Gå til innhold

Hitman: Blood Money oppdrag tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare et lite spørsmål.. Hvordan tar man human shield? Har sett gjennom controllene ingame, og står ikke noenting der om humanshield.

På forhånd takk.

 

MVH

LordA

:woot:

6214635[/snapback]

 

Ha en pistol fremme og gå bak en person. Da skal valget Human Sheild komme opp.

Lenke til kommentar
Sparks, du kan prøve å installere nye audio-drivere. Funket for meg.

 

Espen999, du står inntil helikopteret, men kan ikke trykke escape?

6213796[/snapback]

 

hvilke lydkortdrivere mener du at jeg skal laste ned? jeg har Realtek AC'97 nå, og skal prøve og reinstalere den.

Lenke til kommentar

Har nå første del av båt levelen så du kan få silent assassin men har ikke fått til den andre...

 

 

Først finner du en vakt sin uniform...det er lett å finne så det skulle ikke være et problem... så kommer du inn til et område der bare vakter kan komme inn i 3. etasje. Når du ser en trapp med to vakter forann så går inn døren helt nederst til venstre.så på de rommene så står det private. Så går du på det ene rommet det ikke står private og ved siden av skapet så er det en uniform du kan bruke til å gå inn i private rommene. Når du er der inne vil en vakt si at du må gå opp med kaken til Skip Muldoon. Når du får kaken så venter du til han vakten har gått ut og plaserer en pistol(lyddempet silverballer er best) i kaken. Så går du til det øverste dekket og du vil finne et lite hus. Vakten vil friske deg og det skulle gå greit. Så når du kommer inn så venter du til skipperen går til rommet til venstre og da går du på rommegt til høyre og åpner safen og tar bildene inne i safen. Etter dette setter du kaken på bordet og tar ut pistolen og skyter han.

 

Lenke til kommentar
Utrolig fett spill! Altfor vanskelig å legge fra seg når man først har begynt å spille, blir fort "bare ett mission til" syndromet ;)

Et lite tips...håper ikke det er en spoiler dette, men spillet er ikke over når rulleteksten kommer  :whistle:

6223494[/snapback]

 

 

Hvis du skal lage en spoler skriv først

og slutt med

 

Lenke til kommentar

Imo beste hitman til no, fint på høgde med dei to første :) btw. korleis kan eg klare siste brett med kun to draktskifter? (for å få SA)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Sniper riflen var jaggu nyttig mot albinoen på slutten. Skikkelig "one shot kill" Ps. Feeet slutt :dribble:
Lenke til kommentar

Klarte SA på "A Dance With The Devil" på Expert. :)

 

Walkthrough:

 

Gå bort til resepsjonisten og snakk med han. Når han går inn i Staff-rommet går du til døra fremme til høyre. Gå ned trappa og gjem deg i skapet. Vent til at vakten som patruljerer går opp trappa og snik deg ut til garasjen. Med en gang du er ute, gå til venstre. Hvis du ser en liten trapp ned, har du gått rett. Pass på at vakten som patruljerer nede har gåt og snik deg forbi uten å bli sett (hold deg til den venstre siden). Passer mannen som spyr, gå bak de hvite truckene og vent til vakten slutter å røyke og drar sin vei. Gå deretter bort til den hvite bilen som er i hjørnet, der skal det ligge Heaven Guest uniform. Ta på deg uniformen og gå bort til heisene.

 

Ikke gå inn i heisen, men gå bort til vakten som står og røyker til høyre for heisen (det skal være en dør der). Avled vakten med en mynt og skynd deg og dirk opp låsen til døra. Gå inn i rommet, opp stigen og hopp inn i første heis. Ta heisen opp til Top Floor.

 

Finn toalettet og mens CIA-agenten (djevelen) pisser knekker du nakken med fibre wire. Ta hans drakt, våpen og Rifle Case, om du vil. Pass på at kokken som pleier å pisse samtidig som Djevelen ikke ser liket. Når døra er lukket er det ingen som kan finne den døde Djevelen.

 

Treff sangerinnen (Eve) på en eller annen måte, hun begynner å snakke med deg. Hun er en av de som skal drepe deg. Når hun leder deg inn i det store rommet med laptoppen, prøv å gå inn i rommet før hun gjør. Gå helt bort til skrivebordet med laptoppen og vent til at døra lukkes av seg selv. Ta opp Silverballer og drep henne (og ta våpen o.l).

Mens du fortsatt er i rommet sjekk laptoppen.

 

Dra til helvete, bokstavelig talt. Gå bort til bartenderen, så han får snakket med deg. Han er også en av de som skal drepe deg. Følg han til Torture Room og drep han (burde ikke være så vanskelig).

 

Gå inn i det rommet der bl.a. kjøkkenet befinner seg. Gå til høyre når du entrer rommet og gå bort til Pyro-greiene. Rigg pyro-greie-maskinen, gå til den andre siden av lokalet og se på at Vaana dør av flammene som treffer henne. Følg med på hva som skjer i vannet. ^^

 

Dra til garasjen og bort til boden hvor to security-vaktene befinner seg. Når han ene går for å strekke beina, snik deg bak han og Sedate han (NB! ikke dødelig sprøyte). Snik deg inn i boden og Sedate vakten som sitter i stolen. Stjel videokassetten.

 

Gå tilbake til den hvite trucken i garasjen og ta på deg dressen. Pass på at ingen ser deg! Snik deg bort til fluktbilen, den er ikke så langt unna.

 

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Utrolig fett spill! Altfor vanskelig å legge fra seg når man først har begynt å spille, blir fort "bare ett mission til" syndromet ;)

Et lite tips...håper ikke det er en spoiler dette, men spillet er ikke over når rulleteksten kommer  :whistle:

6223494[/snapback]

 

Hva mener du med dette? :p Har nå kjørt gjennom hele spillet, til rulleteksten iallefall. Er det mer å gjøre?

 

En ting til:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har som sagt kommet meg gjennom hele spillet, men mangler flere våpen i hideout. Mangler blant annet et par av riflene, OICW (Tror det er det det er iallefall) og et par til, hvor kan jeg finne disse?
Lenke til kommentar
Hva mener du med dette? :p Har nå kjørt gjennom hele spillet, til rulleteksten iallefall. Er det mer å gjøre?

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jepp, det er det! Du hører hjertebanken din, og dersom du husker litt tilbake til et tidligere oppdrag så husker du kanskje at du måtte drepe en agent på din side for så senere å vekke ham til live igjen.

Dersom du følger med på filmene helt på slutten av spillet skjønner du sammenhengen, det blir jo hintet voldsomt til dette ;)

Beveg litt på tastene du, så får du deg en fin oppvekkelse :D

 

 

Slutten luktet oppfølger lang vei forresten!

 

 

Nettopp ferdig med hele spillet på Pro. Silent Assassin på alle brettene, mye prøving og feiling, men alt i alt verdt det. Tok ganske lang tid egentlig og tålmodighet er en dyd. Nå som man han sneket seg gjennom alt er det vel på tide å samle alle våpenene og være litt mer gung ho tenker jeg! :innocent:

 

Irriterende at man mister saves dersom man avslutter spillet før man er ferdig med en level. Ille for de som liker å gjøre en level perfekt da dette ofte tar mye tid ved første gjennomføring.

Lenke til kommentar
Et lite tips...håper ikke det er en spoiler dette, men spillet er ikke over når rulleteksten kommer  :whistle:

6223494[/snapback]

Jeg har komt igjennom spillet, men det eneste som skjedde var at hjertet til 47 begynte sakte men sikkert å gå igjen - og så var det over. Ventet lenge på at jeg skulle kunne reise meg og plaffe ned alle. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Trodde dette kun var for at folk skulle glede seg til neste Hitman

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...