Gå til innhold

Hitman: Blood Money oppdrag tråden!


Anbefalte innlegg

Ang 'vingården' brettet. Man trenger ikke sedate eller drepe noen :)

 

Plaser bomben i opphenget til de tønnene, spreng når target står under og det ikke er noen i nærheten av bomba.

 

Så sniker du deg inn i hovedhuset gjennom den døra som er nærmest vannet. Når du er inne der tar du første dør til venstre og første dør til venstre. Da kommer du til et rom med en sovende vakt. Ved siden av sengen ligger det en vakt uniform. Skift til den, gå opp i andre etasje. Når target er ferdig å spille går han ut for å lufte seg, snik deg opp bak ham og dytt ham utenfor. Snik deg ut i gangen igjen og gå rolig ned til flyet :)

 

 

 

BTW, hvis man vil ta med seg våpen så legg dem i slike ICA kasser. Equip våpen og stå ved siden av en ICA kasse. Du får valget "Store weapon". Gjør så og du kan leke med dem i hideout og andre brett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang 'vingården' brettet. Man trenger ikke sedate eller drepe noen :)

 

Plaser bomben i opphenget til de tønnene, spreng når target står under og det ikke er noen i nærheten av bomba.

 

Så sniker du deg inn i hovedhuset gjennom den døra som er nærmest vannet. Når du er inne der tar du første dør til venstre og første dør til venstre. Da kommer du til et rom med en sovende vakt. Ved siden av sengen ligger det en vakt uniform. Skift til den, gå opp i andre etasje. Når target er ferdig å spille går han ut for å lufte seg, snik deg opp bak ham og dytt ham utenfor. Snik deg ut i gangen igjen og gå rolig ned til flyet :)

 

 

 

BTW, hvis man vil ta med seg våpen så legg dem i slike ICA kasser. Equip våpen og stå ved siden av en ICA kasse. Du får valget "Store weapon". Gjør så og du kan leke med dem i hideout og andre brett :)

6206335[/snapback]

 

 

hehe takk for tipset skal prøve det etter skolen idag..:)

Lenke til kommentar

kanskje liten spoiler for de som ikke har runna det

må man gjøre noe spess for å få den custom 1911 han albino'n har i white house brettet, har tatt den fra han, men kan ikke sette den i ica boksen, så jeg kan ikke bruke den etter på. er den en "premie" hvis du greier brettet på SA. eller er det ikke mulig å få våpenet

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Hehe, den fikk jeg også tak i da jeg kverka han. Sykt kraftig var den! Drepte meg på ett skudd! :ohmy:

 

Anyway, måtte også legge den fra meg for å slippe gjennom metalldetektoren. Du kan jo alltids bare ta en spurt gjennom den på slutten da, med pistolen i lomma, så løper du ut til exit'en. Får nok ikke så god score, men hva gjør nå det når du har gått gjennom brettet fra før?

 

1911-pistolen var i allefall utrolig sexy. :love:

Lenke til kommentar

På treningsbanen når du skal drepe Joseph Clarence. Tar du han til Human Shield og går tilbake med han til der du dyttet den vakten utfor og knocker han ut og hiver han over gjerdet så får du mindre mistanke, men ikke noe særlig nytte for du dreper så mange uannsett..:)

Endret av cissaman
Lenke til kommentar
Hehe, den fikk jeg også tak i da jeg kverka han. Sykt kraftig var den! Drepte meg på ett skudd! :ohmy:

 

Anyway, måtte også legge den fra meg for å slippe gjennom metalldetektoren. Du kan jo alltids bare ta en spurt gjennom den på slutten da, med pistolen i lomma, så løper du ut til exit'en. Får nok ikke så god score, men hva gjør nå det når du har gått gjennom brettet fra før?

 

1911-pistolen var i allefall utrolig sexy. :love:

6209378[/snapback]

 

 

Har du på deg en slik US marine uniform så reagerer ingen på at du tar våpen gjennom den metalldetektoren.

Kan ikke våpenet legges i ICA kasse tror jeg ikke du kan ta det med deg. I hideout er det merker for alle våpen du kan skaffe deg.

 

Skulle ønske jeg kunne ta med meg luftgeværet jeg :)

Lenke til kommentar

Hvordan rømmer jeg på "You better watch out.." ?

Jeg har drept begge målene, og hentet videotapen, men når jeg prøver å rømme enten via båt eller helikopteret (går ut i fra at det er et av de man skal rømme med) får jeg aldri muligheten "escape." Noe jeg ikke har gjort?

Lenke til kommentar
Hvordan rømmer jeg på "You better watch out.." ?

Jeg har drept begge målene, og hentet videotapen, men når jeg prøver å rømme enten via båt eller helikopteret (går ut i fra at det er et av de man skal rømme med) får jeg aldri muligheten "escape." Noe jeg ikke har gjort?

6212058[/snapback]

Sjekk "briefen" (b), har du "completed" på alle, skal du få valget, "escape" ved helekopteret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...