkurat slik den var i går, og nyeste sak er 19 timer gammel.

Trykker jeg på refresh, reloades siden, og alle de nye sakene vises.

 

Hvordan får jeg Opera til å laste siden fra scratch hver gang, og ikke bare byggen den opp slik den var sist jeg var der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...