Gå til innhold

Hva tjener en søppelmann ca?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onkelen min er søppelman.. Og han har ikke lite penger... Han tjener veldig veldig godt... Har vært med han noen ganger.. Er ganske kult egentlig.. God trim også..! Ut og inn av bilen.. løpe frem og tilbake med søppledunker osv...

Tiden man jobber fra/til.. Er 03:00 til 10:00-13:00

Og mye svart er det man kan ta også...!

Så.. Ikke dumt og starte der... Du vil leve godt såfall=)

Lenke til kommentar

Hahaha... Søppelman, høres helt jævlig ut.. Men er et yrke du kan trives ganske godt i... Treffe mange folk, nye miljøer.. Få gratis mat/produkter OSV hvis du tømmer for firmaer både betalt og svart... Husker når jeg var med onkelen min.. Vi fikk pizza, kebab, hamburger, masse jorbær osv... Var så digg:D

Si til faren din at du driter i hva han synes.. Bare se hvem som har mest penger om 5 år... :p

Lenke til kommentar
Hahaha... Søppelman, høres helt jævlig ut.. Men er et yrke du kan trives ganske godt i... Treffe mange folk, nye miljøer.. Få gratis mat/produkter OSV hvis du tømmer for firmaer både betalt og svart...  Husker når jeg var med onkelen min.. Vi fikk pizza, kebab, hamburger, masse jorbær osv... Var så digg:D

Si til faren din at du driter i hva han synes.. Bare se hvem som har mest penger om 5 år... :p

6201163[/snapback]

med pappas 2000kroner i timen tror jeg at han slår meg.

Ikke kunne jeg tenke meg å jobbe som søppelmann, men nesten litt morsomt å gjøre det bare for å provosere hehe

Lenke til kommentar

Søppelmann er et helt greit yrke med god betaling der man også får mye gratis trim i løpet av dagen. Det er selvfølgelig også en særs viktig jobb i et moderne samfunn.

 

Som en søppelmann en gang sa: ''Det er søpla deres som lukter, ikke jeg!'' ;)

 

Selv har jeg vært mer eller mindre 'kontorrotte' i alle år siden jeg begynte å jobbe fulltid for 15-16 år siden, og jeg må si at jeg savner et yrke der jeg får brukt kroppen og dermed får indirekte hjelp til å holde seg i form. Har seriøst begynt å vurdere et mer 'fysisk' yrke og kommer nok til å søke på en del stillinger der det er mindre stillesittende arbeide i løpet av høsten - jeg er bare så lei av å sitte på et kontor hele dagen.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Jaja... Men husk dette.. Er ikke lønn som tells mest.. Er trivselen...

Jeg hadde heller ville tjent 250 000;- året hvis jeg hadde trives enn og tjene 300 000 - 350 000 tusen og ikke trives...

Husk at du skal jobbe med det samme i lang tid.. Og man blir fort lei..

Onkelen min har jobbet med søppelkjøringa i 10 år nå tror jeg... Og han er ikke noe lei jobben fordi det kommer nye ting du kan gjøre ofte lissom..

Men hva driver faren din med da?? Sitte inne på et kotor å slikker på papirer??

Hva synes han om når det er kall vær ute.. Og han må sitte inne og jobbe, mens du er ute og slikker sol og trener mens du jobber?

Lenke til kommentar
Jaja... Men husk dette.. Er ikke lønn som tells mest.. Er trivselen...

Jeg hadde heller ville tjent 250 000;- året hvis jeg hadde trives enn og tjene 300 000 - 350 000 tusen og ikke trives...

6201259[/snapback]

Det er jeg utrolig enig med, akkurat nå så har jeg en jobb jeg trives godt i, men jeg merker at jeg, selv om jeg er veldig usportslig, har lyst på en utejobb.

Jobbet litt som gartner/altmuligmann der hvor jeg bodde før, i kollektivet til dama, virkelig deilig å hugge ved noen timer :D

 

Hva er faren din?

6201237[/snapback]

Men hva driver faren din med da?? Sitte inne på et kotor å slikker på  papirer??

Hva synes han om når det er kall vær ute.. Og han må sitte inne og jobbe, mens du er ute og slikker sol og trener mens du jobber?

6201259[/snapback]

Pappa er økonomikonsulent i hotellbransjen.

Primært Hellas og Spania.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg ikke skal jobbe litt som søppelmann selv. Det høres egentlig ganske greit ut. Og at det krever litt fysisk aktivitet er da kun et pluss. Dessuten har jeg ingenting å lukte litt boss. Det er halve kosen det :dribble: Eeeh. uansett, det virker som en veldig grei jobb. Er det noen som vet hvilke aldersgrenser Bir har på å bli bossmann. Kan man være 17 år og få jobb som medhjelper på en bil? Skulle gjerne likt å prøve å søke som bossmann til sommeren.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mener kompisen min begynte som søppelmann da han var 16 (altså han som står bake på bilen og sprinter og henter søppelbøtta) Lønna synes jeg var mildt sagt grei. Han tjente vel rundt regna 20k/mnd (som 16åring) han gikk ikke skole da. Hadde grei arb. tid, men hvor mye timelønna hans var aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Faren min tjener 15.000,- i timen og løfter 250 kilo i benk.

 

On topic

Er man ansatt i kommunen da? Finnes det private bedrifter også?

Må gi ros til søppeltømmere for det de gjør. Jeg hadde ikke klart å holde mer enn et døgn med feilparkerte biler, brøytekanter, folk som kaster søppel i feil beholder(papir, restavfall osv) og frekke bilister som aboslutt på enhver pris forbi selvom den personen ser at tømmerne holder på og gjør Oslos viktigste jobb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...